V hotelu jsme strávili ještě asi týden a pak jsme se vydali domů. Cesta letadlem byla celkem v pohodě, ale já jsem měla celou dobu žaludek na vodě a to se mi stalo snad poprvé, protože jsem na létání zvyklá.
Hned co jsme vystoupili z tetadla popadli jsme kufry a vydali jsme se směrem k autu. Tam na nás ale čekalo milé překvapení. Čekali tam na nás kluci. Byla jsem tak ráda že je vidím. Strašně mi chyběli. Všichni jsme se obejmuli a pak už jsme se konečně vydali domů.
"Doufám že nás barák ještě stojí ..." prohodila jsem cestou. "Nebudeš tomu věřit ale je úplně v pořádku." oznámil mi Nash. "Možná tam není tak uklizeno jako vždycky ale stojí a je relativně v pořádku,takže jo souhlasím s Nashem" řekl Carter. Zasmáli jsme se a dál jsme si povídali o tom co se stalo když jsme byly se Shawnem pryč.
Když jsme konečně dorazili domů, jedinné na co jsem myslela bylo to, že se konečně naložím do naší vany a pak se konečně vyspím v naší posteliNa vybalování kufrů jsem neměla ani pomyšlení a řekla jsem si že to udělám zítra. Hned jak jsme vešli dovnitř, porozhlédla jsem se kolem a byla jsem fakt ráda že jsem doma.
Bylo to tu pořád stejné. Musela jsem se zasmát. Shawn mě vzal za ruku a políbil mě na tvář. "Jseš ráda že jsi doma ?" zeptal se s úsměvem. "Ani nevíš jak" odpověděla jsem a obejmula jsem ho. "Tak hele vy dva, dneska máte volno, protože za sebou máte náročnou cestu, ale hned zítra nám budete vyprávět všechno co se vám přihodilo" řekl Cameron.
"Jo to beru " odpověděla jsem. Nikdo nic nenamítal, a tak jsme se se Shawnem vydali do našeho pokoje. Všechno bylo na svém místě, rozvlila jsem se na postel a Shawn hned vedle mě. "Přesně tohle mi chybělo" řekla a zabořil hlavu do svého polštáře."Jo mě taky" řekla jsem ."Co budeme dělat teď ?" zeptal se a přejel mi prsty po břichu. Zasmála jsem se.
"V první řadě se jdu vykoupat" řekla jsem a zvedla jsem se z postele."Ale no tak ..." řekl smutně. "Neřekla jsem že nemůžeš jít se mnou" šimalsky jsem se na něj usmála a zalezla jsem do koupelny.Netrvalo dlouho a přišel i Shawn...
Po úžasné šprše se Shawnem - samozdřejmě s pár výhodami ;) - jsem se převlékla a zalezla jsem do postele. Shawn se ke mně hned přidal ajá se k němu přitulila. Zabořila jse, hůavu do jeho hrudě a zavřela oči. "Konečně doma" zašeptala jsem a obejmula ho pevněji. "Taky jsem rád že mám konečně volno a můžu spát do kolika budu chtít" řekla a dal mi jemnou pusu na čelo.
"Co tvoje stehy ?" zeptala jsem se. "V pohodě, ale už se těším až mi je příští týden vyndají" odpověděl. Opatrně jsem mu odhrnula tričko a podívala se na jeho stehy. Nevypadalo to tak zle, hojilo se to hezky.Podívala jsem se víš na jeho dokonale vypracované tělo. Přejela jsem po jeho přišákach a hned potom opatrně schrnula tričko zpátky.
"Není to tak zlý" řekla jsem s úsměvem a políbila ho. "Když myslíš ?" odpoveděl. "Já to vím" řekla jsem a znovu jsem se k němu přitulila. Netrvalo dlouho a přesně tak jak jsem se k němu přitulila jsme oba dva usnuli...
Ráno jsem se vzbudila jako první. Vůbec se mi nechtělo z tí vyhřáté postele vstát a ještě k tomu jsem vedle sebe měla toho nejroztomilejšího klukana světě, ale potřebovala jsem na záchod. Opatrně jsem se vymanila z jeho sevření a mířila si to rovnou na záchod
Byla jsem docela hladová tak jsem se hned zase vydala do kuchyně. Objevila jsem tam můj oblíbený řecký jogurt a spoustu ovoce - kluci se na mě dobře vybavili- pomyslela jsem si s úsměvěm. Jogurt jsem si dala do mističky a k tomu jsem si dala maliny a borůvky. Hned jsem se do toho pustila, ale asi v půlce se mi zvedl žaludek.
Utíkala jsem do koupelny a stihla jsem to jen tak tak.Tak jo, kluci se aspoň mohli podívat jestli není ten jogurt prošlej.K mému neštěstí vešel do koupelny Shawn a samozdřejmně začal vyšilovat. "Co ti je ?!" přibehl ke mně."Nic mi není, bež pryč prosím" řekla jsem, ale znova jsem se musela naklonit nad záchodovou mísu protože to na mě přišlo zase.
Shawn mi okamžitě chytil vlasy. "Promiň" řekla jsem a otřela jsem si pusu. "Nemusíš se za nic omlouvat,ale měla by si si dojít k doktorovi" řekl ustaraně. "Ne, jsem v pořádku, jenom jsem snědla prošlej jogurt" řekla jsem a vstala jsem z podlahy. "Budu ti veřit, ale kdyby něco musíš mi to říct. Přikývla jsem a hned jsem si šla vyčistit zuby.
Přišlo mi to divné a tak jsem se šla podívat do koše na ten kelímek od jogurtu. Podívala jsem se na datum spotřeby a hned ve mně strnulo.Nebyl prošlý. Co to se mnou sakra je ? Hned jsem ho hodila zpátky a začínala jsem mýt takové blbé tušená že není něco v pořádku. Vyběhla jsem schody do pokoje a rychle jsem se oblékla.
"Shawne, zajedu si do města pro pár věcí. Nepotřebuješ něco ?" zeptala jsem se ho. "Ne nic, ale dávej na sebe pozor a kdyby něco zavolej dobře ?" Kývla jsem a na zorloučenou mě políbil. Obula jsemsi boty a šla jsem směrem k autu. Nastoupila jsem - ano, hned jak sem se vrátila po té naší velké hádce se Shawnem zase na turné mě naučil řídit a nechala jsem si udělat řidičák - a vyrazila jsem do města.
Koupila jsem jednu jedinou věc a pak jsem hned jela domů. Přiřítila jsem se domů, ani jsem nepozdravila kluky a zamkla jsem se v koupelně. Vyndala jsem t jedinou věc co jsem koupila z kabelky a zhluboka jsem se nadechla. Byl to těhotenský test.Rozbalila jsem ho a postupovala jsem podle návodu. MOžná tomu neuvěříte, ale byli to ty nejdelší tři minuty v mém životě.
Když uplynuly, neodvážila jsem se podívat na výsledek. Nakonec jsem se přemohla a podívala se. Nevěděla jsem jestli mám být z výsledku ráda nebo mám brečet ... Jsem těhotná ...
...............................................................................................................................................................................................................
Takže jak jsem slíbila je tu další kapitola .... Snad se líbí, ale musím říct že když jsem jí psala zaskočila jsem i sama sebe... Prosím komentujte co si o tom myslíte ;) Děkuju
Nikča*
ČTEŠ
First Passion
RandomLáska jsou dvě těla a jedna duše, dvě srdce a jeden tlukot. (Třetí díl k mým povídkám "First Love" a "First Hate") Cover by @victorialoey