Nová práce (?)

802 22 2
                                    

Čas plynul jako voda a než jsem se nadála vystudovala jsem vysokou. Se Shawnem jsme byly pořád spolu a pořád šťastní . Já jsem zase začala malovat a Shawn měl hodně úspěšný rok. Vydal spoustu písniček a na Vánoce bude vydávat nové album.

Sarah, Brooklyn a Cameron jsou jedna šťastná rodinka. Voláme si každý týden minimálně třikrát. S Harrym se vůbec nevídají a bůh ví kde skončil. Je pravda že mi mi Sarah chybí, ale mám tu Shawna a kluky. Je celkem těžký starat se o devět kluků a přežít to ve zdraví.
**
Teď ale přišla ta chvíle kdy jsem si měla najít práci ... Na dnešek jsem měla několik pohovorů. Už od rána jsem byla ve stresu. Jen co jsem vstala šla jsem do koupelny a natočila si vanu. Všichni ještě spali,jelikož je půl sedmé a to je na ně ještě moc brzy.Jenom Shawn tu nebyl, asi si šel zaběhat jako každý den. Na nic jsem nečekala a vlezla jsem do vany.

Když jsem vylezla omotala jsem si kolem sebe ručník a šla do pokoje. Shawn tu pořád nebyl, ale nelámala jsem si s tím hlavu. Šla jsem ke skříni a začala si vybírat oblečení. Nemohla jsem se rozhodnout ale nakonec jsem si vzala jednoduché černé šaty a k tomu krémové lodičky.

Vzala jsem si větší kabelku a do ní naházela snad všechno co mi přišlo pod ruku, vůbec jsem se nesoustředila. Popadla jsem svoje desky s doporučením a diplomem a hodila je tam taky. Ještě telefon a je to. Vyšla z pokoje a mířila přímo do kuchyně.

Přišlo mi to divné ale že bych cítila ... LIVANCE ! Shawn stál u plotny a dělal lívance. "Ahoj lásko " pozdravil jsem ho a šla jsem k němu. Polibila jsem ho a obejmula. "Ahoj" řekl trochu rozpačitě protože se zrovna snažil obrátit jeden livanec. "To je pro mě ?" zeptala jsem se . "Jo, dneska tě čeká důležitý den a já jsem ti ho chtěl dobře začít " . "Ty jsi prostě úžasnej " znovu jsem ho políbila. " Mimochodem hrozně ti to sluší, asi půjdu tebou ". Musela jsem se nad jeho přemýšlením zasmát.

"Hele nech si ty poklony, pálí se ti lívance " zasmála jsem se a šla jsem si sednout na barovou židli . "Sakra " zaklel. Otočil poslední lívance a donesl mi je na stůl. "Prosím madam, tohle jsou vaše lívance" řekl hrdě a sedl si vedle mě. "Děkuju vám pane" ochutnal jsem a musím říct že na to že je dělal Shawn byly fakt dobrý . "Pani, povedlo se ti " usmála jsem se. "To jsem rád " doplatil mi úsměv. "A jak se ti vlastně povedlo ze so vařil a jseš v celku ?"zeptala jsem se zatímco jsem dojídala poslední livanec. "Učil jsem se od té nejlepší " mělník na mě a hned se mi vybavila vzpomínka jak jsem asi před měsícem učila Shawna omelety a málem jsme vyhořeli. Musela jsem se zasmát.

Z přemýšlení mě ale vytrhl Shawn . " V kolik máš být na prvním pohovoru ?"zeptal se. Podívala jsem se na hodiny a málem ve mě hrklo. "Sakra ! Za 15 minut tam mám být !" Rychle jsem si posbírala potřebné věci a už jsem mířila ke dveřím ale pak jsem se vrátila. Šla jsem l Shawnovi a políbila ho " Děkuju za skvělou snídani " . "Nemáš zač a hodně štěstí " naposledy mě políbil a pak už jsem se hnala ke dveřím. Vyběhla jsem před dům a stopla jsem si taxi. Nastoupila jsem a rychle jsem nadiktoval adresu.

Stihla jsem do jen tak tak ale byla jsem na místě. Vešla jsem so prvního hotelu a oznámila jsem na recepci proč jsem tady. Recepční byla pěkně otravná a požádala mě abych se posadila. Tak jsem taky udělala a čekala. Po chvíli ke mě přišel velice mladý ředitel. Už na pohled byl pěkné arogantní. "Dobrý den, slečna ..." podíval se do papíru a zastavil se nad mým jménem." Ano, to jsem já pocházím z česka " usnadnila jsem mu práci. "Výborně pojďte za mnou". Následovala jsem ho až jsme došli k výtahu. Trošku jsem pohybovala jestli se s panem arogantním a jeho egem vejdeme do jednoho výtahu ...
Po pohovoru mi slíbil že mi zabila ale to pochybuju ... Totálně jsem to podělala. Byla jsem strašně nervózní a vyklepaná. Koukal na mě jak na idiota. Povzdechla jsem si a vyšla jsem z Hotelu. Znovu jsem si mávla na taxi a nastoupila jsem. Nadiktoval jsem adresu a odjeli jsme. Asi za 20 minut jsem vystoupila před druhým hotelem a prohlédla jsi ho. Vypadal dobře tak jsem vešla dovnitř.

Měla jsem všechny pohovory za sebou ale neměla jsem z nich dobrý pocit. Totálně jsem to prodělala. Vyčerpané jsem nasedla do taxíka a jela jsem domů. Zaplatila jsem a dopotácela se domů. Odemkla jsem a kluci seděli v obýváku na sedačce. "Ahoj " pozdravili mě zborově. "Ahoj " povzdechla jsem si. Petržela jsem se mezi ně a sedla si vedle Camerona. Vzala jsem mu pivo z ruky a naplnila jsem se. "Co se stalo ? Ty přece pivo nepiješ. " zasmál se. "Ani se neptej " rozhlédla jsem se po pokoji ale Shawn tu nebyl. "Kde je Shawn ?"zeptala jsem se. "Je v pokoji " oznámil mi Nash a dál koukal na basketbal.

Vyšla jsem schody a šla do našeho pokoje. Vešla jsem a Shawn zrovna hrál na klavír. ( V pokoji máme klavír protože jsme ho celý předělali a Shawnovi se tam hodil a navíc to vypadalo moc dobře. Velké prosklené okno a u něj klavír. ) Tu skladbu jsem neznala. Hned jak jsem vešla, přestal hrát a usmál na mě. "Ahoj"."Ahoj" pozdravili jsme se . "Tak jak to dopadlo ?" zvedl se a selekce mě. Dál mi pusu na celková obejmul me.Povzdechla jsem si. "Ani se neptej. Hrůza. Je to jako bych sklouzla na banánu a pak na mě spadlo auto. No a na to auto spadl autobus a aby toho nebylo málo tak na ten autobus spadlo letadlo." Zasmál se. "Tak hrozný to určitě nebylo" obejmul mě pevněji.

"Jsem tak ráda že tě mám" podívala se na něj a políbila ho. "To i já, a proto tě miluju jaká jseš " pohladil mě po tváři. Ty víš jak zlepšit náladu " zasmála jsem se. "A dovedu to i líp " šibalsky se na mě usmál. "Shawne!" zasmála jsem se. Hodil si mě přes rameno a hodil mě na postel...

....................................................................

Je tu třetí díl ;) Doufám že se bude líbit ;) znova bych chtěla poděkovat victorialoey za cover ;) a taky za přečtení a votes moc děkuju ;)
Nikča*

First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat