Eski Aşk

96 12 0
                                    

Kitabımdan bir beklentiniz yada bir şikayetiniz varsa yorum yapabilirsiniz . iyi okumalar.

------Scarlett ' ın Ağzından-----

Yavaşca gözlerimi araladım. Sanırım bir hastanedeydim. Omzum çok ağrıyordu. Ahh tabi omzumdan vurulmuştum. Derin bir nefes aldım ve Jeremy ' nin beni kucağında taşıdığını hatırladım. Hızlı sürmediği için şöförü azarladığını hatırladım. O benim için endişelenmişti. Çok tatlı ama çok gıcık, kendini beğenmiş , ukala. Bir o kadarda yakışıklı.

Ben bunları düşünürken içeriye bir doktor girdi ve :

- İyi misiniz ?

Kendimin bile zor duyduğum bir sesle :

- İyiyim.

- İngilizcem çok iyi değil , pek anlaşamaya biliriz.

- Önemli değil.

Gözüme falan bakıp birkaç tetkik yapıp çıktı. Anlamadığım bir şekilde başım çok ağrıyordu. Hem ne zamandır buradaydım ? Ayrıca Jeremy neredeydi , ya da herhangi biri ? İç çekip gözlerimi kapattım ve kapı açıldı. Gelen Chris ' ti.

- Scarlett nasılsın?

Doğrulmaya çalışarak :

- İyiyim ama ne zamandır buradayım ?

- 3 saattir falan.

- Peki Jeremy yani Ajan Renner nerde ?

- Onlar İstanbul ' a gitti. Ben seni daha önceden tanıyorum diye beni senin yanında bıraktı.

- Ne !? Biz ne yapacağiz şimdi ?

- Teksas ' a geri döneceğiz.

- Asla olmaz. Küçük bir şey yüzünden görevi bırakamam. Çabuk telefonumu ver.

Chris hemen telefonu bana verdi. Yüzbaşı Hurd ' u aradım:

- Efendim ben Teksas ' a dönmek istemiyorum.

- Scarlett bir gün dinlen. Jeremy ayak bağı olan insanları sevmez. Ondan sonraki gün gidersin.

- Alt tarafı bir sıyrık.

- Peki ama Jeremy ' e hiçbir şey söylemem. O inatçıyla uğraşamam , ikna edersen gidersin.

- Sağolun efendim.

Telefonu kapatınca Chris bir şey söylememe izin vermeden:

- Zaten akşam oldu. Biraz dinlen, burdan direk bir sonraki görev yerine gideriz.

- Saat kaç ?

- 17.15

- Asla olmaz , daha erken. Çabuk uçak ayarlansın.

- Ajan Renner ' ı ara.

- Birde o vardı değil mi ?

- Evet.

Telefonu elime aldım ama o anda bu telefonun Jeremy'nin olduğunu hatırladım. Kendi telefonunu bana vermişti. Şimdi ne yapacaktım ? Chris ' e bakıp :

- Bu telefon Ajan Renner ' ın , o na nasıl ulaşabilirim ?

- Bir dakika bekle . Göreve gidenlerden birkaç kişiyi arayayım.

- Tamam.

İyice doğrulup oturdum. Jeremy ' i nasıl ikna edecektim ? Çok mu inatçı acaba ? Sonuçta o nu iyi tanımıyorum.

Ben bunları düşünürken Chris hala telefonla konuşuyordu. Sonra bana doğru yürüdü ve " telefonda " dedi. Kafamı sallayıp telefonu aldım :

- Ne oldu Scarlett ?

- Ben göreve gelmek istiyorum.

- Bugün olmaz , daha doğrusu gerek yok . Birkaç saat dinlen , yarınki görev yerine gelirsin. Haber veririz. Boşuna ısrar da etme ! Bugün gelemezsin .

Ne diyeceğimi şaşırdım. Resmen ne söyleyeceğimi bilir gibi konuşmuştu " tamam " dedim ve kapattım. Gerçekten söylediği gibi diğer yardımcılarıyla aynı mıydım ? Kadınları hep aynı görüyor. Gerçekten aynı mıyım ? Yok canım daha neler , her kadın aynı değildir. Hem neden bu derece sevmiyor ki ? Acaba eski bir aşk falan ...

SADECE GÖREV !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin