"Θα μου πεις τι έγινε τελικά;" ρώτησε νευριασμένη η Λύντια καθώς έπαιρνε στα γρήγορα στην στροφή ακολουθώντας την μηχανή του Λουκ.
"Πήγαινε πιο γρήγορα! Θα τον χάσουμε!" απάντησε μονάχα η Ταρα με τα μάτια καρφωμένα στο δρόμο μπροστά της.
"Αν δεν μου πεις θα σταματήσω το αυτοκίνητο!"
"Καλά! Είπα την αλήθεια στον Λουκ"
"Τι πράγμα;!" αναφώνησε αποφεύγοντας παρατρίχα ένα σταματημένο αμάξι.
"Πρόσεχε τον δρόμο! Θα μας σκοτώσεις! Και αυτό που άκουσες! Του είπα ότι ο Αστον με φίλησε και έγινε Τούρκος"
"Ξέρεις ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την έκφραση. Τα είχα με έναν Τούρκο κάποτε και ήταν πολύ καλό παιδί.."
"Δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα!"
"Σωστά.. Καλά και εσένα πως σου ήρθε να του το πεις; Δεν είπες ότι θα το κρατήσεις μυστικό γιατί φοβάσαι μην τον χάσεις και πάει λέγοντας;"
"Δεν το είχα σχεδιάσει, η αλήθεια είναι" απάντησε μουρμουρίζοντας "Κάποιος άλλος αποφάσισε για μένα".
"Τι εννοείς;"
"Εννοώ ότι κάποιος έστειλε μήνυμα στον Λουκ να με ρωτήσει για τον Άστον".
"Τι; Πλάκα κάνεις! Ποιος;"
"Δεν ξέρω, ήταν μπλοκαρισμένος αριθμός. Έγραφε μονάχα 'από έναν φίλο' ".
"Έπρεπε να το περιμένεις. Τέτοιο μυστικά δεν μένουν ποτέ κρυφά. Όταν σου έλεγα ότι μπορεί να του το πει ο Αστον έλεγες ότι αποκλείεται. Να τώρα που έμπλεξες".
"Δεν ξέρω. Για ποιο λόγο ο Ας να προκαλέσει την τύχη του. Έχουν ξανατσακωθεί με τον Λουκ και δεν του βγήκε σε καλό".
"Ποτέ μην προκαλείς έναν ερωτευμένο. Δεν έχει άλλωστε και τίποτα να χάσει".
Εκείνη τη στιγμή η Ταρα είδε τον Λουκ να στρίβει για άλλη μια φορά και αμέσως ήταν σίγουρη που πάνε.
"Ο Λουκ οδηγάει προς το σπίτι του" μουρμούρισε τρομοκρατημένη.
"Και;"
"Ο Λουκ μένει ακριβώς δίπλα από τον Άστον". Με αυτό η καρδιά της Ταρα άρχισε να χτυπά πιο γρήγορα. Μακάρι ο Αστον να έλειπε. Ήξερε ότι αργά ή γρήγορα ο Λουκ θα έψαχνε τον να βρει αλλά ήλπιζε τουλάχιστον να προλάβαινε να του μιλήσει προτού κάνει χωρίς να το σκεφτεί.
Ο Λουκ σταμάτησε την μηχανή έξω από το σπίτι του και κατέβηκε βιαστικά και έτρεξε προς το άσπρο σπίτι δίπλα στο δικό του. Με μεγάλα βήματα έφτασε στο κατώφλι της πόρτας και την χτύπησε. Λίγα λεπτά αργότερα ένα κοριτσάκι εμφανίστηκε στην πόρτα και του χαμογέλασε.
STAI LEGGENDO
Bad Boys Do It Better (L.H.)
FanfictionΗ Τάρα είναι 16 χρονών και μόλις μετακόμισε στην πόλη με την οικογένειά της.Το καλοκαίρι πέρασε γρήγορα και τώρα πρέπει να αντιμετωπίσει τον χειρότερο εφιάλτη κάθε εφήβου...Την πρώτη της μέρα στο σχολείο. Όλα φαίνονται φυσιολογικά στο καινούργιο της...