Claire
Reese trekt me mee naar boven en trekt me een kamer in. Hij sluit de deur achter zich en laat me dan los.
'Je bent niet van hier, of wel soms?' Hij draait om me heen en ik sluit slikkend mijn ogen. Ik hoor hem snuifen. 'Nee, je bent een witte, of niet?'
Ik open mijn ogen en grom naar hem. Een geamuseerde grijns siert zijn gezicht. Ik grom nog een keer en laat mijn ogen oplichten.
'Oh, een alfa dus?' Hij komt tegen me aanstaan en ik zet een stap naar achteren.
'Even dat je het weet, in de witte wereld heb ik een vriendje.' Reese begint te lachen. Ik duik een beetje in elkaar.
'Even dat jij het weet, ik ben de sterkste krijger van de zwarte wereld. En de snelste. En de slimste. Ontsnappen zou niet zo makkelijk zijn, misschien zelfs onmogelijk.' Ik rol mijn ogen.
'Denk je dat ik dat zelf niet doorhad?' Reese grinnikt, wat ik dus als een 'ja' opvat. Ik grom en sprint op hem af. Ik duw hem tegen de muur en hij kijkt me verbaasd aan.
'Pittige tante, of niet?' In één beweging heeft hij me omgedraaid, met mijn armen op mijn rug gedraaid. Ik jank zacht en probeer los te komen.
'Je doet me pijn! Laat me los!' roep ik lichtelijk in paniek. Reese lacht weer en laat me los. Ik wrijf pijnlijk over mijn armen en rek me dan uit.
'Dat was als waarschuwing. Nu weet je dat je mij niet zo makkelijk aankan.' Ik kijk hem ondeugend aan.
'Ik heb nog meer maniertjes om je aan te kunnen, krachtpatser.' Reese kijkt me geamuseerd aan.
Waarom vindt hij dit toch zo amusant?
'Oh, en wat zijn die maniertjes dan?' Hij stapt op me af en grijpt me vast bij mijn heupen. 'Laat maar eens even zien, Claire.'
'Je komt er snel genoeg achter', zeg ik gemakkelijk en ik loop naar het bed. 'Kan ik kleren lenen? Ik ga hier niet in slapen.' Ik wijs naar mijn kleren en Reese knikt langzaam.
Hij loopt naar de kledingkast en pakt een t-shirt en een kort sportbroekje voor me. 'Meer heb ik niet voor je. Je zult morgen langs moeten bij de kleermakers.' Ik zucht en loop naar de deur.
Meteen staat Reese voor me. 'En waar ben jij van plan naar toe te gaan?' Zijn stem klinkt dreigend en ik slik.
'Naar de badkamer. Ik moet me omkleden en dat ga ik absoluut niet hier doen.' Reese knikt en opent de deur.
'Ik loop mee.' Ik rol mijn ogen. Wow, een escorte naar de badkamer. Wat een luxe heb ik bij mijn oom.
We lopen de lange gang door en komen bij een deur uit. 'Hier is de badkamer. Ik blijf voor de deur wachten.'
'Je mag best wel naar de kamer gaan, hoor.' Wat een creep.
'Nee, dan kun je ontsnappen. Ik blijf hier.' Ik zucht en stap de badkamer in. Hij neemt zijn rol wel heel serieus.
Misschien zelfs een beetje té serieus.
VOUS LISEZ
me and you against the dark side *2
Fantasyde avonturen van Claire en André zijn nog niet afgelopen. net als van Gabriël en Mandy. wat voor verrassingen komen ze nog tegen? is hun liefde sterk genoeg om te overwinnen? - deel 2. het vervolg op my big secret. ik raadt je aan eerst deel 1 te le...