Turné probíhalo celkem v pohodě a my jsme byli každý víkend jinde. Evropu jsme měli u zasebou a teď nás čekala Amerika. S klukama jsem si volali skoro každý den a už hodně dlouhou dobu jsme se neviděli.Celé tři měsíce ! Valáme si sice přes Skype ale i tam mi hodně chybí.
Sarrah mi denně posílá fotky Camerona a musím říct že roste jako z vody. Posílá mi taky její a Brooklynovi fotky a je vidět že je konečně šťastná. Jsem za ní ráda. Zato Shawna skoro nevídám. V pátek má koncerty, soboty má většinou autogramiády nebo focení, každou neděli se přesouváme na jiné místo a tovětšinou spí a odpočívá až do pondělí, no a zbylé dny plánuje vystoupení a na mě má minimum času.
Jasně, chápu to ale... Všechno má svý meze. Strašně se nudím. Pokreslila jsem už několik bloků mýma čmáranicema a nevím jak zabít čas. Přemýšlela jsem že bych si na víkend zajela domů za klukama ale nevím co by na to řekl Shawn.Takže jsem to rychle zavrhla a přemýšlela jsem jak bych mohla zabít čas...
Bylo šest hodin ráno a Shawn už vstával. ŠEST hodin ráno proboha ! Šli jsme spáasi okolo půlnoci protože jsme byli na nějakém charitativním večírku - což minevadilo protože tam bylo i pár lidí a padli jsme si s nimi do noty a byli moc milý, ale nechápu proč musí vstávat tak brzo ! "Shawne ? proč už vstáváš ?" zeptala jsem se. "Volala mi manažerka že se chcd sejít ohledně dnešního koncertu" .
"Děláš si srandu ? To neví že jsme bli včera na večírku ?" . "Ví, ale prej je to důležitý." řekl a začal se oblékat . "Shawne ... Poslední měsíc tě skoro nevídám a když už tě vidím jdeš spát protože si celou dobu pracovat." řekla jsem a posadila jsem se. Vážně mě to štvalo."Já vím, ale slibuju že ti to vynahradím. Co třeba až dorazíme do Miami, veř mi" sednul si vedle mě a vzal mě ra ruku.
Povzdechla jsem si. "Kdy se dneska uvidíme ?" zeptala jsem se . "Až teď skončím zavolám ti jo ?" přikývla jsem a Shawn mě políbil do vlasů. Usmál se a potom odešel. Ikdyž jsme byli pořád spolu cítila jsem se poslední dobou docela sama... Bylo na měještě moc brzo atak jsem šla ještě spát....
Vzbudila jsem se až kolem deváté hodiny ale zmeškaný hovor jsemneměla takže přrdpokládám že se se Shawnem uvidíme až kolem oběda.Vstala jsem a šla jsem do koupelny. Vysprchovala jsem se vrátila jsem se zpátky do pokoje.Chtěla jsem napat Sawnovi jestli by nechtěl zajít na pozdní snídani ale než jsem stihla něco napsat předběhl mě.
*Promiň ale dnes už to nestihnu.Opravdu mě to mrzí ale uvidíme se až večer.* naštvaně jsem mrskla telefonem do polštáře. hCtělo se mi z toho všeho brečet.Možná to znělo opravdu divně,ale opravdu mi chyběl. Sklesle jsem si sedla na postel a ukápla mi slza.Rychle jsem si jí setřela a popotáhla jsem.
"Ne" řekla jsem si. Zvedla jsem se a rozhodla jsem se že zatím zabalím. Vyndala jsem kufry a začala jsem balit. Musela jsem pořád něco dělat abych se zabavila.Když bylo zabaleno rozhodla jsem se,že půjdu zase kreslit. Vzala jsem si obyčejnou tužku a nakreslila jsem Shawna. Dalo mu to práci, ale soustředila jsem se na každý dateil a konečná verze vypadala docela dobře. Do pravého dolního rohu jsem se podepsala - jako to dělám u každého obrázku a přemýšlela jsem čím bych to mohla dodělat.
Kolem dokola jsem udělala rámeček a přidala jsem ještě pár ornamentů. Ani nevím proč, ale ozdobným písmem jsem tam napsala "Last Song" a založila jsem si ten obrázek mezi moje zbylé bloky. Ani jsem si neuvědomila že jsem nesnídala a když jsem se podívala na hodiny bylo už půl třetí. Objednala jsem si salát a čekala než ho donesou. Hned jak mi ho donesli, snědla jsem ho a hned potom jsem zavolala Cameronovi a ten to dal nalas takže jsme se slyšeli všichni.
Bylo zabaleno,uklizeno a já jsem nevěděla co dělat. Něměla jsem už komu zavolat a Shawn už vystupoval.Pustila jsem si přímí přenos Shawnova koncertu a zalezla jsem si do postele. Dlouho jsem ale nevdržela tak jsem vypla televizi a šla jsem spát. Zase okolo půlnoci jsem uslyšela Shawna jak se vrací ale anijsem neotevřela oči.Ucítila jsem jak mi dal pusu a pakk si vlezl ke mně do poslete a obejmul mě. Netrvalo dlouho a usnul a pak hned i já.
**
Ráno jsme museli vstávat zase brzo aby jsme stihli letadlo. Museli jsme letět dřív. Ani nevím proč ale prostě jsme museli. Ráno jsem nechtěla být nepříjemná kvůli včerejšku tak jsem to hodila za hlavua chtěla jsem mu být co největší oporou protože vím že je unavenej a že toho měl hodně. Hned jak jsem přijeli na letiště nastoupili jsme do soukromého letadla a vyrazili jsme.
Ikyž se Shawn snažil byl unavenej."Shawne ?" ."Ano" otočil se na mě a usmál se. "Běž si lehnou, měl si toho hodně a potřebuješ si odpočinout." usměv jsem mu oplatila."Ještě že tě mám . Děkuju" políbila jsem ho a pak si šel lehnout. Téměř okamžitě usnul. bylo roztomilý se na něj dívat jak pravidelně oddechuje. Vzala jsem deku a přikryla jsem ho.
Taky jsem si zívla a tak jsem se orzhodla že se taky natáhnu. Vzala jsem si deku a taky jsem na chvilku usnula. Před přistáním mě přišla vzbudit jedna letuška. Shawn ještě spat ale musel ajsem ho vzbudit. Podívala jsem se z okna a až byl večer. Páni! Prospali jsme celý den ale opravdu nám to bodlo ! Pomalu jsem ho vzbudila.
Hned po přistání nás vyzvedlo auto a jeli jsme do hotelu. Jelikož byl večer navečeřeli jsme se ale pořád jsme byli unavení z té cesty.KOnečně jsme si mohli lehnout do poslete a věnovat se taky sami sobě . ..
Ráno,přesně jak Shawn slíbil, nikam nešel a nechal si den jen pro mě. Jelikož jsme byli v Miami a já jsem nikdy v Miami nebyl, Shawn mě vzal kam jinam jak na pláž. Než jsme vyrazili převlékla jsem se do tmavě modrých plavek a přehodila jsem si přes mě šaty. Do plážové tašky jsem naházela všechno potřebné a už jsme konečně vyrazili.
Bylo to tam opravdu nádherné. Hned jsme se Shawnem skočili do vody a blbli jsme tam jak malé děti. Strasně jsme se nasmáli.Když jsme vylezli, svalili jsme se na ručníky a pořád jsme se smáli. Shawn si lehn na záda a chtěl se opálit ale to jsem mu nedovolila. Převalila jsem se nas něj a chytla jsem ho za ruce. Políbila jsem ho a usmála se. Nečekala jsem to a Shawn se převalil zase nade mě a taky mě políbil.
Zasmála jsem se a pak si Shawn lehl zase na záda. Zvedla jsem se na lokty a užívala si konečně volono. Slunce,písek,moře a Shawn vedle mě. Několikrát jsme šli ještě do moře ale na večer jsme se vrátili na hotel a chystali jsme se na večeři.Vysprchovala jsem se, natočila jsem si vlasy, oblékla jsem si šaty a byla jsem připravená vyrazit.
Už jsme byli na odchodu ale Shawnovi zazvonil telefon. Zvednul to a odešel do koupelny. 4ekala jsem na něj v našem pokoji a zatím jsem si sedla na postel.Když vešel hned jsem poznala že se něco děje. "Opravdu mě to mrzí, ale musím jít ...". "No to si ze mě děláš srandu ! Shawne! Slíbil si mi jeden den !Jeden jedinej den !" byla jsem vážně naštvaná. Strašně mě to mrzelo.
"Já vím že jsem ti to slíbilale opravdu musím jít." šel ke mně a chtěl mi dát pusu ale já jsem uhla. "Notak" zašeptal. "Nech toho!" okřikla jsem ho. Obešla jsem ho a šla jsem do koupelny . Třískla jsem za sebou dveřma a zamkla jsem se.Nechápu to. Co může být tak důležitý že mě tady zase nechal.Uslyšela jsem jak klaply dveře.
Totílně jsem se složila. V jednu chvíli je všechno fajn a v druhou zase všechno na nic. Když jsem byli dneska na pláži myslela jsem že jse všechno v pohodě a teď tohle! Tekli mi slzi po tvářích, vyšla jsem z kopulny a sundala jsem si ty šaty. Kufry jsme neměli úplně vybalené a nemohla jsem najít žádné moje tričko. Vzala jsem si tedy Shawnovo a s brekem jsem zalezla do postele ...
...........................................................................................................................................................................
Po trošku delší době nová kapitola. Snad se bude líbit a slibuju že se budu snažit přidat novou kapitolu co nejdřív ;)
Nikča*
ČTEŠ
First Passion
RandomLáska jsou dvě těla a jedna duše, dvě srdce a jeden tlukot. (Třetí díl k mým povídkám "First Love" a "First Hate") Cover by @victorialoey