Hned jak jsem našla svůj kufr, vyšla jsem před letiště a stopla jsem si taxi. Nadiktovala jsem adresu a vyrazili jsme.Konečně jsem si zapla telefon a divila jsem se že se nezavařil.Měla jsem tam 56 nepřjatých hovorů a 49 esemesek. Nemusela jsem se ani dávat od koho jsou a tak jsem ho zase rychle vypla a hodila jsem ho do kabelky.
Cesta netrvala dlouho ale byla jsem strašně ráda když jsem dorazila před jejich byt. Zaplatila jsem, vzala jsem si kufr a mířila jsem k jejich dveřím. Když jsem se tam konečně dostala zaťukala jsem a čekalo mě docela velké překvapení.
Hned jak se otevřeli dveře, uviděla jsem šťastnou Sarrah skoro brečí a Brooklyna který drží Camerona a až divně se směje. "Ahoj!" vyhrkla na mě. "Co se děje ?" zeptala jsem se. "Právě jsem se dozvěděla že jsem těhotná !" skočila mi kolem krku a vtáhla mě do bytu. No a jak to řekla nějak to na mě padlo. Sarrah se bude vdávat .. a bude mýt druhý dítě ... a je šťastná ... s Brooklynem... a já ...
"No páni" dostala jsem ze sebe . "Gratuluju" . cítila jsem jak mi stekla slza . A já ... já jsem právě nechala ve štychu jediného člověka kterého opravdu miluju, když mě nejvíc potřeboval. Už jsem to nezvládala a rozbrečela jsem se úplně."P-počkat, co co se děje ?" zeptala se Sarrah.
"Já,já" přes vzlyky mi nebylo ani rozumět. "No tak, řekni mi to" . "M-my jsme s-se pohádal-li a m-možná je mez-zi náma k-kon-nec " nedokázala jsem to říct srozumitelně a ani nevím jestli mi rozumněla. "Ale notam" řekla a znovu mě pevně obejmula. "Jdu udělat čaj" řekl Brooklyn a odešel s Cameronem do kuchyně.
"Pojď sedneš si a všechno mi řekneš" řekla sarrah a vedla mě do obývacího pokoje. Já jsem se na nic nezmohla,pořád jsem jenom přečela, a ani nevím proč vždyť jsem si za to mohla sama, kdybych nebyla tak blbá ... Všechno jsem Sarrah řekla a slíbila mi že u nich můžu pár dní zůstat. Nemohla jsem pořád uvěřit tomu co jsem udělala.
V době kdy mě nejvíc potřeboval,jsem ho tam nechala. Jsem strašná."Omlouvám se že jsem vám zkazila rodinnou chvilku a že jste si v klidu nemohli užít ani tu vaší novinku " řekla jsem a podívala jsem se na něomluvným pohledem. "Ale nech toho" řekla Sarrah a pohladila mě po ruce. "Jsme rádi že jsi tady, ikdyž by to mohlo bejt za jinejch okolností" řekl Brooklyn.
Večer když už šli všichni spát - já jsem měla ustláno na gauči, ale bylo mi to celkem jedno - jsem tam prostě jenom seděla protože jsem nemohla spát. Znovu jsem zapla telefon a měla jsem tak ještě víc esemesek a nepřijatých hovorů než předtím,ales jedním rozdílem. Volal mi i Cameron a Jack J. No a taky Jack G., Nash a v podstatě mi volali všichni kluci.
Neměla jsem náladu jim volat tak jsem ho hodila pod polštář a pokusila se usnout. No se mi ale nepodařilo . Pořád se mi vybavovalo co jsem udělala.Usla jsem až kolem třetí ráno ale byla jsem za to opravdu ráda. Pro moje překvapení jsem se probudila kolem půl jedné. Já nikdy takhle dlouho nespím. NIKDY !
Snažila jsem se někoho najít ale nepodařilo se mi to. Pochopila jsem to až když jsem našla na kuchyňské lince lísteček. Myslela jsem že by si chtěla trošku prostoru,tak jsem se rozhodli že dneska přespíme u Davida a Victorie. Nedělej si starosti rádi jsme to pro tebe udělali - Sarrah,Brooklyn,Cameron.
Bezva. Co budu dělat. Apsolutně jsem nevěděla co mám dělat. Prohledala jsem celá svůj kufr, ale svůj blok abych si mohla kreslit jsem nenašla. Rozhodla jsem se ře si pustím nějaký film. A z filmu se stali filmy. Nevím jak jsem to dokázala ale stihla jsem zkouknout všechny díly Hunger Games. Když skončil poslední díl skočila jsem si do sprchy a převlékla jsem se.
Vzala jsem si černé legíny, bílé tričko a béžový svetr. Stáhla jsem si vlasy do drdolu a chystala jsem se jít spát. Někdo ale zazvonit. Bylo to divný protože nikdo neměl přijít. Otevřela jsem dveře a stála jsem jak přikovaná. Na zemi ležely plátky růží a znich byla udělaná cestička, která vedla smerem ke schodům. Šla jsem po ní a na prvním schodě byl lísteček - Důvody proč tě miluju <3 - tohle písmo bych poznala všude .
Shawn.Postupovala jsem dál podle cestičky až jsem narazila na mojí zorbitou botu - Nikdy nezapomenu na to jak mi moje láska spadla přímo na náruče <3 - naše první setkání. Dala jsem si ruku před pusu . Wow ! Postupovala jsem dál po cestičce. Byla tam fotka malého Camerona a u něj mále letadílko. - Byl jsem tvůj hrdina, když si se stala tetou ... - pomohl mi se dostat k Sarrah když začala rodit.
Postupovala jsem dál a nemohla jsem uvěřit že se to opravdu děje.Jako další byli na řadě vafle. Byla tam mísa s těstem a hned jsem si vzpoměla na ten den kdy jsme si poprvé dělali vafle. - Víc jak vafle miluju jen snad tebe <3 - postupobala jsem dál a pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Jako další jsem uviděla naší společnou fotku zmých narozenin - Jedno z mála překvapení pro tebe ... -
No a hned potom jsem uviděla šlehačku. To jsem si zase hned vzpoměla na ty jeho narozeniny - Překvapení děláš i ty ... - Byla jsem naprosto dojatá ! A nejenom když jsem uviděla naše "skoro stejné" košile, které jsme na sobě měli když jsmezakončovali jeho minulé turné. - Jsme jako dvojčata, navždy spolu <3 -
Takhle to pokračovalo pořád. Celá tahle cestička z růží, byla dokonalá. Tvořili ji naše vzpomínky od doby kdy jsme se potkali až doteď. Některé fotky jsem ani neveděla že máme. Když jsem dorazila nahoru - a že to bylo pár schodů ! Otevřela jsem dveře na kterých byla namalovaná šipka a ocitla jsem se na střeše. Všude byli zapálené svíčky .
Znova jsem si zakryla pusu úžasem a začali se mi lesknout oči. Najednou mi někdo zakryl oči. Otočila jsem se a stál tam. Přesně jako můj hrdina. "Shawne, jak..." snažila jsem se něco říct ale nestihla jsem to protože mě políbil. Zasmál se a přitáhl si mě blíž. "Jakto že jsi tady, co tvoje namažerka ?" nedalo mi to a msela jsem se zeptat.
"Vyhodil jsem ji " odpověděl prostě a pokrčil rameny. "Cože ?" nevěřila jsem. An nevím kde ji vzalale podal mi růži a pohladil mě po tváři. "Vždycky si to byla ty a vždycky budeš" políbil mě a tímhle se všechno co se stalo rozplynulo a zůstali jsme jen my dva ...
..................................................................................................................................................................................
Dlouho jsem nepsala tak jsem vám to chtěla vynahradit další kapitolou ;) Moc se omlouvám ale byli pololetní písemky a vůbec jsem neměla čas psát tak se omlouvám a snad se bude líbit ;)
Nikča*
ČTEŠ
First Passion
RandomLáska jsou dvě těla a jedna duše, dvě srdce a jeden tlukot. (Třetí díl k mým povídkám "First Love" a "First Hate") Cover by @victorialoey