I love you ... 1/2

260 13 0
                                    

     Cítila jsem se jak v sedmém nebi. Byla jsem zasnoubená s nejlepším klukem pod sluncem a chystala se naše svatba. Tak moc jsem se těšila na to, jak strávíme zbytek života spolu.  A nemluvím o tom ze se stala ještě jedna věc. Do rodiny nám přibyl nový přírůstek . Byla to holčička a jmenovala se Freya.

     Když mi Sarah poslala její fotku hned jsem se do ní zamilovala. Byla hodně podobná Brooklynovi, ale oči měla po Sarah. Byli dokonalá rodinka a když jsem jim řekla že já a Shawn se budeme brát ... Nejde to popsat slovy, Sarah z toho měla skoro větší radost jak já a to jsem si myslela že víc to nejde ..

**

     Týden do svatby. Už celé dny jsem nemohla spát. Rozhodli jsme se že si uděláme malou svatbu u nás na zahradě. Ani já, ani Shawn jsem nechtěli velkou svatbu. Hlavně jsme nechtěli aby u toho byli novináři, stačilo že jsme byli na titulní straně bulváru.

     Tři dny před svatbou k nám všichni kdo se měli zúčastnit přijeli. Můj táta a brácha, Shawnovi rodiče s Aaliyah a zbytkem jejich rodiny, celá rodina Beckhamů - samozřejmě i se Sarah,Cameronem a Freyou-,Shawnovi kamarádi a ještě několik lidí z jeho týmu - např. jeho manažer. Samozdřejmě kluky nepočítám, protože ti jsou samozdřejmostí.

     Organizaci si vzala na starost Sarah se Shawnovou mamkou a já jsem měla prý jen odpočívat. Shawn s klukama, mým bráchou, mojím a jeho tátou plánovali rozlučku se svobodou. Nechala jsem je v tom, ať si ten svůj poslední den svobody užije. Mezitím jsem se začala zblyžovat se Shawnovou rodinou.

     Samozdřejmě jsem je znala, ale museli jsem se aspoň trošku zblížit.Obzvlášť jsem si oblíbila Shawnovu babičku. Je skvělá ! Myslím že jsem se zalíbila i já jí. Šaty jsme vybrali na poslední chvíli, ale pro mě byly dokonalé.Tolik lidí jsem v tomhle domě snad ještě neviděla. Všechno bylo dokonalé a já jsem byla den ode dne nezvozdnější. A už se to blížilo...

     "Jen běž, uvidíme se zítra" zasmála jsem se na Shawna, když už se asi po sté snažil odejít na svůj večírek - rozlučku se svobodou."Dobře, dobře" otočil a už se chystal opravdu odejít. Rychle se otočil a doběhl ke mně.Políbil mě a řekl "Miluju tě". Zasmála jsem se do polibku a zopakovala"Miluju tě" Pohladil mě po tváři, naposledy mě políbil a nastoupil do auta, kde na něj už netrpělivě čekali kluci.

     Zamávala jsem jim a šla jsem zpátky do domu. Zůstali tam jenom holky, takže jsme so udělali vlastní "rozlučku". Nevadilo mi to,taková malá dámská jízda. "Tak co budeme dělat ?" zeptala  jsem se a prosadila jsem se na gauč vedle Sarah."Nevím, je na tobě jak si chceš užit svůj poslední den jako svobodná " zasmála se Sarah a posadila si Camerona na klín, zatímco maličká Freya spokojeně spala v pokoji pro hosty.

     "Asi zůstaneme doma" řekla jsem a pokrčila rameny. Všichni jsem se posadili do do obýváku a Shawnova mamka přinesla láhev červeného vína. "Já si dám taky" řekla Shawnova babička a všivhni se na ní udiveně podívali. "No co je ? Tak stará zase ještě nejsem že bych si nemohla dát skleničku" zasmáli jsme se a já jsem jí podala skleničku s vínem.

     Mojí rozlučku jsme si užili v pohodlí domova. Všichni my říkali jak je to o manželství, vyprávěli jsme si různé příběhy a u toho popíjeli víno. Nepamatuju si přesně kdy jsme šli spát, ani kolik jsme toho vypili, ale když jsem se ráno probudila přepadla mě hrozná panika. DNESKA SE VDÁVÁM !!! Vyskočila jsem z postele a šla jsem do kuchyně.

     Našla jsem tam všechny holky jak pijou kafe a smějou se. "Ahoj" pozdravila jsem je. "Ahoj" přiběhla ke mně Sarrah. "Tak jak se cítíš ?" zeptala se mně. "No jsem nervozdní" přiznala jsem. "Nemáš z čeho" usmála se na mě Shawnova mamka a taky mě obejmula.Fajn, jestli jsem byla nervozdní, tak teď jsem minimálně stokrát tolik. Podívala jsem se oknem na zahradu a byla tam hromada lidí. 

     Pobíhaly všude kolem a připravovali to tam na obřad. Židle byly ozdobené stuhami, na stromech visely lampiony a další Bílé stuhy, o kousek dál se stavěl altánek, kde se bude konat posvatební hostina a spousta dalších věcí. "Připravily jsme ti snídani" usmála se na mě Aaliyah. "Děkuju" usmála jsem na ní, ale byla jsem z toho všeho docela na větvi.

     Vzala jsem si misku s ovocem a chtěla jsem se posadit, ale Sarrah mě zarazila. "Vezmi si to nahoru, máme hodně práce a  musíme začít" ."Jasně" usmála jsem se a už jsem byla na cestě nahoru. Všechno proběhlo ve zmatku ani nevím jak se to všechno semlelo, ale lidi pobíhali sem a tam. A teď stojím před zrcadlem a koukám na svůj odraz.

       Měla jsem na sobě bílé, jednoduché, hladké šaty s dlouhými krajkovými rukávy.Vlasy jsem měla rozpuštěné a přírodně navlněné, doladili jsme to jen čelenkou s malými bílími kytičkami. Líčení jsem chtěla jenom jemné abych se cítila dobře a byla to pořád já. "Páni" vydechla jsem. Otočila jsem se a obejmula jsem Sarah. Tohle všechno byla její práce.

     "Moc děkuju" řekla jsem. "Nemáš za co " usmála se. "Jste připravené? Už je čas ..." Do pokoje vešla Shawnova mamka a když mě vyděla zůstala stát na místě . "Jsi tam nádherná" řekla a obejmula mě. "Děkuju" řekla jsem. Myslím že mám dneska dost toho objímání .. "Ještě to chce doladit" řekla Sarah a zapíchla mi vlasů bílý závoj. "Teď je to dokonalé". 

     "Pošlu jsem tvého tátu a ty Sarah se jdi rychle převléknout" řekla Shawnova mamka a společně se Sarah odešli z pokoje . Nervozně jsem chodila po pokoji a podívala jsem se oknem ven. Všude na zahradě bylo plno lidí a všechno vypydalo skvěle. Otočila jsem se a táta už tam stál. usmával se jako když jsem šla poprv do školy.

     Tentokrát jsem já obejmula jeho. "Sluší ti to" řekl. "Děkuju " šeptla jsem. "Kéž by tady byla máma" řekla jsem. "Já vím, tolik mi jí připomínáš" řekl. Usmála jsem se. "Ale teď si užij svůj den. Kývla jsem a vyšli jsme ze dveří. Opatrně jsme sešli schody a došli jsme před dveře na zahradu. Táta mi podal kytici a zeptal se "Připravená ?" nervozně jsem kývla a dveře na zahradu se otevřeli.

     Zraky všech lidí padli na mě. Začala hrát jemná melodie klavíru a hned jak jsem jí uslyšela věděla jsem o co jde. Tuhle melodii složil Shawn na naše první výročí. Hned jsem se usmála. Hned jsem se na něj podívala.Stál tam a pohled měl jenom pro mně. Jeho úsměv byl dokonalý. Černý oblek mu dokonale padnul a vypadal dokonale.

     Čím víc jsme se blížili, tím víc jsem byla nervoznější, ale když jsme tam došli všechno ze mně spadlo. Kytici jsem podala Aaliyah a usmála se na ní. Otočila jsem se zpátky na Shawna a usmála se. Chytla jsem ho za ruce a usmála se. Přišel knež a na jeho znamení se všichni posadili. Začali jsme si odříkávat naše sliby.

     Já, Shawn Mendes, beru si tebe, Nicole * za svojí ženu. Jsi mým dechem, myšlenkou, vědomím i nevědomou intuicí, mou láskou, smyslem života, jeho naplněním. Ty jsive mně probudila lásku a život. S tebou prožívám něco, co je zcela mimo rámec chápání a popsatelnosti. S tebou chci prožít a sdílet všechny dny mého života a s tebou chci zestárnout. Budu vždy při tobě stát a milovat tě. Nechci tě nikdy zklamat a budu pro to dělat vše, co bude v mých silách.

     Slib jsem zopakovala.Vyměnili jsme si prstýnky a pak jsem ho políbila.Bylo to jako poprvé, jako by jsme tam byli zase jenom my dva. Teď už byl jenom můj a já jsem byla jenom jeho ....

.....................................................................................................................................................................................................

     Tak konečně nová kapitola... Musíte se mnou mýt strpení... Ale tam snad to čekání stálo za to a bude se vám tahle kapitola líbit ;)

                                                                                                                                             Nikča*

     

First PassionKde žijí příběhy. Začni objevovat