Seděla jsem za krásného zimního odpoledne, na naší sedačce v obývacím pokoji, pila jsem svůj oblíbený čaj a vzpomínala. Vzpomínala jsem jaké to bylo když jsme si dvojčata poprvé přivezli domů. Jak se poprvé choval Mac, když je uviděl.Jejich maličké obličejíky, když se poprvé zasmály.Jejich první slovo - nečekaně stejné, jejich první krůčky ...
Jak krásné je vidět, jak jim každý den,od prvního dne co byli doma, Shawn zpívá a někdy i hraje na dobrou noc na kytaru. Bez toho by už ani neusli. Nebo když je poprvé uviděli Shawnovi rodiče s Aaliyah.Byli z nich unešení a každou volnou chvíli k nám jezdili na návštěvu. Stejně to bylo i s klukama a Sarrah s Brooklynem. Jak děti rostly, začínaly si čím dál víc rozumnět i s Cameronem a Freyou.
Naše první dovolená u moře, nikdy nezapomenu na to jak jsme je učili plavat . Byly úžasní, to nejlepší co mě v životě mohlo potkat - samozřejmě se Shawnem. Jeden na druhého nedali dopustit, všechno dělali spolu,bez sebe nedělali nic.
Další věc na kterou nikdy nezapomenu bylo jak šli poprvé do škoky. Já jsem brečela jako želva, Shawn všechno dokumentoval a držel mě za ruku.A dvojčata ? Smáli se a snažily se mě uklidnit, potom se otočily, chytly se za ruce a šly.
Zhluboka jsem se nadechla a napila se čaje.Ucítila jsem jak mi něčí malinké ručičky zakryly oči .Chytla jsem je a otočila jsem se. Stála tam Mia. Hned se začala hihňat."Překvapení !" Hned vedle se objěvil Max a v ruce držel obrázek. Ona dva si sedli vede mě a max miho podal. Prohlédla jsem si a zjistila jsem že to jsme my - Byl tam Shawn, já a ti dva.
Zasmála jsem se . "Páni, to je pro mně ?". "Pro vás " řekla Mia a otočila papír. Jelikož teď chodí do první třídy tak jim psaní ještě moc nejde, ale snaží se. Bylo tam napsáno . Pro Maminku a Tatínka. "To je krásné" pochválila jsem je. "To jsme nakrelili pro vás" řekl Max. "Společně !" dodala Mia . "No jak jinak " zasmála jsem se a oba jsem je začala lochtat.
"Ale, ale ale ! Co se to tady děje ?" zeptal se Shawn a vešel do pokoje. "Tati !" vykřikli oba stejně a běželi za ním.Obejmuli ho a Shawn si vzal Miu do náruče, Maxe vzal za ruku a pak se všichni tři vydali ke mně na sedačku. "Takže co se to tady děje ?" zeptal se a posadili se vedle mě. Mia zůstala u Shawna a Max se přitulil ke mně. "Nakreslili jsme vám obrázek" řekl Max.
"Spolu" dodala Mia a zatvářila se vážně. "Spolu ?To jsem vážně nečekal " zasmál se Shawn. Tyhle rodinné chvíle jsem vážně milovala. Byli jsme spolu a nic nám nechybělo, měli jsme milující rodinu a přátelé, zkrátka měli jsme všechno. A co nás čeká dál ? Nevím, ale teď jsem šťastná a nic mi nechybí.Nechci se zaobírat tím co bude, protože mi uteče to co je teď a to já nechci - Dvojčata a Shawn - to je všechno co potřebuju - rodina ...
................................................................................................................................................................................................................
Tak a je to tady. Konec. Všem bych vám chtěla moc poděkovat za přečtení,votes a za krásné komentáře. Celá tahle trilogie pro mě moc znamená, začalo to jako můj první příběh a vyklubalo se z toho tohle ! Doufám že se vám můj příběh líbil, moooc moc vám ještě jednou děkuju, nečekala jsem že by ten příběh mohl mít úspěch a jsem za to moc ráda !
Bude mi i trošku chybět, ale mám v plánu psát další příběh, takže kdyby jsme chtěli byla bych moc ráda kdyby jsme si ho přečetly. Ještě přesně nevím kdy vyjde, ale když budeme mě budete sledovat určitěě se do dozvíte ;)
Takže ještě jednou opravdu moc děkuju :* <3
Nikča*
ČTEŠ
First Passion
RandomLáska jsou dvě těla a jedna duše, dvě srdce a jeden tlukot. (Třetí díl k mým povídkám "First Love" a "First Hate") Cover by @victorialoey