Ráno jsem vstala snad až kolem deváté. Byla jsem sice pořád unavená,ale přemohla jsem se. Shawn už tu nebyl takže si šel asi zase zaběhat. Šla jsem do koupelny a dala si rychlou sprchu. Převlékla jsem se a šla jsem si udělat snídani. Pro mou smůlu už byly všichni vzhůru.
"Ahoj" pozdravila jsem je. "No nazdar, ty jsi se jako uráčila vstát jo ?" poznamenal Nash. "Taky si myslím že by jsi měla vstávat dřív" dodal Jack J. "Naprosto s tebou souhlasím" nezapomenul poznamenat Jack G. "Tak a dost, nechte jí !" zastal se mě Shawn když zrovna ccházel do místnosti. "Ahoj zlato" políbil mě a obejmul mě."Ahoj" odpověděla jsem a zabořila jsem hlavu do jeho hrudníku.
"Těžký ráno ?" pošeptal. "Ani nevíš jak" zamumlala jsem a obejmula ho pevněji. "Nechce si to na jinkdy, stačí že vás musíme poslouchat večer" okamžitě poznamenal Aaron. Všichni se začalismát, ale mě do smíchu nebylo. "Jdu si lehnout" poznamenala jsem a odtáhla se od Shawna . "Vážně ? Není ti něco ? Moc se mi to nelíbí" dodal Shawn a hned šel za mnou.
"Ne, jsem v pohodě, jen jsem hodně unavená" necítila jsem se ve své kůži.Došla jsem do pokoje a vlezla si spátky do postele. "Řekla by jsi mi kdyby ti něco bylo že jo ?" bylo vtipný jak si o mě dělal starosti . "Jasně že jo, ale ujištiju tě že jsem jen unavená." . "Dobře, půjdu za klukama, ale kdyby něco stačí jen zavolat. "Jasně" usmála jsem se ale moc mi to nešlo. "Tak jo, odpočiň si" dal mi pusu na čelo a odešel.
Netrvalo dlouho a usla jsem. Ale probudilo mě vyzvánění telefonu. Nemotozně jsem se zvedla z poslete a vzala telefon . "Halo?" ozvala jsem se líně. *Dobrý den, paní Nikola ..." *zase se zasekli nad mým přijmením. "Ano to jsem já " odpověděla jsem. *Dobře, porozně jsme proskoumali všechny možnosti a dohodli jsme se že kdyby jsme měla ještě zájem tak můžete od pondělí nastoupit na místo manažerky v hotelu Green.*
Nevěděla jsem jestli se mám radovat nebo mám brečet. Sice byl jediný kdo se ozval ale byl to hotel toho protivnýho mladýho manekýna. Žádnou jinou takovou nabídku nedostanu takže to budu muset skousnout."Ovšemže mám ještě zájem. A nastoupím hned v pondělí". "Dobře budeme se těšit nashle." "Nashle"
Ještě chvíli jsen přemýšlela jestli jsem udělala dobře. Jasně že jsem udělala dobře ! Konečně mám práci jakou jsem chtěla dělat. Zvedla jsem se a šla jsem do obýváku. Byl tam jenom Shawn a Aaron. Koukali na hokej. Šla jsem potichu aby mě neslyšeli. Vzala jsem si láhev studené vody a šla jsem zpátky do obýváku.
Shawn mě zahlédl koutkem oka ale stihla jsem mu naznačit ať je zticha. Pochopil a vrátil se zpátky k televizi. Šla jsem za Aarona a otevřela láhev. Zrovna když se začal otáčet jsem na něj tu studenou vodu vylila. "AAAAAA " zavrčel. Začali jsme se se Shawnem smát. "Ty si to věděl " vyprskl Aaron. "Já ti říkal neštvi moji holku. " zasmál se.Šla jsem k němu a sedla si mu na klín. "Soudím že jsi se vypsala do růžova." "Ani nevíš jak ... Víš někdo mi volal a od pondělí nastupuju toho hotelu. " "Vážně? Tak to je skveli ! Mám radost i za tebe !" Řekl a políbil mě."Měli by jsme to jít někam oslavit."dodal. "No já nevím " nebyla jsem si jistá jestli se mi někam chce ... "No tak" prosil. "Možná " odpověděla jsem. "To neznamená ne " zvedl se a šel na zahradu. "Kluci dneska jdeme do baru !" Vykřikl přes celou zahradu a kluci zajásali. "Ten už nemůžeš říct ne " zasmál se. "No tak dobře, nějak to přežiju " zasmála jsem se zase já ...
**
"No tak už pojď !" zavolal na mě Nash. "Už jdu " křiklavými jsem na něj. Upravila jsem si šaty a sepla si vlasy na jednu stranu. Popadla jsem psaníčko a vydala se do obýváku. "No konečně .." Nezapomenul dodat Nash. "Nech toho, aspoň ji to narozdíl od tebe sluší" zastal se mě Jack G. "Máš pravdu. Jsi dokonalá " řekl Shawn a políbil mě . "No jo, máte pravdu. Promiň " řekl Nash. "V pohodě hlavně už pojďte " ...
Když jsme dorazili před bar bylo tam snad milion lidí." Tam se nemůžeme nikdy dostat " poznamenal Aaron. "Nechte to na mě " řekl Cameron a někam zmizel. Za chvíli se ale vrátím a mávl na znamení ze máme jít na ním. Vešli jsme dovnitř postranní vchodem. "Jak si to dokázal ?"zeptala jsem se. "Mám tu známé "odpověděl . No a pak uz to jelo ...
Tancovali jsme, pili a užívali jsme si jak jen to šlo . Už dlouho jsem se takhle nebavila."Jdu ještě pro pití" oznámila jsem jim ale pochybuju že mě přes tu hudbu slyšeli. Objednala jsme nám pití a čekala. "Dobrý den " ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a tam stal můj šéf. PANEBOŽE!STÁL TAM MŮJ ŠÉF! "D-dobrý den " vykonala jsem ze sebe. "Tak jak se vede ?" zeptal se a až nebezpečně se přiblížil. Vycouval jsem ale nepomohlo to, protože se zase přiblížil.
K mému štěstí se za mnou objevil Shawn. "Potřebuješ něco? " zeptal se ho. "Ale ale Mendes. Co ty tady děláš?" Shawn se netvářil nadšeně byl pěkné naštvaný. "Vy se znáte ?" zeptala jsem se. "Jasně že jo. Vzpomínáš si ?" řekl. Podívala já sem se na Shawna a měl bolest v očích. "Jdeme "šeptl, vzal mě za ruku a odcházel. "Uvidíme se v pondělí " křikl na nás. Shawn se zastavil a zhluboka se nadechl. "To je tvůj šéf ze jo ?" zeptal se. Bála jsme se něco říct tak jsem jenom přikývla.
Otočil se a nic neříkal. Vyšli jsme před bar a Shawn mávl na taxíka. Nastoupili jsme a celou cestu nikdo nic neřekl. Nechápala jsem to. Proč Shawn tak vystartoval ? Dorazili jsme domů a musela jsem se zeptat. "Shawne? Jak se vy dva znáte ?" zeptala jsem se. Ani se na mě nepodíval a pěstí do zdi. Hrozně jsem se lekla. Pomalu sekundoval nevěděla jsem jak se mám zachovat. Shawn se otočil a uviděl můj vyděšený výraz. "Promiň . Nechtěl jsem tě vyděsit " řekl a šek ke mě. Srdce mi bylo jako splašené. "T-tak mi to vysvětlí " řekla jsem.
Kývnul a posadili jsme se na gauč."Víš kdo je Amanda ne ?" zeptal se. Kývla jsem. "Tvoje bejvalka" ." Jo, ale neřekl jsem ti jak jsme se rozešli. Vzal jsem ji na jeden večírek a tam jde ji seznámil s mojím kamarádem. Jmenoval se Daniel Parker. Teď tvůj šéf..." podotkl " ... skvěle jsme se bavili ale najednou jsem nikde nepomohl najít Amandu. Hodně jsme pili a tak jsem si myslel ze se ji udělalo špatně. Šel jsem se podívat do koupelny ale když jsem tam vešel tak si to tam Amanda rozdávala s Danielem. Myslel jsem že to svede na alkohol ale ona mě kvůli němu opustila. Netrvalo jim to dlouho protože ji Daniel měl jenom na sex ale tenkrát mě to hodně vzalo ..."
Nevěděla jsem fo říct. Pevné jsem ho obejmula a pošeptala "Promiň, je mi to moc líto ". Povzdychl si a omotal si ruce kolem mého pasu " Jen mi slib že si na něj dáš pozor, nechci o tebe přijít" řekl ." Nepřijdeš o mě. Jde jenom tvoje a ty si můj " políbila jsem hp a cítila jsem jak se usmál...
...............................................................................
Po delší době nová kapitola ;) zase doufám že se líbila a že vás nenudím ;) jinak všechny výhrady mi pište do komentářů at vím co mám zlepšovat ;) díky
Nikča*
ČTEŠ
First Passion
RandomLáska jsou dvě těla a jedna duše, dvě srdce a jeden tlukot. (Třetí díl k mým povídkám "First Love" a "First Hate") Cover by @victorialoey