artık bölümler daha uzun gelicek. İyi okumalar , desteklerinizi bekliyorum.
------ Scarlett'ın Ağzından----
- Ne dedi kodusu ?
Chris endişeli halime şaşırmış olacak ki , bana garip garip baktı ve :
- Dolunay ' a zarar verdiğine dair dedi kodular çıktı. Çünkü benzer zamanlarda kayboldular ve Dolunay çok iyi bi ajandı. Ajan Renner ' a da fark atıyordu. Dolunay ' dan da bir daha haber alınamayınca saçma saçma söylentiler çıkmıştı.
Biraz rahatladım ve " çok iyi " dedim. Chris bana garip garip bakıp kulağıma yaklaştı " Sakın ! " diyince o na dik dik baktım. ' ne demek istiyorsun ' der gibi kafa salladım. Tekrar kulağıma yaklaşıp " O , senin gibileri umursamaz . " dedi.
Chris ' e ilk başta sinirle baktım. Sonra Jeremy ' nin benim hep diğer yardımcılarıyla aynı olduğumu söylediğini hatırladım. Ama o nasıl bir kadına aşık olur ki ? Chris ' e dönüp :- Dolunay nasıl bir kadındı ?
- Senin tam tersin , güzelliğin hariç. O da çok güzeldi. Bir de fena bir ajandı. Aslınca yüzlerce kere terfi geldi ama o hep Ajan Renner ' ın yardımcısı olarak kaldı. Ajan Renner her ne kadar istemese de.
- Ajan Renne , Dolunay ' ı sevmiyordu o zaman.
- Öyle gözüküyordu ama sanki o ikisinde hep farklı bir şey vardı.
- Ne gibi ?
- Bilmem , ben öyle bir gariplik hissederdim.
Chris ne kastediyordu ? Yani onu sevse yanında olmasını isterdi öyle değil mi ? Off , kafam karıştı.
- Peki Dolunay ne kadar Ajan Renner ' a yardımcılık yaptı ?
- Üç yıl.
- Oha !
- Ajan Renner ' ın 5. yardımcısıydı. Diğer dördü bir ay dayanamayıp kaçtılar. Gerçi onlar iyi dayanmıştı. Şimdikiler bir hafta bile dayanmıyor , daha doğrusu dayanamıyor .
Gıcık bir şekilde kahkağa attı. Suratına bir yumruk geçirmek istedim. Dişlerimi sıkıp :
- Neden dayanamıyorlar ?
- Ajan Renner ' a kimse dayanamaz. Bütün gün burnunun dibinde.
Yine gıcık bir kahkağa attı. Öğrenmek istediğim birçok şey vardı ama cevapları Chris ' te değildi. Bu yolculuğun hemen bitmesini dileyip gözlerimi kapattım.
. . .
Gözlerimi açtığımda Chris uyuyordu. Yerimden kalkıp hostesin yanına gittim. Bir şey isteyip istemediğimi sordu . Bir şey istemeyip ne zaman Los Angelos ' a varacağımızı sordum. Off daha 4 saat vardı. Chris ' te uyuyordu. Derin bir nefes alıp yerime oturdum . Chris ' in önünde duran laptopu fark ettim. Üzerindeki logoyu görünce teskilata ait olduğunu anlayıp aldım . Şifre vardı. Bana göreve başladığımda söyledikleri bir şifre vardı ama hatırlamıyorum . Sonra aklıma gelen komik bir anıyla laptopun altına baktım ve şifre yazıyordu . Chris bunu her yapıyordu . Şifreyi girip laptopu açtım . Dosyalardan ajanların bilgilerini aradım. Dosyayı bulup Jeremy ' i aradım. Bulunca tebessümle üstüne tıkladım ama yine şifre istiyordu. Aynı şifreyi girdim ama kabul etmedi. Ne olacağı konusunda hiçbir fikrim yoktu , sonuçta şifreleri Chris koymuyordu.
Sonra bir an yanlışlıkla başka bir ajana bastım ve bilgileri açıldı. İnanamıyorum , Jeremy ' nin ki neden şifreli ? Sinirlerim bozuldu ama birden aklıma Dolunay geldi. Uzun bir arayışın sonunda Dolunay ' ı buldum. Oha lan çok güzel. Yaptığı görevlere bakınca gözlerimin kocaman olduğuna eminim. Ben böyle bir ajan olsam teşkilatın başına geçerdim. Bu kız kesin salak. Yadaa ... Hayır ya. Olmaz , olmasın. Kesin Jeremy ' e aşıktı. Jeremy ' de salak herhalde . Ben onun yerinde olsam kızı havada kapardım. Gerçi Jeremy ' i anlamak çok zor. Off ne diyorum ben ?
Ben Dolunay ' ın bilgilerine şaşkınca bakmaya devam ederken Chris arkamdan :
- Bence Ajan Renner , Dolunay ' a aşıktı.
***
----Jeremy'nin Ağzından-----
Uçak iner inmez bizi bekleyen araca bindim. Işıltılı caddelerden geçerken Mark ' ın bana bıraktığı 3. mektupta yazan kumarhaneye gidiyorduk.
#15 saat önce #
Hiçbir şey bulamayınca tekrar Robert ' ın spor salonuna gittim. Robert beni görünce :
- Sonunda dostum , saatlerdir gelmeni bekliyorum.
- Neden , ne oldu ?
Bana bir kağıt uzatıp :
- Mark sana vermemi istedi.
Kağıdı açıp okumaya başladım:" Çok yazık Jeremy , nasıl bulamazsın ? Çok aptalsın , hemen duygusal düşündün değil mi ? Yazık . "
Kahretsin , benimle dalga geçmiş resmen. Önümdeki koltuğa tekme atıp okumaya devam ettim ;
" Los Angelos ' a git. Havaalanından birkaç sokak yukarıda Grand Sokak ta bir kumarhane var. Oraya yanında bir ajanla gir. Zeki biri olsun yardımcı olacak emin ol. Orada seni karşılayacaklar.
Mark RUFFALO "Kağıdı cebime koyup :
- Görüşürüz Robert .
- Görüşürüz.
# şimdi #
Kumarhanenin kapısını önüne geldiğimizde Ajan Pedro yanıma gelip :
- Ajan Johansson telefonda , sizinle konuşmak istiyor efendim.
Telefonu alıp :
- Nerdesiniz Scarlett ?
- Uçaktan indik nereye geleceğiz?
Adresi verdim ve hemen gelmelerini söyleyip kapattım. Ahh , beklemekten nefret ediyorum. Ayrıca etraftaki herkezin kıyafetlerimize bakıp durmaları beni iyice sinirlendiriyordu. Tam arkama dönüp Ajan Pedro ' ya seslenecekken Scarlett geldi. Yanıma yaklaşıp :
- Ne yapıyoruz ?
- Umarım zekisindir.
Bana garip garip bakıp anlamadım bakışı attı. Ben devam edip :
- Şimdi ikimiz bu kumarhaneye gireceğiz. Yanlış anlama baskın değil. Yani ben söylemezsem sakın silahına davranma. Haa bu arada , içeride ne olacağını bende bilmiyorum. Yani soru sorma.
Gözlerini devirdi ve sessizce " gıcık " dediğini duydum ama umursamadım. Kumarhaneye doğru yürüyüp , kapıya bir iki kez vurdum. Kas yığını bir adam kapıyı açtı - badigard olmalı - bana tip tip bakıp sırıttı ve eliyle içeriye girmemi anlayacağım bir işaret yaptı. Peşimde Scarlett ' la içeriye girdim. İçeriye birkaç adım atıp etrafa baktım.
Arkasında iki badigardla zayıf , saçlarının yarısı dökülmüş ve iğrenç sırıtışlı bir adam bana doğru gelip :
- Hoşgeldiniz Ajan Renner ve ...
Scarlett ' a baktı. Scarlett bana bırakmadan :
- Ajab Johansson.
- Merhaba Ajan Johansson.
Scarlett sahte bir tebessüm etti. Ben adama yaklaşıp :
- Bizi tanıdığına göre Mark ' ın adamısın. Nerde o ?
- Sakin olun Ajan Renner. Bombanın yerini size söyleyeceğim , tabi bir şartla. Şimdi sizinle bir kumar oynayacağız. Kazanırsanız öğrenirsiniz.
- Neden burda senin gırtalağını sıkarak öğrenmek varken uzun yolu seçeyim ki ?
Yanındaki adamları bana doğru bir iki adım attı. Adam eliyle durun işareti yaptı ve bana yaklaştı :
- Çünkü Bay Ruffalo burada . Eğer kumarda kazanırsanız yeri size o söyleyecek.
- Peki tamam öyle olsun .
İleriye doğru bir iki adım attım ve arkamdan gelen ses - Mark - :
- Şimdi sana kumarda kaybeden aşkta kazanır diyeceğim ama senin Dolunay ' ı kazanmak gibi bir şansın yok , yazık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE GÖREV !
Teen FictionKendini göreve adamışken karşısına çıkan kadınla bütün hayatı değişir. Görevinden bile onun için vazgeçer. Ve bir gün her şeyin yalan olduğunu öğrenir . Yıllar sonra hayatının gerçek aşkıyla karşılaşır ve O kadın ona hayatının bütün gerçeklerini ger...