Den D

210 13 1
                                    

Byla jsem v šoku. Nikomu jsem nic neřekla a objednala jsem se k mému doktorovi.Těhotenský test jsem vyhodila do popelnice a rovnou jsem na něj hodila i pytel s odpadky, aby nebyl vidět. Potom jsem se vrátila do kuchyně, ale to už byli všichni vzhůru."Kde jsi byla tak dlouho ?" zeptal se mě Shawn a obejmul mě zezadu.

"Potřebovala jsem si něco zařídit" řekla jsem a políbila jsem ho. "Tak co budeme dneska dělat ?" zeptala jsem se a posadili jsem se společně se Shawnem ke klukům. "Chceme slyšet všechno..." odpověděl prostě Nash. "Když myslíš..." zasmál se Shawn"... jednou když jsme měli před koncertem byl jsem docela unavenej a potřebovat jsem něčím rozptýlit, a tak jsme..." nestačil to doříct a hned jsem ho zastavila.¨

"Shawne, tak dopodrobna to nemysleli" napomenula jsem ho. "No, ikdyž ..." řekl Jack J. Přísně jsem se na něj podívala a hned zvedl ruce na obranu a dodal " Dělal jsem si srandu !" zasmála jsem se "Jasně" odpověděla jsem. Potom už jsme jenom vyprávěli vše co bylo důležité a všechno co potřebovali vědět.

**

Uplynulo několik dní a Shawnovi mezitím vyndali stehy a já jsem měla jít ted den k doktorovi. Jiný test už jsem si nedělala, spatně už mi nebylo, ale byla jsem hrozně nervozdní - nemůžu být těhotná, teď ne ! Shawnovi jsem řekla že du na nákupy a on se mezitím s klukama domluvil že si půjdou zahrát basket.Popadla jsem všechny potřebné věci, půjčila jsem si Shawnovo auto a vyrazila jsem.

Dorazila jsem přesně na čas a sestřička mě zavedla přímo do ordinace. Řekal jsem všechno co bylo potřeba a doktor začal s vyšetřením. "No, tak to vypadá že nejste těhotná" odpověděl po chvíli,když se koukal do výsledků."Ale dělala jsem si těhotenský test a byl pozitivní". " Těhotenský test se může mýlit až na 3 procenta"řekl klidně. "a ta nevolnost mohla být z častého cestování"dodal.

Povzdechla jsem si, ale věděla jsem že teď na to nebyl ten pravý čas. "Jsme mladá a zdravá a když to budete s přítelem zkoušet dál, určitě se vám to povede" řekl a zvedl se ze židle. Zvedla jsem se také a musela jsem se nad tím co řekl zasmát . Hned potom jsem se s docela dobrým pocitem vrátila domů a šla jsem rovnou na zahradu, kde jsem našla kluky.

Hra byla v plném proudu, atak jsem je nechala ať si hrajou a šla jsem zatím do kuchyně. Udělala jsem si čaj a sedla jsem si ke stolu. Tam byla pošta tak jsem se podívala jestli tam není něco pro mě a našla jsem tam jeden dopis z Anglie. Sarrah . Pomyslela jsem si. Otevřela jsem a zjistila jsem že to není dopis, ale pozvánka. Pozvánka na svatbu.

Přečetla jsem si datum a mělo to být už za dva týdny. Okamžitě jsem vyletěla ven a měla jsem docela štěstí, protože kluci měli zrovna pauzu.Padla jsem Shawnovi kolem krku a řekla "Myslím že doma nepobudeme moc dlouho" podala jsem mu pozvánku a on se zasmál.Ten jeho dokonalý, sladký úsměv.

**

Den D

Týden před svatbou jsme se všichni vydali do Londýna. Svatba měla být na Beckhamovic venkovním sídle a tak jsme měli být také ubytováni. Vešli jsme se tam všihni a kluci měly největší radost z toho když viděli Davida. Hned když jsme přijeli tak mě Sarrah poprosila jestli bych jí nešla za hlavní družičku a já jsem samozdřejmě souhlasila.

Všechno jsem zařídila já se Sarrah a bylo na ní vidět že se strašně těší. Toho rána byl všude zmatek. Od rána jsem byla se Sarrah a o zbytek se postarala Victoria se svými organizátorkami. Nakulmovala jsem jí vlasy a spletla jsem jí kolem hlavy věneček a doplnila to pár květinami.

Jemně jsem jí nalíčila a potom jsem jí pomohla do šatů. Vypadala úžasně ! Bílé jednoduché šaty bez ramínek, dlouhé až na zem s nadýchanou sukní. To její těhotenské bříško bylo opravdu rozkošné !!!

"Strašně ti to sluší!" řekla jsem a obejmula jsem jí. "Děkuju" řekla a zaleskli se jí oči. "Ne, ne, ne ! Nebreč !" napomenula jsem jí, ale měla jsem taky na krajíčku. "Tak jo, je čas abych se šla taky připravit, pošlu jsme Victorii, chtěla ti něco říct. Sejdeme se tady tak za 30 minut" mrkla jsem na ní a šla jsem do svého pokoje.

Tam na mě, ale čekalo příjemné překvapení.Byl tam Shawn jenom v boxerkách. "Pěkný přivítání" řekla jsem a políbila ho. Schodil mě na postel a musela jsem se zasmát. "Nech toho za chvilku musíme být dole. Zvedla jsem se z postele a šla jsem si pro své šaty.

Byly podobné jako ty pro nevěstu, akorát bez nadýchané sukně a ve světle růžové barvě. Snažila jsem si je zapnout ale nedařilo se mi to. Ale jako vždy můj rytíř přišel a pomohl mi a samozdřejmě mě nezapomenul odměnit polibkem na krk.

Usmála jsem se a šla jsem se nalíčit. Nevěděla jsem co s vlasama, a tak jsem si je jen nakulmovala a nechala volně rozpuštěné. Doladila jsem to tím že jsem si pár vlasů sepla na stranu a zamotala do nich stejné kytičky jako Sarrah. Nazula jsem si boty a vrátila jsem se zpátky do pokoje. Shawn už na mě čekal v dokonalém černém obleku s motýlkem . Fajt mu to seklo !

"Sluší ti to "řekl s úsmevěm a políbil mě. "To i tobě" mrkla jsem na něj a vydali jsme se dolů . Shawn šel za Brooklynem a já jsem šla za Sarrah. Obřad měli vemku a všechno bylo prostě dokonalé. Nejdřív jsem šla já,za mnou maličký Caneron a za ním Sarrah. Všechny oči padli na ní. Byla dokonalá.

Chtělo se mi brečet. Šla jsem Sarrah zároveň i za svědka, ale docela mě překvapilo že Shawn šel za svědka Brooklynovi . Stáli jsme naproti sobě a Shawn se prostě jenom usmíval a koukal na mě.Ne jako ostatní co sledovali nevěstu a ženicha jak si říkají své ANO, koukal na mě a usmíval se tím nejsladším úsměvem co úměl.

Obřad byl dokonalý, hned po tom jsme šli na svatební hostinu.Tenhle den patřil Sarrah a Brooklynovi. Byli tak šťastní ! Nakrojili ten dokonalý dort - stejně jako včechno ostatní prostě to bylo dokonalé ! Čas ubýhal staršně rychle a najednou už byla tma. Kluci se ohromně bavili a tancovali snad s každým, teda kromě Camerona, ten si s senou vzal Natalii - moc jim to spolu slušelo.

"Co jít takhle na skleničku?" ozval se hlas za mnou. Toho kluka jsem neznla ale myslím že to byl někdo od Brooklyna z týmu.Okamžitě jsem si všimla Shawnova pohledu. Na toho kluka jsem se usmála a řekla jsem" Promiň, ale jsem tu s někým jiným" obešla jsem ho velkým obloukem a cítila jsem na sobě jeho pohled.

Šla jsem rovnou na Shawnem a políbila jsem ho. "Dlužíš mi tanec" řekla jsem a usmála jsem se. Sladce se usmál a vzal mě na parket. "Co ti chtěl ten kluk ?" zašeptal mi do ucha. Zasmála jsem se. "Chtěl se mnou jít na sleničku, tak jsem mu vysvětlila že tu mám oči pro někoho jiného" řekla jsem. "Pro koho ?" trochu se zděsil. "No přece pro tebe " zasmála jsem se . Vyditelně si oddechl. Usmál se a dlouze mě políbil ....

.........................................................................................................................................................................................................

Nová kapitola ! Doufámže se vám líbí, protože mě docela jo ! :D

Nikča*

First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat