Nastal den D. Dneska jsem měla jít poprvé do nové práce. Kupodivu jsem nebyla vůbec nervózní. Ráno jsem se probudila vyspalá hezky do růžova a měla jsem dobrou náladu. V práci jsem měla být přesně v 8:30 takže jsem měla ještě hodinu čas. Vstala jsem z postřílel a šla jsem se převléknout z pyžama. Ještě jsem se lehce namalovala a šla si dát snídani.
Shawn jako obvykle vstával jako první a v plné parádě seděl u stolu a pil kafe. "Dobré ráno " řekla jsem a sedla si mu na klín. "Ahoj " odpověděl a dál mi pusu na tvář. "Jak si se dneska vyspal ?" zeptala jsem se . "Ty přece moc dobře víš ze jsme toho dneska moc nenaspali. " šibalsky se usmál.
"Já vím ale musela jsem se zeptat " zasmála jsem se. Vzala jsem mu z ruky chleba a kousla si do něj. Zbytek jsem mu vrátila a šla jsem si udělat čaj. "Díky , měl si to dobrý " zasmála jsem se. "Nemáš zač a děkuji " mrknul na mě. Hned jak jsem si dodělala čaj sedla jsem si vedle něj. Všimla jsem si ze má na stole noty. Vzal si tužku a začal sepisovat noty a u toho si broukal.
Milovala jsem ten pohled na něj. Byl tak soustředěný a vypadal ze ho nic nerozhází. "Co na mě tak koukáš? " zeptal se a zasmál se, ale pořád se koukal do not. "Miluju se na tebe koukat jak skládáš. " odpověděla jsem. "Já zas miluju tebe " konečně se na mě podíval . Naklonil jsem de k němu a políbila ho. "Já tě taky miluju " zašeptala jsem mu do rtů.
"Tak jo, myslím že si dneska vezmeš dovolenou .." zasmál se a posadil si mě na znova na klín. "To přece nejde ..." zasmála jsem se "... nemůžu si hned první den vzít dovolenou " ." Já vím " řekl. Podívala jsem se hodinky a byla přesně chvíle vyrazit abych přišla včas.
"No nic , budu muset jít." řekla jsem."Ještě 5 minut !"zaprosil. "Opravdu už musím jít "."Já vím, tak hodně štěstí! " řekl. Políbila jsem ho a vydala se k odchodu. "Uvidíme se večer " křikla jsem a vyšla jsem ze dveří. Zavolala jsem si taxi a vyrazila jsem.
Dorazila jsem ještě s deseti minutovým předstihem. Šla jsem rovnou ke kanceláři a zaťukala jsem. Čekala jsem až se ozve dále ale nic. Zaťukala jsem podruhé. Konečně se ozvalo "Dále " vešla jsem a pozdravila"Dobrý den ". "Dobrej " odpověděl. "Posaďte se " kývl směrem ke stolu. Hned jak jsem si sedla spustil. "Takže , nemám čas na nějaké zdržování. Na sobotu tady máme svatbu, takže ji zorganizujete. Dále potřebuju vyplnit tyhle papíry a zrušit dnešní schůzku, která měla být ve tří."
"Nějaké otázky ?"zeptal se a slizky se usmál zatím co mi zíral do výstřihu. "Ne " odsekla jsem. "Fajn zavedu vás do kanceláře a můžete začít " . Zavedl mě do mojí kanceláře a odešel. Hned jsem se dala do práce. Jako první jsem zrušila schůzku a potom jsem na zítra domluvila schůzku na tu svatbu. Jak to bylo domluvené pustila jsem se do papírů.
Když jsem bya asi v půlce někdo zaklepal."Dále" řekla jsem a vešel můj šef. "Teď hned ke mě do kanceláře." řekl a hned zase zmizel . Všeho jsem teda nechala a šla za ním. Zaťukala jsem a vešla. "Posaďte se." udělala jsem tak a poslouchala co z něj vypadne.
"Takže, tu schůzku na třetí můžete znova slovat, zítřejší schůzku zrušit a teď se mnou jdete na konferenci aby jsem vás představil. Na zítřek musíte mých hotové plány na tu svatbu a budeme renovovat stodolu na zahradě, takže zorganizujete přestavbu . Mělo by to být něco jako venkovní sezení."
Vše jsem si zapsala a čekala co se bude dít dál. "Chcete něco upřesnit ?" zeptal se. "Ehm,jo. Proč by jsme měli teď renovovat stodolu když je konec listopadu a blíží se Vánoce." zeptala jsem se. "Tak poslouchejte, jste tady na to aby jste všechno zorganizovala ne kritizovala moje nápady. Něco jsem řekl a to platí."
No to si ze mě děla srandu ... Za chvíli napadne shíh a já tady budu přestavovat stodolu. Přečetla jsem si poznámky a lehce si povzdechla. Mám toho dost. Podíval se na hodinky a řekl "Je čas, jdeme" zvedla jsem se a šla za ním. Vešli jsme do zasedací místnosti. Bylo tam asi tak 9 lidí . Ze začátku jsem byla trošku nervozdni ale pak to šlo jako po másle a myslím že jsem se jim líbila.
Zrušila jsem všechno co jsem měla, svolala všechno co jsem měla a dodělala jsem všechny papíry. Bohužel jsem jenom matně začala návrhy na svatbu, a tak jsem si je musela vzít domů. Odcházela jsemmezi posledními a šla jsem ještě oznámit šefovi že odcházím.
Chtěla jsem vejím ale viděla jsem že se v jeho kanceláři mihl stín. Podívala jsem se pozorněji a uviděla jsem naší sekretářku. Proboha ! Oni si to rozdávali přímo u něj na stole ! Rychle jsem se otočila a mířila pryč. Stopla jsem si taxi a snažila jsem se zapomenout na to co jsem viděla ...
Domů jsem dorazila úplně vyřízená. Vyzula jsem si boty na podpatku a vzala je do ruky. Slyšela jsem hlasy kluků z obýváku tak jsem šla za nimi. "Ahoj" pozdravila jsem je. "Pššt !" zapištěl Carter. "Pardon" zašeptala jsem a zasmála se. Koukali na Star Wars. Položila jsem boty kabelku na zem a vyzula si sako.Všechno jsem to hodila na jednu hromadu a šla si sednout k Shawnovi.Vetřěla jsem se mezi něj a Camerona, ale nebylo vidět že by to Cam nějak postřehl protože byl plně zažraný do filmu.
"Ahoj Lásko" zašeptal mi do ucha. "Ahoj" zašeptala jsem na zpátek. Chtěla jsem mu dát pusu na tvář, ale pootočil mi hlavu a políbil mě. "Jo, přesně tohle jsem potřebovala" zamála jsem se."Taky si mi chyběla" zašeptal."Tak jaký byl první den?" zeptal se a pořád mluvil potichu aby jsme nerušili kluky .
"Docela dost náročný a to nemluvím o tom že mám ještě dost práce co musím udělat na zítra " povzdechla jsem si. "Lásko, to mě mrzí" přitáhnul si mě blíž a dal mi pusu do vlasů."No nic, musím jít. Musím dodělat plána na svatbu a musím zařídit přestavbu stodoli...". "Na konci listopadu ?" zeptal se s podivným výrazem ve tváři. "Ani se neptej .." povzdechla jsem si vstala jsem.
Shawn mě ale chytil za zápěstí, stáhnul si mě k sobě a políbil mě. "Hodně štěstí" řekl. Ikdyž to znělo spíš výsměšně,usmála jsem se a potichounku přecupitala abych nevyrušila kluky. Poosbírala jsem si svoje věci avydala jsem se do našeho pokoje plánovat.
Chvilku mi trvalo než jsem si všechno připravila ale pak to šlo jako po másle. Jestě jsem dodělavala pár detailů a plány na svatbu byli zhruba hotové. Maličkosti se doladí až zítra. Byla jsem sice šíleně unavená ale musela jsem naplanovat tu přestavbu.
Koukala jsem se po okolí a hledala nějakou interierovou dizajnerku. Nakonec jsem našla jednu stránku , která vypadala fakt dobře.Zahrnovali všechno. Od dizajnérky přes řemeslíky až po zahradníky. Bylo už docela pozdě , ale neváhala jsem a zovolala tam. Zvedla to jedn moc mil paní a hned jsem si s ní domluvila schůzku.
Byla jsem tak šťastná že mám všechno hotové. Ještě jsem si všechno srovnala do desek abych to měla na zítra hezky připravené šla jsem se vysprchovat. Převlékla jsem se de pyžama a rozhodla jsem se jít ještě na chviličku za klukama. Znova jsem se vetřela mezi Camerona a přitiskla jsem se k Shawnovi. Dokoukali jsme jeden díl a pak jsme šli všichni spát. Ani nevím jak, ale usla jsem hned jak jsem si lehla ...
................................................................................................................................................................................................................
Je tu nová kapitola ! Moc se omlouvám, měla jsem na plánu jí vydat včera, ale nějak to nevyšlo... No doufám že se bude líbit a jsem moc ráda že se vám moje story líbí :) Ani nevíte jak moc pro mě znamenají votes a jsem opravdu ráda za každý jeden takže opravdu moc děkuju <3
Nikča*
ČTEŠ
First Passion
RandomLáska jsou dvě těla a jedna duše, dvě srdce a jeden tlukot. (Třetí díl k mým povídkám "First Love" a "First Hate") Cover by @victorialoey