Sedeli sme s Alex na posteli a roprávali sa, keď vtom niekdo zabúchal na dvere.
"Idem ja"
Povedala som a išla otvoriť dvere.
"Baaaaf"
Vyskočili Luk aj Martin v niakych maskách. Strašne som sa zlakla.
"Kriste pane, vy ste čo? Neandrtálci?!"
Chytila som si srdce a začala sa smiať. Oni sa začali tiež.
"Nie ďakujem ja som homo sapiens sapiens"
Povedal to Martin tak povýšenecky ale s humorom.
"No poďte ďalej"
"Oki ďakujeme"
A išli dnu jak opice. Znovu som sa začala smiať. Prišli ku mne do izby a sadli si na gauč. Ja som si sadla k Alex a bolo ticho. To trápne ticho. Ale Martin mi strčil prst po pod nos.
"Čo robíš?"
"Skúšal som či dýchaš"
Všetci sa začali smiať. Ja som sa postavila otvorila skriňu a vybrala si sójovú tyčinku.
"Daj aj mne, prosím"
Ani odhryznúť som nestihla a už Luk chcel tiež. Tak som mu dala tú ktorú som chcela načať.
"Nech sa páči"
"Dobrá duša, ďakujem ti"
A zahryzol do toho.
"Fuuuj"
"Čo fuj?"
Spýtal sa Luk Martina
"Však pozri jak to vyzerá, fuuuj"
Alex sa začala smiať.
"Nevieš čo je dobré"
Drgol ho Luk do pleca.
"Viem a toto je fuj"
No už som nemohla ani ja a začala som sa smiať. Tak sme sa začali všetci. Po chvíli prišiel vedúci volal sa Timotej.
"No čo bavíte..."
Pozastal na prahu dverí a začal ďalšiu vetu.
"Chlapci a vy čože tu?!"
"Sedíme?"
"To som si všimol ale medzi babami?"
"Hej, hej veď oni sú v pohode"
"To mi je jasné, že sú v pohode ale vy dvaja nie tak šupitom do svojej izby"
"Ideme, ahojte babenky"
Zasmiali sa a prechádzali po medzi Tima. Luk išiel posledný, tak ho riadne pleskol po zadku. S Alex sme sa zasmiali.
"Čo si tým myslel že oni niesu v pohode?"
Spýtala sa ho Alex. On sa naklonil a pošepkal.
"Oni sú tak trochu mimo"
Žmurkol na nás.
"Taký neandrtálci"
"Presne"
Všetci sme sa začali smiať. Po chvíli odišiel a ja som si lahla. Zrazu mi zapípal mobil tak som išla kuknúť čo mi došlo. Žiadosť o priatelstvo od
Lu Kas, Martin Neznámy. Zažiarili mi oči. Oni ťa požiadali vieš čo to znamená? Že sa chcú kamarátiť? Nie ty tela, oni ťa chcú...vieš čo to znamená? Nie... Že sa lúbiš dvom chlapcom! Si naivná Amber Loonová. Oni majú na viac! A už pšt! Potriasla som hlavou a potvrdila im žiadosti. Položila som si mobil vedla seba spojila ruky, položila ich na brucho a pozerala do stropu. Keď zrazu na mňa skočila Alex.
YOU ARE READING
Klamem, keď poviem že mi NECHÝBAŠ✔
Romance"Nie, nechýba mi bol to len obyčajný chalan" Prečo klamem samú seba? Nebol to len obyčajný chalan bol to chalan s najkrajšímy očami na svete. A chýba mi. Komu by nechýbala taká úžasná osoba?