Way back home

199 12 0
                                    

          Spala jsem celou noc, ale ráno jsem se probudila v Shawnově obětí. Opatrně jsem vstala a šla jsem do koupelny. Pořád jsem nechápala jak mi to mohl udělat.Celou tu dobu jsem tady pro něj byla a jeden večer, jeden, jedinej večer se mnou nemohl zůstat aby jsme šli na večeři a mohli jsme se věnovat sami sobě. Pořád jsem ale přemýšlela o tom, jak bych se měla zachovat.

     Jedno ale vím na sto procent. Nesnáším Shawnovu manažerku ! Šla jsem do sprchy a potom jsem si oblékla spodní prádlo a šla jsem zpátky do pokoje. Shawn ještě spal, tak jsem se oblékla a rozhodla jsem se že se půjdu projít. Obula jsem si boty a vyrazila jsem.

     Vzala jsem si jenom mobil a vzala jsem si do kapsy nějaké peníze, chvilku jsem se ještě rozmýšlela jestli si mám vzít i blok s tužkou ale nakonec jsem vyrazila bez něj. vyšla jsem z hotelu a všimla jsem si že před ním stojí několik fanynek, kteří čekají na Shawn a taky spousta fotografů. Rychle jsem se proplížila kolem nich a ani si mě nevšimli. 

     Šla jsem kam mě nohy nesli, ale dávala jsem si pozor abych nezapomněla cestu. Párkrát jsem zatočila doprava a dostala jsem se do nádherné části města. na rohu byla taková malá, roztomilá kavárnička tak jsem se rozhodla že se tam půjdu podávat.Vešla jsem tam ale nikdo tam nebyl, jenom u jednoho stolku seděla starší paní a hned jak mě uviděla se na mě usmála.

     "Dobrý den" pozdravila mě a vypadala moc mile. "Dobrý den" pozdravila jsem jí také. "Posaďte se u nás" řekla a ukázala na jeden stůl. Následovala jsem jí a posadila jsem se ."Dáte si něco ," zeptala se. "Poprosila bych jeden čaj " usmála jsem se na ní a ona jen přikývla a šla hned udělat ten můj čaj. Porozhlédla jsem se kolem a vypadalo to tady opravdu útulně a nechápala jsem jak to, že jsem tady sama.

     Po chvilce mi ta milá paní donesla čaj, ale potom hned zase zmizela někam si za závěs,která vedl asi do kuchyně. Napila jsem se čaje a už jsem asi chápala proč sem nikdo nechodí. Nedokážu popsat tu chuť ale opravdu to nebylo dobré. Odsunula jsem ho stranou a všimla jsem si že na vedlejším stole leží noviny.Chtěla jsem se zeptat jestli si je můžu půjčit, ale nikdo taky nebyl tak jsem si je prostě půjčila.

     Hned jak jsem si je vzala do rukou málem mi vypadli oči. Byli tam fotky ze včerejška jak jsem byli s Shawnem na pláži. Ty fotky nebyli tak strašné, některé byli i hezké ale ten popisek mě dostat. "Shawn Mendes dorazil i se svojí věrnou přítelkyní ..." trošku blbej popisek ... otočila jsem na druhou stranu abych se dočetla víc, ale nebylo tam nic moc.

     Jen pár fotek jak jsme blbli ve vodě a jak jsme leželi na dece . Četla jsem dál a byli tam i fotky ze včerejška z nahrávacího studia. Takže Shawn včera nahrával novou písničku ? Povzdechla jsem si a odložila jsem noviny zpátky na druhý stůl. Nechala jsem té paní na stole peníze za ten "čaj" a odešla jsem. Vracela jsem se zpátky do hotelu a když jsem tam dorazila bylo tam ještě víc fanynek než předtím. No a s nimi i více fotografů ...

     Chtěla jsem se nějak nepozorovaně proplížit dovnitř a nakonec se mi to povedlo.Šla jsem rovnou do pokoje a když jsem vešla Shawn už byl na nohou. "Kde si byla ?" vyštěkl. "Šla jsem se projít" odsekla jsem bez sebemenšího zájmu,mezitím jsem si vyndala jsem si telefon z kapsy a hodila ho na stolek. "Proč si mi nedala aspoň vědět ? Víš jakej jsem o tebe měl strach ?". Krev se ve mně skoro vařila ...

     "Najednou o mě máš strach ale že jsi mě tady včera nechal samotnou to ti nevadilo co ? A proč bych ti to měla říkat ? Ty jsi mi taky včera neřekl kam si šel a dozvěděla jsem se to až z novin že jsi byl v nahrávacím studiu !" vykřikla jsem na něj. Nic neříkal a nedokázala jsem popsat jeho obličej, zatímco já jsem měla slzy na krajíčku.

     "Nechci se hádat" řekl skoro šeptem. "Tak nedělej věci kvůli kterým by jsme se museli hádat" řekla jsem posmutněle. "Myslíš že mě to neštve že jsem skoro pořád v jednou kole a nemám na tebe čas ? Myslíš že mi to nevadí ?" zeptal se."Tak nedělej to co nechceš ... Kde je ten Shawn kterej kvůli mě letěl přes celou Ameriku až do Anglie aby mi popřál k narozeninám co ? Teď už ti ani nestojím za to aby jsi se mnou jeden den zůstal ?"

     "Kdyby to šlo tak bych s tebou zůstal !" vykřikl . "Nemůžu za to že mám tolik práce, ale na druhou stranu fanynky mě potřebujou !" řekl. "Jenže já jsem kvůli tobě odešla i z práce ! Nebyla sice nic moc ale byla to moje práce !". "Tak si tam měla zůstat, mohla by si tam bejt i s Danielem !" vykřikl. Nic jsem na to neřekla.

     Věděl co mi udělal.. vždyť tam i byl...nechápala jsem proč to vytahoval.Hned se mi vybavil ten den. "Promiň j- já". "Nech toho" zastavila jsem ho dřív než stihl něco říct. "Když to vidíš takhle, nebudu taky překážet." vytáhla jsem si svůj kufr, která vyl ještě skoro celý zabalená a zapla jsem ho. "To nemyslíš vážně ?" řekl a zatvářil se trošku vyděšeně.

     "Myslím to vážně, teď pojedu domů a je mi jedno jak se zachováš ty. Je mi to jedno !" řekla jsem skoro se slzami v očích. Popadla jsem kufr a mířila jsem ke dveřím. " Nedělej to " řekl s prosbou v hlase. "Dělej co je správné ... jednou si mi to řekl a tak jsem se rozhodla a nemyslím si že je dobře když tady s tebou zůstanu" řekla jsem.

     "Víš že jsem to tak nemyslel " řekl . "Já vím ale tohle není jenom o tomhle chápeš ?" . "Prosím" řekl a chytl mě za ruku. "Poslední dva měsíce tě skoro neznám ... takže až se vrátíš z turné doufám že mě budeš ještě znát . A mezitím na tebe před hotelem čekají "tvoje" fanynky" řekla jsem. Málem mi stekla slza ale držela jsem se. Dala jsem mu pusu na tvář a vyšla jsem ze dveří.

     Zkontrolovala jsem si jestli mám všechno a potom jsem se vydala na cestu před hotel. Bylo mi jedno kolik tak je novinářu a kolik fanynek, prostě jsem vyšla a mávla jsem na taxík. Ignorovala jsem všechny otázky a hned jak přijel taxík nastoupila jsem do něj. Cestou na letiště jsem přemýšlela a jenom přemýšlela. Hned jak jsem tam dorazila jsem si šla koupit letenku a měla jsem štěstí . Jedno letadlo jelo přesně za hodinu.

     Všechno jsem si zařídila a pak už jsem jenom čekala. Asi po osmém telefonátu jsem si vypla telefon a  hned potom už jsem nastupovala do letadla . Cesta ubíhala celkem rychle a když jsem dorazila do Anglie nenapadlo mě nic jiného než že pojedu za Sarrah.

..........................................................................................................................................................................................

     Po dlouhé době nová kapitola ale za to se omlouvám, snad se bude líbit 

                                                                                                             Nikča*





First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat