Čtyři dny před Vánocema se kluci domluvili že už každý pojede domů. Na mě a na Shawnovi zbylo připravit Vánoční výzdobu atd. než přijedou jeho rodiče. Vůbec mito nevadilo protože jsem todoma dělala každý rok taky já a hrozně mě to bavilo. Pro moje obrovské překvapení jsme se s Shawnovýma rodičema domluvili že letos uděláme Vánoce po česku.
Nebila jsem si tím moc jistá ale snad to zvládneme. Od toho dne co jsme se s nimi viděli poprvé jsme se hodně zblížili.Mám je rádda a jsou jako moje náhradní rodina...
"Hlavně na sebe dávejte poroz " řekla jsem klukům a všechny jsem je postupně obejmula. "Neboj se budeme opatní " řekl Nash. "Že to říkáš zrovna ty ... Loni si se vrátil se zlomenou rukou" poznamenal Taylor. "No jo, ale to byla nehoda" všichni jsme se zasmáli. "Vážně kluci, dávejte na sebe pozor. Budete nám chybět" řekl Shawn a taky se s nimi rozloučil.
Postupně ponasedali do taxíků a my se s nimi naposledy loučili. Netrvalo dlouho a byli jsme doma sami. "Tak co budeme dělat teď ?" řekl a šibalsky se na mě usmál. "Ale,ale,ale... To by se ti líbilo... Máme spoustu práce.Chtěl si český Vánoce tak jdeme na to. Dneska upečeme cukroví !"
"Jestě nikdy jsem cukroví nepekl. Vždycky to dělala Aaliyah a mamka." pozamenal. "No, po mých skušenostech se jim ani nedivím že tě nechtělipustit do kuchyně" zasmála jsem se. "Nech si ty poznámky a pustíme se do toho" řekl a bylo vidět že mu cukají koutky.
"Fajn, jako prvni upečene rohlíčky." Připravila jsem potřebné suroviny a pustili jsme se do toho. Shawn mi podával suroviny a já jsem zadělala těsto. "Je to jednoduchý. Vezmeš si malej kousek těsta, vyválíš z něj váleček a potom ho ohneš do tvaru rohlíčku" vysvětlovala jsem mu. Pustil se do toho a vypadalo to celkem dobře.
"Páni, vydíš jak ti to jde !" musela jsem ho pochválit."No to víš, já jsem na rohlíčky rozenej talent" zasmál se. "No to určitě". Šlo nám to hezky od ruky a než jsem se nadála rohlíčky byli upečené. Hned potom jsme se pustili do lineckého těsta a z něj jsme vykrajovali různé tvary.
Dávala jsem do trouby jeden plech ra druhým a všecno šlo jak po másle. Upekli jsme ještě perníčky a udělali jsme nepečené vosí úli (Doufám že všichni víte co to je :D ). Nakonec jsme vše ozdobyli a měli jsme hotovo. "Můžu konečně ochutnat ?" zeptal se Shawn. Běhen pečení jsem mu totiž zakazovala ujídat.. "Teď už jo" odpověděla jsem s úsměvem.
"Fajn" zasmál se. Udělala jsem nám čaj a Shawn si zatím nandal nějaké to cukroví na talířek. Zalezli jsme si do obýváku na gauč a pustili jsme si "Láska nebeská". Je to Shawnův oblínený Vanoční film. "Tak, co říkáš na naše cukroví ?" zeptala jsem seho. "No, musím říct, že jsem se zamiloval do vašich rohlíčků ! Jsou fakt skvělí !" zasmála jsem se.
"Tak to jsem ráda.Já mám nejradši perníčky." řekla jsem a zachumlala se víc do deky. Přitulila jsem se k Shawnovi a žačali jsme koukat na film. Musím říct že taky patří k mým oblíneným. Podívala jsem se z okna a začalo sněžit. "Sníh !" vykřikla jsem. "Notaaak. Víš jak jsem se lekl." zasmál se Shawn. "Promiň, nechtěla jsem tě vyděsit" zasmála jsem se taky a políbila ho .
"Kdy by měli přiletět vaši ?" zeptala jsem se. "Myslím že zítra okolo oběda" řekl. "Fajn, takže zítra to tu spolu vyzdobíme, dojdeme nakoupit a koupíme stromeček". "Fajn. Ale jak je to s Vánocema u vás ? Taky si rozbalujete dárky 25. ráno ?" zeptal se. "Ne. U nás je to tak, že se navečeříme, potom si jdeme většinou zaspívat venku nějaké koledy a pak si jdeme rozbalit dárky."
"To je divný" poznamenal a zasmál se . "Možná pro tebe, pro mě je to normální."zasmála jsem se taky. "No nic..." začala jsem se vyhrabávat z peřiny "... já si jdu lehnout". "Už ? Vždyť je teprve deset hodin ?". "Já vím, ale jsem unavená a zítra toho máme hodně,takže jdu." Pomalu jsem sesbírala nádobí a Shawn vypnul televizi. Potom jsme šli oba do pokoje a zalezli si do postele.
"Stejně je to tady takový divný když tady nejsou kluci"řekl Shawn."Máš pravdu, takový moc tichý." "Stýská se ti po rodičích ?" zeptal se najednou ."Cože ?" nechápala jsem. "No, když jsem byl na turné a teď bydlím s klukama tak se s našima a s Aaliyah moc nevídám a moc mi chybí. Takže nechápu jak to můžeš vydržet." dořekl. Chvilku jsem přemýšlela.
"Chybí mi. A to moc. Ale po tom co se stalo s Brooklynem je to vážne divný. Vím že to bylo asi už před rokem ale pořád se mnou nemluví. Dokonce ani neví co všechno se stalo a je jí to jedno ... Ani nezavolala ... Ato jí určitě táta všechno řekl jak by na té mojí oslavě. Dokonce ani on se od té oslavy neozval. A strasně mi chybí bráška. Tak dlouho jsem ho neviděla ..."
"Je mi to tak líto" přitiskl si mě k sobě. "Věř mi že kdybych mohl tak bych to napravil." Musela jsem se usmát. "Já vím.Ty jsem takovej můj rytíř, který mi se vším pomůže". "Je mi ctí vaše výsosti " zasmál se. "Tak jo, teď už jdu spát protože toho máme hodně, než přijedou vaši ". "Tak dobrou". "Dobrou" dal mi pusu do vlasů a šly jsme spát.
**
Hned jak jsme ráno vstaly jsme šli nakoupit. Nakoupili jsme všechno co jsme potřebovali a večeři a na svátky a potom jsme jeli koupit vánoční stromeček. Zastavili jsme před jedním velkým nákupním centrem kde prodávali stromečky a šli jsme ho vybrat. Trvalo nám to asi půl hodiny protože jsme se nemohli rozhodnout. Nakonec jsme vybrali jeden co měl asi metr a půl metru. Naložili jsme ho do auta a vyrazili jsme domů.
"Shawne, kde jsou všetny ty ozdobičky a světélka ? Nemůžu je najít." volala jsem na něj z kumbálku. "Lásko, ty jsou už dávno v obýváku na stole.Zrovna jsemje sem přinesl". Aha. Tak to bude ten důvo proč jsem je nemohla najít. Když jsme uklidili nákup pustili jsme se do výzdoby. Jako první jsme se rozhodli ozdobit stromeček.
"Tak fajn, jdeme na světélka." řekl Shawn. Pokoušeli jsme se je rozmotata a nakonec se nám to povedlo. Postupně jsme pokryli celý stromeček a pak jsme se pustili do ozdobiček. Nakonec jsem se pokoušela nasadit na vršek hvězdu, ale nedosáhla jsem tam. Shawn šel pověsit na vchozovédveře věněc,tak jsem si vzala židli že to udělám sama.
Moc mi to nešlo a bála jsem se že každou chvíli spadnu."Tak to ne ! Ještě si ublížíš !" slyšela jsem Shawna jak vešel do obýváku. Pomohl mi slézt a dal tak hvězdu sám. Nakonec jsme ještě dozdobili obývák pár světélky a dali jsme jich ješte pár po domě. Akorát jsme skončili a slyšeli jsme přijíždět auto.
Oba jsme se vydali ke vchodovým dveřím a šli jsme je přivítat.Jako první vyběhla z auta Aaliyah a škočila na Shawna. Jelikož včera napadl sníh a bylo náledí tak Shawn malinko zavrávoral ale nakonec to ustál. Já jsem se šla přivítat se Shawnovýma rodičema. "Ahoj" řekla jsem. "Ahoj" řekli jednohlasně a obejmuli mě. "Tak jaká byla cesta?" zeptala jsem se. "Ale šlo to" odověděl Shawnův taťka. "Mohlo to být i horší" doplnila ho S-mamka.
"Aaliyah !" vykřikla jsem když se konečně odlepila od Shawna a přiskočila ke mě.Mezitím se šel zase Shawn přivítat s rodičema. "Tolik si mi chyběla !" řekla Aaliyah. "I ty mě !" odpověděla jsem. Taky jsme trošičku zavrávorali na náledí ale taky jsme to ustáli.Podívala jsem se na Shawna a ten jeho výraz bylk nezaplacení. Vidět jak byl šťastný mě hřálo u srdce. "Jsem tak rád že jste tady !" ....
..........................................................................................................................................................................................................................................................
Nová kapitola je na světě ! Snad se bude líbit a jen vám chvi říct že chystám nový příběh, takže až to bude aktuální budu ráda když si ho přečtete ;)
Nikča*
ČTEŠ
First Passion
RandomLáska jsou dvě těla a jedna duše, dvě srdce a jeden tlukot. (Třetí díl k mým povídkám "First Love" a "First Hate") Cover by @victorialoey