Bu Koku...

55 7 1
                                    

İyi okumalar...

---- Jeremy Renner -----

    Scarlett'ın o son sözünden sonra mutlu mu olmam gerekiyordu? Ama ben o kadar tuhaf hissediyorum ki şuan. Belkide onca şeyden sonra kalbim... Aslında aklım inanmak istemiyor. Kalbime kalsa şimdi inanmıştım ve mutluydum ama ben aklıma daha çok güveniyorum. Kalbim zamanında çok yanıldı.

   Scarlett bir şey söylememi ister gibi bakıyordu. Oysaki benim söyleyebilecek bir şeyim yok. Yine de :

- Anlatmamı istediğini biliyorum ama şimdi değil. Belki bir gün anlatırım.

   Derin bir aldım ve sahte bir gülümsemeyle :

- Tabi o bir gün gelene kadar kaçmazsan.

   Bakışları kendinden emin bir hal aldı ve :

- Asla !

- Görüşeceğiz bakalım.

***

   Gözlerimi açtığımda yanımda Scarlett uyuyordu. Burada ne işi var ?! Ben uyuduktan sonra yanıma mı gelmiş? Duvardaki asılı saate baktım , saat 06:55' ti. Umursamamaya çalışıyordum ama neden yanıma gelip uyudu ki? Yoksa beni... Lütfen olmasın. Gerçi dün Dolunay'dan ve onun beni sevdiğinden bahsetti. Umarım başka bir sebebi vardır.

   Uyanmasını beklemeden elimle yavaşça koluna vurdum. Biraz kıpraştı ama uyanmadı. Elimle yüzündeki saçlarını yavaşça kenara çektim ve sessizce " Scarlett" dedim. Biraz homurdandı ve bir anda gözlerini açtı. Gözlerinin zümrüt yeşili olduğuna hiç dikkat etmemiştim.

   Birkaç saniye bana öylece baktı ve hızla kalktı. Heyecanla :

- Şey ben... Koltukta uyuyamadım. Kusura bakmayın... Özür dile...

- Tamam, tamam bir şey olmaz. Özür dilemene gerek yok.

- Siz yinede kusura bakmayın.

- Önemli değil.

    Yatakta biraz kenara doğru kaydım. Boş yeri göstererek :

- Yarım saat daha uyu, sonra gidelim.

- Ya-yanınız da mı?

- Yatıyor musun , yoksa hemen şimdi mi gidelim?

---- Scarlett Johansson-----

   Hemen yatağa uzandım. Yatak küçük olduğundan mecburen dip dibeydik. Tabi bu beni mutlu ediyor ama Jeremy neden böyle bir şey yaptı ki?

   Dün gecede koltukta uyuyamadığım için gecenin yarısı gelip yanına uzandım. Aslında heyecandan uyuyamamam lazımdı ama hemen uyumuşum.

   Jeremy'e baktığımda gözleri kapalıydı. Dikkatlice ona bakarken bir anda gözlerini açmadan konuştu :

- Sana uyu dedim Scarlett.

- Tamam uyuyorum.

   Kafamı bir cesaret Jeremy'nin koluna koydum ve hiçbir şey söylemedi. Kokusunu hissetmeye çalışıyordum ama sanki su gibiydi. Kötü bir kokusu bile yok. Anlamadığım hiç parfüm falanda mı kullanmıyor? Offf... Hatırlayabileceğim bir kokusu bile yok!

    Gerçi şuan sanırım onun kollarında , onun isteğiyle uyuduğum için bunun sevincini yaşamam gerekiyor. Ben ise ne düşünüyorum.

***

   O salak hemşire , bu güzel anımızın içine eder gibi hızla kapıyı açıp içeriye girdikten sonra kapıyı çarparak kapattı. Jeremy sanırım uyumuştu. Sesi duyunca birden irkildi. Hemşire gülerek bize baktı ve :

SADECE GÖREV !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin