Okay ...

272 11 2
                                    

Než jsem se nadála všechno se urovnala a byli jsme na turné. Ale bez jednoho velkého a podstatného rozdílu. Nebyla tady Shawnova manažerka, takže jsme měli v podstatě víc času na sebe. Místo manažerky převzal Shawnův bývalý manažer a všechno klapalo tak jak má.

Pomalu se blížil konec turné a my jsme před sebou měli už jen jedem koncert a pak už jen předávání cen kde byl Shawn nominovaný a hned potom jsme se konečně mohli vrátit domů a já jsem mohla začít pomáhat Sarrah s přípravami na svtabu.

**

Začali jsme se chystat na poslední koncert tohohle turné a jelikož bylo poslední Shawn chtěl abych tam byla s ním.No a dne jinde by mělo být zakončení celosvětového tzrné než v Los Angeles. Strašně jsem se na ten koncert těšila a víc jsem se těšila na to až si budu most odpočinout u nás doma.

"Připravena ?" zeptal se mě Shawn když už zbívalo jen pár minut do začátku koncertu. "Snad jo " odpověděla jsem trochu nervozdně. "Dobře" políbil mě a vzal si kytaru. Šli jsme do zákulisí a Shawn se šel připravit, zatímco já jsem se rozhodla že počkám radši v zákulisí. To že Shawn vběhl na podium byste poznali snad i na vzdálenost deseti kilometrů.

To byl řev že mi málev praskli ušní bubínky. Musela jsem se nad tím ale zasmát. Hned jak začal zpívat pobrukovala jsem si taky.Nenápadně jsem se proplížila ven a koukala jsem na něj jak zpívá a užívá si to. Po pár písničkách jsem se vrátila zpátky do zákulisí a šla jsem si dát něco k jídlu.

Byla tady toho hromada, ale rozhodla jsem se pro malinový dort.Vzala jsem si ho a sedla jsem si na bar. Poslouchat Shawna bylo fakt skvělí. Když jsem dojedla, odnesla jsem talíř a chtěla jsem jít zase ven ale uddělalo se mi špatně. Rychle jsem odběhla na toalety ale měla jsem to jen tak tak.

No, nato že je to zákulisí,by se tohle stát nemělo. Ten dort byl zkaženej. Skvěle. Vypláchla jsem si pusu a vrátila jsem se zpět. Zbytek koncertu byl v pohodě. Teda spíš já jsem byla v pohodě a koncert byl skvělej. Shawn dospíval poslední písničku a začal se loučit. Nakonec pronesl ještě pár vět "Chtěl bych všech mov poděkovat za úžásný publikum, taky bych chtěl poděkovat sponzorům kteří mi umožnili vydat se na tohle turné, samozdřejmě děkuju celému svému týmu a ještě jedné osobě..."

"Chtěl bych jí moc poděkovat za to že mě celou tu dobu potporovala a vydržela to se mnou ikdyž jsem byl někdy protivnej a nedalo se to se mnu vydržet..." publikum se zasmálo"... ikdyž jsem na ní neměl moc čas a nemohl jsem to dát moc najevo Miluju jí..." zastavilo se mi srdce "... Nikol, mohla by si sem přijít." když po dořekl přišla ke mě pořadateka a zažala mě strkat směrem k podiu.

"P-počkat, já nikam nejdu !" bránila jsem se ale najednou jsem se tam nějak dostala. Byla jsem trošičku nezvozdní ale hned jak jsem uviděla jak velá dav huláká a píská radostí všechno ze mě spadlo. Usmála jsem se a zamávala jsem jim. "Ahojte" pozdravila jsem a hned u mě byl Shawn. "Moc ti za všechno děkuju" řekl a přede všemi mě políbil.

Dav začal vískat ještě víc a já jsem Shawnvi polibek opětovala. Kdy jsme se od sebe odtrhli asmála jsem se a podívala jsem se směrem do davu. Nikdy bych to nečekala, ale všichni tleskali a vřískali a já jsem se musela spát čím dál víc.

Bylo težký se vůbec dostat z podia protože nás dav nechtěl pustil ale nakonev jsme to dokázali a konečně jsme se dotali do hotelu. Shawn padnul vyčerpaně na postel. "Jsem úplně vyřízenej" zavřel oči a chystal se spát.Přešla jsem k němu a sedla jsem si na něj. "Úplně říkáš" políbila jsem ho a šibalsky jsem se usmála.

Pomalu otevřel oči a zasmál se . Políbil mě a řekl. "No zas tak unavenej nejsem " zasmála jsem se a Shawn mě obrátil tak že teď jsem ležela já pod mín a on na mě seděl. "Myslela jsem si to " zasmála jsem se. "Už nemluv" řekl a umlčel mě polibky.

**

Druhý denjsme se skoro celý váleli v posteli. Byli jsme tam až do oběda, ale pak jsem se šli najíst a hned potom jsme se začali připravovat na do předávání cen.Měla jsem už předem připravené šaty. Hneed jsem se do nich zamilovala. Bledě podrébarvy, širší ramínka které spadly na remena, pevné v pase, ale potom volné dlohé až zem a nechávali za sebou kratší vlečku.

Ktomu jsem měla připravené malé psaníško ve stejné barvě a nechyběli ani diamantové náušnice s náhrdelníkem a náramnek. Všechno pro mě připravili návrhářky, ale včetno jsem měla jse půjčené. Rozhodla jsem se tak protože mi přišlo zbytečné kupovat si tohle všechno jen na jednu noc.

Hned jak jsem se začla připravovat šel se připravit i Shawn. Byla fajn se jednou o nic nestarat, o všechno se postarali . Nalíčili mě a vlasy mi nechali volě rozpuštěné, akorát je natočili a potom je sepnuli na jednu stranu. Když jsem se oblékla a podívala jsem se do zrcadla.. Vyrazili mi dech. Páni! Vážně mi to docela slušelo.

Sawn už na mě čekal tak jsem šla za ním. Měl na sobě černá onlek s bílou košilí a černým motýlkem. Slušelo mu to. Jelikož na něj v obleku nejsem zvyklá vypadal v něm strašně sexy! Taky jsem si nemohla nevšimnou jeho výrazu. Ten jeho úsměv byl prostě k nežrání

"No teda! Sedne ti to !" řekl. "Děkuju" začervenala jsem se. "Tobě taky" řekla jsem a šla jsem až k němu. Narovnala jsem mu motýlka a mohli jsme vyrazit. Už jsem chtěla jít ale Shawn mě chytil za ruku a zastavil mě . "Ne tak rychle" řekl. Přitáhl si mě k sobě a políbil mě. "Tak jo, teď můžeme" zasmála jsem se a ruku v ruce jsme vyrazili.

Venku na nás čekalo auto. Byla jsem rochu nervozdní ale pocit že je se mnou Shawn mě uklidňoval. Hned jak jsme vystoupili obklopili nás novináři. nebyla jsem překvapená, spíš už jsem si zvyhla. Shawn mě vzal za ruku a jemně mě políbil na spánek. Usmála jsem se a pak jsme začali pozovat pro novináře.

trvalo to celkem dlouho ale asi po miliunu fotkávh jsme se konečně dostali dovnitř. Byli tu jen samíznámí lidé. Nekteré z nich jsem znala a tak jsme se s nimi šli přivítat. S některými mě Shawn seznámil a někteří se zase chtěli seznámit s námi. PPotom jsem sei šli sednout do obřího salu a tak se vyhlašovali různé ceny.

Od nejlepší herečka, nejlepší film, po nejlepší zpěvačku anakone i zpěváka. Když přišla řada na nejlepšího zpěváka pevně jsem stiskla Shawnovi ruku a oba jsem čekali co se bude dít. "A cenu za nejlepšího zpěváka roku získává ..... SHAWN MENDES !!!" hned jak to řekli jsem se musel a smát.

Byla jsem šťastná za něj. Celý sál začal tlestal a Shawn se zvedl . Zvedla jsem se taky a obejmula jsem ho. Potom jse se mu podívala do očí a řekla. "Gratuluju" Políbila jsem ho. "Bez tebe bych to nedokázal" zasmál ae a pak už si šel pro svojí cenu.Měl i proslov kde děkoval sému týmu, své rodině a mě . Byla jsem za něj tak šťastná.

Předáván se povedlo a ještě chvilku jsme zůstali na bau, kde zůstavali všichni. Povídali jsme si a smáli jsme se . Už docela pozdě večer jsme se rozhodli že půjdeme domů. Rozločili jsme se a chystali jsme se odejít. Připojilo se k nám ještě pár lidí a odcházeli jsme.

Moc přesně si to nemapatuju ale vím že jsem uslyšela výstřel a pak už sej jen pamatuju něčí ruce na mých ramenech a tvrdý pár na zem...

................................................................................................................................................................................

Nová kapitola ! Strašně se omlouvám že jsem tak dlouho nevidala nový díl a vím že jsem to psala už i minule ale já vůbec nemám čas... dělám co můžu a snažím se psát ale moc mi to nejde takže doufám že se nezlobíte a užijte si tenhle díl ;)

Nikča*

First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat