Nemôžem spať. Vstala som z postele a išla si spraviť cereálie.
"5:00, ehm, pohode"
Zahundrala som si a dala misku s cereáliami do mikrovlnky. Sadla som si za stôl, chytila hlavu a rozmýšlala nad tým snom. Firt mi nešlo do hlavy prečo mi Luk povedal že som štetka. Pozrela som na mikrovlnku. Ešte 22 sekúnd.
Vzdychla som si a pozrela do okna."Je tma a ja si tu zohrievam raňajky"
Zapípala mikrovlnka a ja som si vybrala cereálie. Sadla si k stolu a začala jesť. A teraz mi vysvetli čo budeš robiť takto skoro ráno? Ja neviem. Pozrem si niaky film, alebo pôjdem na počítač. No dobre ale porozmýšlaj ešte nad tým snom. Zamyslene som prežúvala. Žiarovka mi zasvietila nad hlavou. Išla som do obývačky, hlučnejšie to ísť nemohlo, a vybrala som snár. Pod akým názvom to mám hľadať? Nadávanie. Aha, ďakujem. Listovala som, ale márne nič o nadávaní tam nebolo. Postavila som sa a zobrala som prázdnu misku, a dala ju do umývačky. Bola plná tak som ju zapla.
"Myyyyš!!!!"
Skríkla som a idskočila som aj dva metre od linky. Mama vyletela z postele a bežala do kuchyne.
"Preboha čo sa stalo? Prečo tak vrieskaš?!"
"M-m-myš!"
"Myš?"
"No nie dinosaurus-_-"
Prevrátla som naňu očami.
"Veď je 5:19! Čo robíš tak skoro hore preboha?"
"Neviem spať"
"Aha, tak nabudúce domňa nehuč, keď ťa budem budiť!"
Odišla celá ospalá a lahla si naspäť do posteli. Ja som išla tiež do izby. Zapla som si notebook.
"Heslo... Amberík1..."
Mrmlala som si popod nos. Zatiaľ čo sa mi to načítavalo som sa točila na stoličke. Keď už sa mi to načítalo tak som si otvorila web. Ťukala som do stolu a rozmýšlala čo budem robiť. Zbadala som slúchatká na poličke tak som si ich zobrala a zapla youtube. A teraz čo budem počúvať? Zasa som začala ťukať do stolu.
"S-s-s-s"
Zas som sa začala točiť na stoličke. A to mi pripomenulo pesníčku Sugar od Robina Schulza.
"Sugar... 1 hour..."
Stlačila som enter a už aj klikala na tú peníčku.
"Bože ten spevák, milujem ho"
Rozplývala som sa nad ním a vychutnávala si tú pesníčku. Medzi počúvaní pesníčky som si zapla fb. Mala som tam dve žiadosti o priateľstvo. Prvé bolo od Bláznivej Nini a druhé od Scarlettky. Ona má tú drzosť, ma požiadať o priateľstvo? Špina. Radšej som otvorila prvú Ninu. Ak som tak pozerala jej fotky som zistila že to je tá Nina, ktorú som minule stretla. Už som neváhala a prijala som jej žiadosť o priateľstvo. Teraz štetka.
"Takže Scarlettka... hmmm zaujímavé"
Už z profilovky bolo vidieť že je to štetka. Úzke šaty s výstrihom až po pukok a dlhé od začiatku stehien. Vlasy mala rozpustené a jednou rukou si ich nadvihovala, druhou si zas držala mobil. Nohy prekrížené, pery našpúlene, tak dámy a páni tu máme presný príklad štetky. Začala som tlieskať rukami. Otvórila som jej profil a pozerala statusy. "môj život nemá cenu"
"Sa čuduješ ? Ach bože trapná"
Nasleduje 100 takých fotiek akú má na profilovke. A knim statusy "som slobodná ako vták, Lúbiš sa mi, puskuuu, komentík poteší, napíš mi"
"Achh nemám nervy natoto"
Vypla som jej profil. Taká zaujatá profilmy som si ani nevšimla, že mi prestala hrať hudba.
"Crrrrn"
"Au! čo to hučí?"
Postavila som sa zo stoličky a snažila sa zistiť odkiaľ ten zvuk ide. Zaviedlo ma to k mamininej izbe, kde jej zvonil budík do práce. To už je 6?
"Mamiiii!! vstávaj a láskavo si vypni ten budík neskutočne ma to ruší!!!"
Kričala som naňu. Ona sa ponaťahovala, pretrela si oči a vypla budík.
"Ahoj láska, ty nespíš?"
"A ty si bola námesačná?!"
Blbo som naňu pozrela.
"Čo? prečo?"
"Aaach!!"
Prevrátila som naňu očami a odišla do izby. Vypla som notebook a išla sa prezliecť.
***
Pohľad Alex
Sadla som si na lavičku a čakala Amber. Zrazu mi začne zvoniť mobil.
"Ano?"
"Ahoj to som ja Amber, budem trochu meškať"
"Jáj, nevadí to je v poho"
Zložila som a odložil si ho do kabelky. Oprela som sa o lavičku zavrela oči a užívala si letné slnko, keď zrazu mi ho prekazil niaky tieň. Otvorila som oči a zhíkla som. Predomnou stál Martin. Usmieval sa na mňa no ja som bola vystrašená.
"Ahoj Alex"
Pozdravil sa a sadol si vedľa mňa. Ja som sa odtiahla a mlčala.
"Ale no, čo sa ma bojíš? ja nehryziem"
Schytil ma za bok a pritiahol k sebe. Dal mi pusu na líčko a jemne mi pošepkal.
"Ale ak chceš tak môžem"
Chytil ma za stehno a viacej pritiahol k sebe. Mne vyšla slza.
"Nechaj ju!!"
Skríkol naňho niaky chalan. Ja som sa mu medzi tým snažila vykĺznuť ale on ma schytil za ruku a znovu posadil. Ten chalan knemu prišiel a vrazil mu jednu do huby a ja som sa postavila. Martin sa postavil s krvavou hubou, odpľul si a odišiel.
"A neskús sa jej ešte dotknúť!!"
Zakričal naňho ten chalan a otočil sa a podišiel ku mne zahľadel sa mi d očí a...
Ahojte takže dnes to je zasa také kratšie ale tiež nevyšiel čas, veľmi vám ďakujem za 444 pozretí :3 ste mega :3 A dnes som to ukončila tak napínavo tak dúfam že sa namňa hneváte :P
VOCÊ ESTÁ LENDO
Klamem, keď poviem že mi NECHÝBAŠ✔
Romance"Nie, nechýba mi bol to len obyčajný chalan" Prečo klamem samú seba? Nebol to len obyčajný chalan bol to chalan s najkrajšímy očami na svete. A chýba mi. Komu by nechýbala taká úžasná osoba?