It's here !!!

275 15 0
                                    

     Hned jak si všichni vybalili šli jsme společně do obýváku. Chvilku jsme si povídali o tom jaká byla cesta a co se všechno stalo od té doby co jsme se neviděli. Nic moc se nestalo, což byla na jednu stránku i dobře."Tak jaký máte plán ?" zeptala se Aaliyah. "Moc jsme o tom nepřemýšleli." přiznala jsem se. "Můžeme dělat co budete chtít, ale ty jsi chtěla zítra ráno koupit tu rybu nje ?" obrátil se na mě.

     "Jo t je pravda, to je jediný, zítra musím dojít koupit rybu na večeři, ale jinak máme volno. Nebo spíš vy, já budu zítra vařit aby jsem to všechno na večer stihla." usmála jsem se."Tak to si vymyslete něco sami. Já pomůžu Nikol. Aspoň se něco přiučím" řekla Shawna mamka a pohladila mě porameni. Byla jako moje mamka. Měla jsem jí strasně ráda.

     "Tak ffajn, mohli by jsme si jít třena zahrát hokej. Už dlouho jsem nehrál. Buďto můžeme jít na zimní stadion, ten je jenom o dva bloky dál, nebo se můžeme jít podívat jestli už je zamrzlí rybník." řeklaShawn a Aaliyah zajásala. "Fajn ale vy dva se připravte na porážku" řekl Shawnův táta. "No to určitě. My se jen tak snadno nevzdáme že ne Shawne ?" odporovala Aaliyah ale smála se u toho.

     "To si piš" zasmál se Shawn. "Tak dobře, plán na zítra by jsme měli. Ale co budeme dělat teď ?" zeptala jsem se ."V první řadě tě poprosím o kafe" usmála se Shawna mamka. "Jasně, dá si ještě někdo ?" zeptala jsem se. "Já si dám čaj"řekla Aaliyah. "A já si dám taky kafe" řekl s úsměvěm Shawnův taťka.

     "Dobře, jdu na to. Pojď se mnou Shawne" řekla jsem a zvedla jsem se z gauče. Shawn jenom kývnul a šel za nmou. "Já dám vařit vodu a ty by si mohl nandal cukroví" usmála jsem se na něj. "Jasně " mrknul na mě a začal se nebezpečně přibližovat."Ale nejdřív ..." omotala jsem mu ruc kolem krku a políbil mě. "Co kdyby jsme se na chvilku vytratili " šibalsky se na mě usmál.

     "Ha ha ha. To bude nenápadný. Nech si zajít chuť a bež nandat to cukroví" zasmála jsem se a dala mu letmou pusu. Než stihnul odejít chytla jsem ho za ruku a zašeptala mu  "Ale neboj, večer ti to vynadradím" podívala jsem se na něj a skousla si ret. "No, už aby to bylo" zasmál se a znovu mě políbil.

     Tentokrát jsem se ale neodtrhla a pokračovala dál. Vyrušil nás aleblesk a zvik foťáku. Trošku jsem se lekla ale když jsem otočila hlavua podívala se co se dějě pochopila jsem. Shawnova mamka drželav ruce foťák a fotila nás. Shawnův taťka stál vedle ní a tak divně se culil. "No nejsou sladcí ?" zasmála se Aaliyah a udělala takovou divnou grimasu. Jo, maj to v rodině.

     Zbytek večera jsme strávili v rodinné pohodě. Trochu mě překvapilo že Aaliyah s sebou vzala starou kameru. Neváhali jsme ani minutu a už jsme koukali na stará videa. Shawn byl vááážně roztomilej. Měl takový buclatý tvářičku. Smáli jsme se snad ještě hodinu.Nakonec jsme si pustili ještě jeden vánoční film a potom jsme si šli lehnout.

     Rychle jsem se osprchovala a převlékla se do pyžama. Hned po mě šel do sprchy Shawn a já jsem byla zatím na telefonu. Napsala jsem Chloe , ale psali jsmesi jen chvilku protože musdela jít na nějaký večírek. Akorát když přicháze Shawn tak jsem vypla telefon a chystala se spát . "No tak na to zapomeň, něco si mi slíbila !" řekl Shawn. Vlezl si pod mojí peřinu a chytl mě za boky. Otočila jsem se na něj a usmála se. "Já vím " zasmála jsem se jěště víc a políbila ho. Začala jsem mu sundavat tričko a už to bylo ...

**

    Ráno jsem málem zaspala, ale naštěstí mě vzbudil Shawn.Jako obvykle jsem byla hned ve stresu. Jen co jsem vstala, jeli jsme se Shawnem koupit kapra. Trošku mě štve že ho musím tahat všude sebou, ale když neumím řídit tak je to težký. Taky jsem se trochu bála že neseženeme kapra. Nejakou chvilku to trvalo ale nakonec jsme ho sehnali.

     Přijeli jsme domů a teprve potom jsme se šli nasnídat. Všechno šlo podle plánu. Shawn, Aaliyah a jejich táta ssi vzali brusle a šli hrát hokej no a Já a Shawnova mamka jsme se pustili do vaření. Nejdřív jsme se pustili do bramborového salátu. Se Shawnovou mamkou to šlo raz dva. Potom jsme se pustili do rybí polévky a nakonec jsme si připravili maso na řízky a rybu.

     Doklidili jsme kuchyň a jelikož jsme byli pořád doma sami, řekli jsme si že se půjdeme projít. Oblékli jsme se  a vydali jsme se k rybníku, jestli náhodou nešli tam. Celou cestu  jsme si povídali a smáli jsme se. Mám jí opravdu ráda. Jsme si hodně blízké. Netrvalo dlouho, ted aspoň myslím, a dorazili jsme k rybníku. Přesně jak jsme tajně doufali byli tam.

     Přišli jsme akorát když Aaliyah nahrála Shawnovi a ten zakončil hezkou kličkou přímo do brány. Zajásala jsem a Shawnova mamka začala tleskat. Aaliyah si nás hned všimla a jela za námi."Ahoj" pozdravili jsme ji sborově. "Ahoooj! " pozdravila nás . "Tak jaké je skore ," zeptala se Shawnova mamka.

     Aaliyah se hned rozzářila."Vedeme 6:3 !" zasmála se. Netrvalo dlouho a přijeli za náma i kluci. Šla jsem za Shawnem, ale tak trošku jsem si neuvědomila že jsem na ledě a uklouzla jsem.Nastěstí mám Shawna a ten mě chytil.Zasmáli jsme se a já jsem mu špitla do ucha "Děkuju" znovu se zasmál a políbil mě.

     Hned potom jsme se vydali domů. Odjednali jsme si rychlý oběd  a vzali jsme si ho k televizi.Potom jsme začali pomalu připravovat večeři. Kluci připravili stůj a my holky jsme šli dodělat večeři. Šli jsme se rychle převléknout a zasedli jsme k večeři. Všechno probíhalo tak ják má a dokonce jsme se zasmáli. Hned po večeři jsme si šli ven zapálit prskavky a Shawn s Aaliyah zaspívli pár koled.

     Přišli jsme domů a a hned jsme se vrhli na dárky. Shawnovi rodiče si rozbalili i můj dárek a byla jsem moc ráda že se jim líbil. Byl to velký rámeček a v něm  byla naše fotka - se Shawnem, a nad námi bylo napsáno - WE LOVE YOU <3 . Můj dárek si rozbalila i Aaliyah a taky z něj byla nadšená. 

     Hned potom si rozbalil dárek i Shawn - fotoalbum kde byli jenom naše fotky a u každé bylo něco napsané, byl to samozdřejmě z části Cameronův nápad, ale trošku jsem ho doladila. Dostal ode mne i novou košili ale tonebylo až tak podstatné - měl z ní ale taky radost...

     Pomalu jsme dorozbalili všechny dárky a já jsem si nechala ten od Shawna nakonec. Rozbalila jsem ho a hned jsem se musela smát. Byli to černé lodičky - moje oblíbené, nové, černé lodičky ! Ano přesně ty, u kterých jsem si zlomila podpatek u našeho prvního setkání.Hned jsem si je chtěla obout ale když jsem odhrnula papír ...

     Našla jsem tam tyrkysovou krabičku s bílou mašlí. TIFFANY & CO.  Rozbalila jsem mašli a netrpělivě jsem se podívala dovnitř. Byl tam úžasný náhrdelník z kolekce Elsa Peretti . Byl nádherný ! Jemný řetízek a uprostřed kamínek. Hned jsem se do něj zamilovala.POdívala jsem se na Shawna. Usmíval se na mě.

     hned jsem šla za ním a políbila ho. "Děkuju ! Děkuju! Děkuju!" řekla jsem. "Nemáš zaš" zasmál se a znovu mě políbil. "Zapneš mi ho ?" Zeptala jsem se. "Jasně" odpověděl. Shrnul mi vlasy na jednu strasu a zapnul mi ho. Znovu jsem ho políbila. Tohle byly ty nejlepší Vánoce jaké jsem kdy měla - a to jsem ještě nevěděla co mě čeká ráno ...

.....................................................................................................................................................................................................................................................

     Další nová kapitolka. Psala jsem jí narychlo na chatě takže se omlouvám za chyby a jestli se vám tahle kapitola nelíbila tak se omlouvám a slibuju že se bude příště víc snažit ;)

                                                                                                                                                         Nikča*

               

     

     







First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat