New year, new chance

232 17 0
                                    

     Po Vánocích bylo všechno super. Tři dny po Vánocích se večer všichni kluci vrátili domů ale Shawnovi rodiče s Aaliyah byly domluvení že stráví Nový rok u svých známých v Torontu, tak museli odjet.. Trošku mě to mrzelo, ale nudit se určitě nebudeme...

"Dejte nám vedět až dorazíte domů" řekla jsem a obejmula jsem Shawnovu mamku."Jasně že dáme vědět. A vy na sebe dávejte pozor. " řekla nám . Obejmula jsem i Shawnova taťku a nakonec i Aaliyah. "Zavolej mi, ať vím co je nového" řekla jsem Aaliyah a usmála se na ní." Neboj, nevydržela bych ti nevolat." zasmála se.

Shawn se šel taky rozloučit s Aaliyah a já jsem ješte na chvilku šla za Shawnovou mamkou."Daávej mi na něj pozor" usmála se ale bylo vidět že má slzy na krajíčku. "Dám, jinak bych to bezněj nezvládla." naposledy jsem jí obejmula a potom už začali nasedat do auta.

"A přijeďte nás co nejdřív navštívit" řekl Shawnův taťka."Pokusíme se" řekla Shawn a chytil mě kolem pasu.Zamávali jsme jim, ale to už Shawnův títa nastaroval a rozjížděj se.Když odjelišli jsme rychle dovnitř protože byla hrozná zima.Byla tady nezvyklé ticho protože si všichni vybalovali nebo dospávali cestu.

"Tak co budeme dělat ?" zeptala jsem se. "Nevím, co budeš chtít ?" zasmál se. Sednul si na sedačku a strhl mě sebou. Zapištěla jsem ale Shawn se smál a políbil mě. Nenechala jsem se odtrnout a líbala ho dál. Naši krásnou chvilku rozdrtil můj mobil. Odtrhla jsem se od Shawna a podívala se kdo volá. Byla to Sarrah.

"Promiň" podívala jsem se na něj omluvným pohledem a šla jsem do kuchyně. "Ahoj " zvedla jsem to. "Ahoj" pozdravila mě a v pozadí jsem slyšela malého Camerona a Brooklyna jak se smějí.Hned jsem se musela zasmát. "Tak co je nového ?" zeptala jsem se. "Budeme se s Brooklynem brát ..." .Ticho.Ptala jsem se jí jak se má. Asi dobře slyším jak se Cameron s Brooklynem směje.Sarah taky zní štastně ... Počkat cože ? Řekla že se budou brát ?

"AAAAAAAAAAA vypískla jsem. Myslíš to vážně ?" začala jsem se nehorázně smát. "Jo !" zasmála se. Znovu jsem začala pištět."Děláš si srandu ?" nemohla jsem se přestat smát ! "Normálně jsme seděli u večeře, jedli jsme a Brooklyn se najednou zvedl že jde pro dezert. Trošku jsem se divila, ale tak co že jo ... Vzala jsem Camerona a šli jsme čekat do obýváku..." začala mi vyprávět.

"... Posadila jsem Camerona do křesla a dala jsem mu hračky. No a pak přišel Brooklyn. Byl strašně bledej.Myslela jsem že se mu něco stalo..." zasmála se" ...jenže když ke mě přišel kleknul si přede mě a vyndal krabičku ..." zase se smála."AAAAAAAA ! Tak strašně moc vám to přeju ! Dej mi ho prosím k telefonu !" zase jsem vypískla.

"Ahoj" řekl Brooklyn. "AAAAAAAA ! Ty seš fakt dobrej ! Jak si to mohl udělat a neříct mi to !" zase jsem se začala smát ! Byla jsem za ně tak šťastná ! "Promiň ! Ale mělo to být překvapení !" zasmál se. "No tak to se ti povedlo ! Je to obří překvapení!" zasmála jsem se. Jestě chvilku jsme si povídali, ale potom to Sarrah muselaukončitprotože přišla Victoria s Davidem a chtěli jim také říct tu novinu.

Ukončila jsem hovor a šla jsem za Shawnem. "Panebože co se stalo ?" zasmál se Shawn. "Brooklyn a Sarrah .... se budou brát !!!" vykřikla jsem. "Vážně ? Tak to jim moc přeju "usmál se a šel mě obejmout. "To je ta tvoje kamarátka z Anglie ?" zeptal se Nash. Ani jsem si nevšumla že už všichni přišli a jsou v obýváku."Jo, to je ona" řekla jsem s úsměvěm."Tak jí vyřiď že jim to moc přejeme " řekl Aaron a ostátní přikývli.

     Ve zbytku večera jsme probírali jak bude probíhat Silvestr. Kluci pozvou ještě pár lidí, ale to už nebylo na mně. Já jsem měla za úkol vyzdobit to tu a byla jsem za to ráda."No nic, já si jdu lehnou " oznámila jsem klukům."Dobrou !" řekli sborově. Už jsem byla na odchodu ale Shawn mě zastavil. "Přijdu za chvilku, nevadí ti to ? Ctěl bych ještě chvilku posedět s klukama ". Usmála jsem se na něj. "Jasně že mi to nevadí " Políbil mě a pak šel zpátky za klukama a já jsem šla do postele.

**

     "Shawne ? Kolik má asi přijít lidí ?" zeptala jsem se ho mezitím co jsem věšela poslední lampionek na zábradlí. Potichu se zasmál. "No asi něco kolem 50 - 70 lidí ?". Vytřeštila jsem na něj oči. "Děláte si srandu ?" zasmála jsem se. "Kdo to bude potom uklízet " dodala jsem se smíchem.

     "Neboj se to zvládneme" taky se usmál a políbil mě. "Viš, potřeboval bych s teou o něčem mluvit" řekl hned po to co jsme se od sebe odtrhli. "Dobřeů usmála jsem se  a sedli jsme si na sedačku.Chytl mě za ruce a řekl "Nějak jsme se bavili o tom, co mě čeká v novém roce, no a domluvili jsme se pojedu na turné ..."

     Okamžitě jsem se mu vytrhla. "Cože ?" zeptala jsem se. "Děláš si srandu ? Už tak tě skoro nevídám protože pořád pracuješ a teď pojedeš na turné ?" byla jsem fakt naštvaná.Chápu je to jeho práce, ale co já ? " Myslel jsem ýe by si mohla jet semnou ..." dodal . "Shawne ..."zvedla jsem se a chytla jsem se za hlavu. "Já mám taky práci a nemůžu si jen tak odejít... Jak dlouhé bude to turné ?" zeptala jsem se a založila jsem si ruce.

     "Sedm měsíců" odpověděl. "Sedm měsíců ??? Fajn" nechtěla jsem to teď řešit. Chtěla jsem odejít a Shawn mě zastavil. "Shawne pust mě, musím o tom přemýšlet." vyškubla jsem se mu a odcházela jsem. "Sakra" slyšela jsem jak zaklel. Pomalu začali chodit lidi ale já jsem se vůbec nesoustředila. Pořád jsem myslela na to turné. Sedm měsíců je dlouhá doba. Nemůžu odejít z práce ale sedm měsíců bez Shawna taky nejde.

     Seděla jsem na schodech a pila jsem víno. Pořád jsem přemýšlela a vůbec jsem se nebavila.Ani jsem celou tu dobu neviděla Shawna. Viděla jsem Camerona jak jdeke mněa přisedl si. "Hádám že ti Shawn řekl o tom turné co ?" řekl a napil se piva. "Trefa" řekla jsem a taky jsem se napila ale vína. "Nesmíš na něj bejt naštvaná, v podstatě za to ani nemůže, to ta jeho manažerka, dělá všechno pro to aby měl neustále co dělat."

     "Já vím,prostě mě to štve" řekla jsem a položila jsem si hlavu na jeho rameno. "Měla by si za ním jít, celou dobu jenom sedí na židli a kouká do blba". "Asi máš pravdu.Ještě že tě mám" řekla jsem a rozcuchala jsem mu vlasy. "Hele !" vykřikl a udělal mi to samý. Zasmála jsem se a praštila jsem ho do hrudi."No vidíš že se směješ" řekla usmála jsem se a porozhlédla jsem kdo tu včechno je.

     Moc lidí jsem neznala ale jedna osoba mi byla povědomá. Natalie."Hele Camerone, myslím že tě někdo hledá." ukázala jsem na Natalii a hned jak jí uviděl tak se rozzářil jak vánoční stromeček. "Na co čekáš, běž za ní" zasmála jsem se. Upravil si vlasy a zeptal se "Jak vypadám ?" ."Dobře, tal na co čekáš, bež už !" řekla jsema zase jsem se musela zasmát.

     Tak jo,teď bych měla najít Shawna. Netrvalo mi to dlouho protože přesně jak řekl Cameron seděl v kuchyni na židli a koukal do blba. Šáhla jsem mu na rameno a sedla jsem si vedle něj. "Omlouvám se" řekla jsem ."Cože ?". "Neměla jsem tak vyletět.Chápu že jsi v podstatě neměl na výběr a že je to pro tebe důležitý, a tak jsem se rozhodla  že si práci můžu najít kdyloki... takže pojedu s tebou."

     "Vážně ?" hned se rozzářil.Přikývla jsem a usmála jsem se. Chytil mi hlavu do dlaní a dlouze mě políbil. Ani jsem si nevšimla jak pline čas ale už jsem slišela z obýváku jak odpočítavají nový rok . Rychle jsem vzala Shawna za ruku a táhla jsem ho za sebou do obýváku. "PĚT ! ČTYŘI ! TŘI !DVA ! JEDNA ! ŠTASTNÝ NOVÝ ROK !!!" vykřikli jsme .Přiťukli jsme si šampaňským a hned potom jsem Shawna dlouze políbila. Pak to udělal on a pak zase já ...

............................................................................................................................................................................................................................................

     Takže nová kapitola ! Já vím v trošku blbý čas ale aspoň něco .... Podle ohlasů se vám asi opravdu předchozí kapitola nelíbila ... Opravdu se omlouvám a doufám že tahle se vám bude líbit víc ... ;)

                                                                                                                                                      Nikča*

        

     




First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat