Překvapení

242 12 0
                                    

"Jsem těhotná". Stojím v koupelně před zrcadlem a už asi stopadesáté si zkouším, jak mu to mám říct.Nakdloním se před umyvadlo a opláchnu si obličej. Utřu si obličej do ručníku a podívám se na těhotenský test, a pak na ten druhý ... a třetí .... a taky čtvrtý... Musela jsem si být na sto procent jistá, že to není planý poplach.

Byla jsem za to strašně šťastná, ale nevěděla jsem jako bude reagovat Shawn.Povzdychla jsem si a vyšla jsem z koupelny. Bylo ještě brzo ráno a Shawn ještě spal, takže jsem se rozhodla, že udělám snídani. Pro sebe jsem si udělala ovesnou kaši s čerstvým ovocem a pro Shawna jsem samozdřejmě nezapomněla vafle.

Akorát když jsem zalévala kávu, připletl se mi pod nohy Mac a to znamenalo, že je Shawn vzhůru. Mac roste jako z vody a za měsím mu bude rok."Dobré ráno lásko" řekla jsem a otočila jsem se s hrnkem kafe. Hned jsem mu do podala a na oplátku jsem dostala sladký polibek. "Dobré ráno" usmál se."Co to, že jsi vstávala tak brzy ?" zeptal se a společně jsme se posadili ke stolu."

"Nemohla jsem spát" řekla jsem a vzala jsem si svojí misku s ovesnou kaší - to že jsem měla ranní nevolnosti je vedlejší. Pořád jsem přemýšlela jak mu to řeknu. Snídaně probíhala celkem v pohodě- myslím. "Co je ti ? Jseš dnes nějaká divná ?" zeptal se Shawn a já začínala panikařit. Poznal to na mně - není to v pohodě.

Povzdechla jsem si, ale usmála se na něj. Pevně jsem sevřela hrnek a začala jsem. "Tak jo, co by si řekl na to, že by nás bylo víc ?". "Jak to myslíš ?" zeptal se a usmál se. Taky jsem se usmála a řekla jsem "Jsem těhotná". Shawna pohled byl k nezaplacení. Zasmál se a krásnější úsměv jsem neviděla. Vstal a zvedl mě ze židle. "Děláš si srandu ? Je to pravda ?"

Zasmála jsem se a zakývala jsem hlavou na souhlas. "Jsem těhotná" Obejmul mě a zvedl mě do vzduhu. "Vážně ?" zatočil se a potom mě konečne postavil na zem a potom mě obejmul. Byla jsem tak šťastná ! "Budeme mít miminko !" zasmál se a zesílil stisk. "Notak Shawne pusť mě,nebo mě udisíš !" zasmála jsem se. "Promiň zlato" pustil mě a políbil mě.

Shawn byl z té novinky doslova inešený. Když tovolal rodičům byl úplně bez sebe. Samozdřejmě semnou šel na první ultrazvuk. Cestou jsme se stavili doma pro Maca a šli jsme ještě na procházku. Blížil se podzim - říjen- a jelikož jsme byla ve čtvrtém měsící, už jsem si vzala slabou černou čepici a béžový kabátek.

"Co kdyby jsme si došli na kafe?" zeptal se Shawn. "Proč ne" usmála jsme se a políbila jsem ho. Bylo to úžásný. Šli jsme ruku v ruce parkem na kafe, kde už stromy měly obarvené listy a v druhé ruce měl Shawn na vodítku Maca. Měli jsme namířeno do naší oblíbené kavárny a jelikož ještě svítilo sluníčko a nebyla zas až tak velká zima, rozhodli jsme se, že si ještě naposledy sedneme ven.

Shawn si objednal kafe a já horkou čokoládu, a protože jsem na to měla nárok, objednala jsem si cheesecake s malinami a Shawn muffin.Mac dostal sice jenom vodu, ale zdálo se že je na zapadajícím sluníčku spokojený.Pokladila jsem si svoje malé roztoucí bříško a vyndala jsem z kabelky fotku z ultrazvuku.

"Co myslíš, bude to holka nebo kluk ?" zeptala jsem se Shawna. Rozhodli jsme se totiž že se necháme překvapit. "Je mi to jedno lásko, hlavně že bude zdravé" chytl mě za ruku a usmál se na mě.Úsměv jsem mu oplatila a dál jsem si prohlížela fotku našeho miminka. Tak moc jsem se na něj těšila.

Cestou domů jsme se stavili pro čínu, protože se mi nechtělo vařit. Doma jsme si pustili film, utábořili jsme se s dekami na sedačce a samozdřejmě se u nás uvelebil i Mac.Netrvalo dlouho a hne dpo jídle jsem usnula, takže jsem neviděla ani půlku filmu.Probudila jsem se kolem druhé ráno a oba jsme se Shawnem usli.

Jemně jsem ho vzbudila a pak jsme se oba přemístili do postele."Dojdu se ještě rychle vysprchovat jo ?" dala jsem mupusu na čelo a přešla jsem do koupelny. Stáhla jsem si vlasy do drdolu a pustila teplou vodu. Když jsem vylezla ven, omotala jsem si kolem sebe ručník, ale pak jsem zjistila, že jsem si zapomněla pyžamo.

Rychle jsem docupitala do pokojea šla jsem rovnou ke skříni. Vzala jsem si na sebe tílko a kraťasy- je sice říjen, ale já v ničem jiném nespím. otočila jsem se a uviděla jsem jak mě Shawn s úsměvem pozoruje."Co je ?" zeptala jsem se. "Nic, pojď už ke mně" zasmál se. Rosvítila jsem světélka nad postelí a vlez,a jsem si z němu pod peřinu.

"Ale,ale,ale. My jsme zase nějak vyrostli ne ?" řekl Shawn a přesunul se k mému bříšku - které bylo na čtvrtý měsíc docela dost velké. Zasmála jsem se. Vyhrul mi tílko a pohladil mě na bříšku. "Tak co budeš holka nebo kluk ?" začal mluvit k bříšku a já jsem měla co dělat abych se udržela nesmát. "Tatínkovi je to jedno, protože jestli by si byla holčička určitě by si byla krásná po mamince a kdyby si byl kluk...."

"Určitě by si byl celej tatínek" přerušila jsem ho a začala se smát.Políbil mě na bříško a pak jsme si urovnala tílko. Zívla jsme si a promnula jsem si oči. "Tak jo, jdeme všichni tři spát" řekla Shawn."Ale ne, to je v pohodě,tahle chvilka je perfektní" usmála jsem se. "Myslím že budeme mít ještě spoustu času na takovéhle chvíle" dal mi pusu na čelo a zhasnul světélka.

"Počkej, ještě maličkost" řekla jsem a vstala jsem z postele. Otevřela jsem dveře a dovnitř vešel Mac. "No vidíš, na Maca jsem zapomněl a chudinka by tam zůstal sám"zasmál se. Vlezla jsem si zpátky do postele a tentokrát si k nám vlezl i Mac.Jelikož máme větší postel tak to není problém. Shawn si mě přitáhl do obětí a společně jsme spokojeně usli.

..................................................................................................................................................................................................................................................

Po delší době zase nová kapitola, ale snad jsem vás nesklamala.Mám pro vás takové malé upozornění/oznámení, že budou už jen asi 2-3 kapitoli a pak to ukončím. Vaše názory pište do komentářů,budu za ně moc ráda ;)

Nikča*

First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat