Čas pynul jako voda a než jsme se nadáli byla půlka února a to znamenalo začátek turné. Do práce jsem chodila normálně každý den a měla jsem na plánu že oznámím výpověď až ten den co budeme odjíždět. Jo bylo to trochu divný,ale nevěděla jsem co dělat a měla jsem svojí právi ráda takže jsem si jí chtěl užít do posledního dne...
Zbalila jsem si s sebou snad celej šatník.Sedm měsíců.Sedm měsísů ? Je to sakra dlouhá doba. Shawn mi pomohl snést ze schodů kufry a potom je odnesl do auta.Obléklajsem si bundu, šálu čepici a boty. Vůbec se mi odsut nechtělo a už vůbec jsem se nechtěla loučit s klukama.Jasně že je někdy přijedeme navštívit a budeme si hodně volat, ale... Ale sedm měsíců ?
Všechny kufry byly v autě a teď už jedom zbývalo se rozločit."Kluci ..." řekla jsem ale už jsem cítila ten obrovský knedlík v krku. Jako první přišel Cameron a hned mě obejmul."Budeš mi chybět ségra" řekl ironicky a pokusil se usmát."Ty mě taky" vymanila jsem se z jeho sevření a řekla jsem "Všichni mi budete chybět". "Vy nám taky" řekl Jack J.
"Skupinové obětí ?" zeptal se Shawn. Nikdo nic neřekl aleudělali jsme to automaticky. "Dáme vědět až dorazíme do Vídně".řekl Shawn. Vídeň - město kde mělo začít turné. "Musíte nám aspoň každý táden volat" řekl Aaron."Nebo musíte aspoň psát " řekl Matt."Hlavně tady nic nerozbijte než se vrátíme " řekla jsem a musela jsem se zasmát protože to se určitě nestane.
"Tak se tady mějte" naposledyjsme je obejmuli a pak už jsme nasedli do auta. Vyděla jsem jak nám zamávali a pak už jsme zahli za roh směrem k hotelu kde jsem pracovala.byla jsem trošku nervozní , ale určitě to nějak nějak přežiju.Zastavili jsme před hotelem a oba jsme vystoupili. Šli jsme spolu ruku v ruce až před "jeho" - šéfovu- neboli Danielovu kancelář.
"Tak jo, počkej tady a já jsem hned zpátky" řekla jsem a dalajsem mu letmou pusu. Zaťukala jsem a vešla jsem dovnitř. "Aha, to jsme vy, jdete pozdě.Jestli se to bude opakovat budu vás muset vyhodit..." řekl a sedl si do křesla."Myslím že to nebude nutné. Potřebuji s vámi mluvit". Zamračil se."Dobře, posaďte se " řekla a ukázal na místo vedle něj.
Udělala jsem tak a začala jsem mluvit."Chci dát výpověď" řekla jsem a byla jsem na tuhle situaci až moc klidná. "Cože ? To nemůžete!"řekl. "Ale můžu a odcházím hned" řekla jsem a vyndala jsem si z kabelky podepsané papíry o mojí výpovědi."Proč ?" zeptal se . "No, jedu se Shawnem na turné" odpověděla jsem prostě. Neměla jsem co ztratit, stejně už tay nebudu pracovat.
Vstal a šel k oknu."Mendes" zašeptal.Zasmálse a pak se na mě otočil. Měla jsem pocit že bych měla hned odejít ale zůstala jsem sedět. Znovu si sedl vedle mě a řekl. "Vždycky jsem měla slabost pro jeho přítelkyně ..." poposedl si blíž a dal mi ruku na koleno. hned jsem jí smetla. "Co to děláte ?" zvedla jsem se. "Neříkej že se ti to nelíbilo .." řekl a skousl si ret.
Věděla jsem že je prasák, ale nevěděla jsem že až takový."Víte co, hned odcházím" řekla jsem a otočila jsem se k východu. "Nikam nejdeš" řekl a než jsem stačila zmáčknout kliku a odejít chytil mě za ruku a namáčkl mě ke stěně.Jednou rukou mě rytl pod krkem a řekl. "Odejdeš až řeknu že odcházíš."Slizsky se usmál. "Do té obysi budu dělat co chci a ty mě budeš poslouchat ..." dodal.
Snažila jsem se mu vykroutil ale vůbec mi to nešlo.Už jenom kvůli tomu že mě držel pod krkem.Druhou rukou mi šáhl na stehno a já jsem se zmohla jenom na výkřik. To jsem ale neměla dělat protože vzal moji hlavu a třískl s ní o zeď. Strašněto boleo.Myslela jsemže se mi rozskočí hlava.
"Buď zticha !" zavrčel. Z mého stehla začal putovat rukou víš a zajel mi pod sukni. Strašně jsem sebou házela ale vůbec to nepomohlo.Cítila jsem jak mi stékají slzi po tváři.Otevřeli se dveře. "Slyšel jsem ránu, děje se n.."byl to Shawn.A hned jak nás uviděl, měl v očích zlost. Podíval se mi do očí a viděl že brečím.Rozeběhl se za Danielem a ten mě odstrčit.
Naneštěstí jsem spadla hlavou a roh stolu. Hlava mě bolela ještě víc a viděla jsem rozmazaně a nachviličku jsem omdlela.Když jsem se probrala moc jsem toho neviděla, ale vím že Daniel dostal pěknou nakládačku, bohužel pár ran schytal i Shawn.Poznala jsem Shawna jenom díky bílému tričku co měl na sobě. Uviděla jsem tak mu dal pěstí přímo do nosu a Daniel se skácel.
Hned potom doběhl ke mně a pomohl mi se zvednout. "Co se dějě ? Jak ti je ?"zeptal se vystrašeně. "Já nevím,ale myslím že už jsem v pohodě." trošku jsem lhala ale nebylo to tak hrozný. "Dobře, pomůžu ti" řekla apoohl mi se dostat ven. Strašně se mi motala hlava. "Shawne ..." řekla jsem a jen co jsme se dostali ven jsem se pozvracela.
Shawn mi statečně držel vlasy, ale vím že s tím měl problém, protože když bylo Carterovi špatně protože to přehnal s pitím a pozvracel se, hned jak to viděl Shawn pozvracel se taky."Promiň" špitla jsem. "To nic,tohle si podrž u obočí" řekl a snažil se usmát. "Proč ?" zeptala jsem se.Nechápala jsem jak mi asi pomůže kapesník když mě bolí hlava.
"Teče ti krev, asi máš roztrhlé obočí" řekl a přitiskl mi ten kapesník k obočí."Teď pojedeme k doktorovi."řekl. Nebyla jsem schopna nic říct a tak jsme teda jeli. V nemocnici mi zašili roztržené obočí a ukázalo se že mám slabý otřes mozku.
Shawnovi se začal dělat pěkný monokl pok okem,tekla mu krev z nosu a měl roztržený ret. Nebylo to prý nic vážného ale také ho ošetřili. Mě doporučili abych se moc nenamáhala ale že jsem v pořádku.
Dokonce chtěl kvůli mě Shawn zrušit koncert ve Vídni ale řekla jsem mu ze to zvládnu atak jsme vyrazili na letiště. "Promiň, měl jsem jít s tebou. Kdybych šel s tebou nic by se nestalo " řekl Shawn mezitím co jsme čekali na letadlo.
"Shawne... Není to tvoje chyba, nemohl si vědět co se stane " řekla jsem a chytla jsem ho za ruku. "Měl jsem to vědět " řekl a podíval se do země. "Nech toho, jsem v pohodě, tak to nech plavat. Už nikdy ho neuvidím takže se tím netrap." Usmála jsem se a políbila jsem ho.
Nebyla to zas až taková pravda. Pořád jsem se trochu klepala z toho co se stalo.Už ho nikdy nechci vidět.Konečně se taky usmál. "Jsem si jistá ze chceš letět ?" Zeptal se mě."Jasně že jo " odpověděla jsem s úsměvem. "Fajn "řekl .
Vzal mi hlavu do dlaní a políbil mě. Malinko zadrhnul o moje stehy. "Au" Zasmála jsem se."Promiň"špitl a omluvně se na mě usmál. Na nic nečekal a znovu mě políbil ................................................................................................................................
Nová kapitola snad se bude líbit ;)
Nikča*
ČTEŠ
First Passion
RandomLáska jsou dvě těla a jedna duše, dvě srdce a jeden tlukot. (Třetí díl k mým povídkám "First Love" a "First Hate") Cover by @victorialoey