Jsi v pořádku

204 13 0
                                    

Nespala jsem celou noc. Čekala jsem a čekala. Nic se ale nedělo. Ráno jsem si kolem sedmé hodiny na chvilku zdřímla, ale mezitím se pořád nic nezměnilo.Hned jak jsem se probrala,došla jsem si na záchod. Vrátila jsem se sedla jsem si zpátky do křesla. Chytila jsem Shawna za ruku a jemně jsem ho políbila.

"Vrať se mi " zašeptala jsem a přivřela jsem oči. Stále jsem čekal ana ten malý zázrak. Po celou tu dobu jsem nic nejedla a pořád jsem seděla v tom křesle a čekala kdy otevře oči. Kolem devíté přišla sestřička, aby ho zkontrolovala. Nic neřekla a pak zase odešla.

Když jsem už skoro přestala doufat, Shawn pohnul prstem. Ze začátku jsem si myslela že se mi to jenom zdálo, ale potom pomalu otevřel oči. "Shawne ?" řekla jsem se slzami v očích. Chytila jsem ho za ruku a naklonila jsem se nad něj. "Nikol ?" zašeptal.

"Ššš nic neříkej. Jsem tady" pošeptala jsem a setřela jsem si slzu z tváře. Zlehla jsem ho políbila a myslela jsem že se štěstím rozteču. "Vrátil ses mi" řekla jsem, ale pořád jsem měla na krajíčku. "Pomůžeš mi se posadit ?" zeptal se . "Nevím jestli bys měl ..." řekla jsem.

"Kašlu na ně" řekl a zasmál se. Pomohla jsem mu, ale muselo ho to hodně bolet. Konečně jsem ho mohla obejmout.Asi za desem minut přišel doktor. trošku ho překvapilo že byl vzhůru takhle brzo, protože čekal že se probudí až zítra. Prý to byla težká operace.

Zavolala jsemto klukům a ti přijeli do desti minut.Pozdravili se s ním a hned bylo všem líp.Zachvilku k nám ale zase přišla sestřička a musela Shawnovi zkontrolovat stehy.Poslala všechny na chodbu ale já jsem tam zůstala. Chytla jsem Shawna za ruku a usmála se na něj.

Sestřička sundala Shawnovi obvazy a pak i náplast. Podívala jsem se tam a přes bok se mu táhly zarudlé stehy. "Nevypadá to moc dobře podle tvého výrazu" řekl Shawn. "Hlavně že jsi tady a relativně v pořádku" usmála jsem se. Sestřička mu to nečím namazala a pak tam dala znova náplast a hned to zase zavázala.

"Vypadá to celkem dobře, ale ještě si tady pár dní poležíte na pozorování" řekla sestřička. "A jak asi tak dlouho ?" zeptal se. "Asi tak týden" řekla a pak odešla. Hned potom se kluci vrátili. Byla s nimi sranda.Bavili jsme se . "Víte kdo to udělal ?" zeptal se najednou Shawn.

Všichni zmlkli. Nevěděla jsem co se děje. Neměla jsem nejmenší tušení kdo by o mohl být. Celou tu dobu jsem byla s Shawnem v nemocnici. "Víte to ?" zeptala jsem se. nikdo nic neříkal."Policie ho chytila." řekla Nash. "A kdo to byl ?" zeptal se Shawn."Policie nám neřekla jeo jméno, ale u výslechu řekl že ho najal Daniel Parker"... řekl Jack J.

Zalapala jsem po dechu. Podívala jsem se na Shawna, která měl ve tváři kamenný výraz. Nezmohl se na nic jiného než na to to že přes přecedil přes zuby "Ten hajzl! Nestačí že ublížil Nikol, musel ublížit i mě !" Shawn začal zuřit.

"Klid, uklidni se." řekl Cameron. "Policie už ho zatkla. Nějakou dobu si teď posedí ve vězení" dodal.Nemohla jsem tomu uvěřit. Veděla jsem že je na Shawna alergickej, ale nevěděla jsem že by byl tohohle schopnej.

Dál už jsme tohle téma nezačínali a než jsme se nadáli kluci se vydali na hotel. Rozloučili se a pak odjeli. "Měla by si si jet taky odpočinou, zvládnu to tady" usmál se. "Na to zapomeň nikam nejdu" řekla jsem. "Shawne!" otočila jsem se ke dveřím a tam stála Shawnova mamka a i zbytek rodiny.

Přiběhla k posleli a ubejmula ho. Brečela a Shawn se jí snažil uklidnit. "Mami, už jsem v pořádku" řekl a dal jí pusu na tvář. Mezitím jsem se přivítala s Aaliyah a obejmula Shawnova tátu. Hned potom padla Aaliyah Shawnovi kolem krku. "Notak, jsem v pohodě maličká" řekla Shawn a obejmul jí.

Zůstali s ním až do večera a potom odjeli do nedalekého hotelu.Já jsem s ním zůstala a Shawnovi rodiče s Aaliyah ho pravidelně navštěvovali každý den. Tak to dělali i kluci a po týdnu se doktoři rozhodli že ho konečně pustí domů.

Měl na sebe dávat pozor a neměl tahat nic těžkého - ale upřímně, stejně bych mu to nedovolila. Nějak se domluvili že může jet domů a stehy mu vytádnou už u nás doma. z nemocnice jsme jeli rovnou do hotelu. Shawn nám přiřadit chranku a ta nás doprovázela všude.

Nějak zařídili i to že před hotelem nebyli žádné fanynky ani novináři. Pomohla jsem Shawnovi z auta a pak jsme šli pomalu do pokoje. Ochranka nám donesla věci. Byli moc milý. Došli jsem do pokoje a ochranka čekala před ním.

"Jak ti je ?" zeptala jsem se. "Dost dobře na to, aby jsem tě měl zase jenom po sebe" chytil mě za zápěstí a přitáhnul si mě k sobě. Chytil mě za hlavu a přejel mi palcem po rtu. Zasmála jsem se. "Neblbni, musíš odpočívat, nezapomínej že jsi týdem po operaci".

Políbil mě a zašeptal. "To je mi jedno" zasmála jsem a políbila jsem ho zase já. To už jsme se od sebe neodtrhli ale mířili jsme si to rovnou do postele...

......................................................................................................................................................................................................................

Omlouvám se za to že vydávám další kapitolu až teď ale byla jsem na horách a neměla jsem tan celý týden internet ... Tohle je trošku kratší kapitola ale slibuju že ještě zítra přidám ještě jednu ;)

Nikča*

First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat