Claire
De stem laat me huiveren. Wat staat ons nog te wachten? Ik besluit het voor nu te negeren en gewoon te gaan slapen.
-
Ik open mijn ogen en kom overeind. André ligt naast me te slapen en er staat iemand in de kamer. Het gedaante stapt naar voren, maar ik kan hem niet zien. Angst maakt zich meester en ik kruip weg.
'Wie ben jij?!'
Het gedaante begint kwaadaardig te lachen en stapt nog meer naar voren.
'Dat is voor jou een vraag, en voor mij een weet. Doei, Claire.'
Het gedaante vliegt langs me naar het raam en ik begin te gillen.
'Claire? Wat is er?' Ik laat me zakken in het matras en voel André zijn armen om me heen.
'Uhm. Er was hier iemand.' André kijkt om zich heen. 'Hij is uit het raam gevlogen, of gesprongen.' André staat op en loopt naar het raam. Hij kijkt naar buiten en draait zich weer om naar mij.
'Er is niks te zien.' Hij gaat weer naast me zitten en neemt me in zijn armen. 'Het was vast een illusie.' Ik schudt mijn hoofd.
'Ik hoorde eerst een stem in mijn hoofd die zei: "dit is nog niet voorbij." Ik ben bang.'
'Ik zal wel even wat te eten en drinken ophalen.' André staat op en loopt de kamer uit. Ik hoor hem nog praten met iemand op de gang.
Even later komt er een jonge jongen binnen lopen. Ik gok op een jaar of 17. 'Hallo, prinses Claire. Hoe voelt u zich?'
Ik glimlach naar hem. 'Je mag wel "je" zeggen hoor. En hoe heet jij?'
'Tim. Ik ben een bewaker hier. En ik hield wacht bij André toen hij gewond was.'
'Hallo, Tim. Kom je me gezelschap brengen terwijl André eten en drinken haalt?' Tim knikt en zakt neer op de stoel naast het bed.
'Hoe voel je je nu?'
'Beter dan gisteren, maar ik voel me nog steeds slap.' Mijn maag begint te rommelen. 'En ik heb honger.'
Tim grinnikt. 'André zal zo wel terug zijn.' En nadat hij dat zegt, loopt André de kamer in met een dienblad in zijn handen.
André gaat naast me zitten en zet het dienblad neer op het matras. Ik pak een broodje en val hongerig aan.
De proloog.
Het officiële begin van me and you against the dark side!
Jeah, let me know wat je van de proloog vond.
Love you all xxx wondergirl101
VOUS LISEZ
me and you against the dark side *2
Fantaside avonturen van Claire en André zijn nog niet afgelopen. net als van Gabriël en Mandy. wat voor verrassingen komen ze nog tegen? is hun liefde sterk genoeg om te overwinnen? - deel 2. het vervolg op my big secret. ik raadt je aan eerst deel 1 te le...