Ráno som sa zobudila a vedľa posteli, na nočnom stolíku bolo kakao s croasantami. Obzerala som sa okolo seba. Do očí mi zasvietilo ranné slnko z okna. Ruku som si oprela o čela a druhou si preryla vlasy. Po chvíľi som sa hodila na posteľ a ruky som si rozvalila. Pozerala som do stropu a myslela na včerajšok. Takže Luk si našiel druhú a mňa nechal tak. A to len kvôli tomu že ma videl s BRATOM! Ach... že som si ja sním niečo vôbec začala. Martin bude lepší. Ale zato furt neviem zabudnúť na tú vec, ktorú mi spravil. Snažil sa so mnou flirtovať a pri tom hneď šiel za Alex. Achh. Aj Alex je taká. Sex v 15? A ona je čo?! Vol. Nie. Kura? Nie. Zajac? Drž už hubu. Potriasla som hlavou. Zrazu niekto zaklopal na dvere izby a vošiel dnu. Samozrejme bol to Martin.
"Už si hore?"
"Áno, prečo?"
"Dobre sa na teba pozerá, keď spíš si totiž krásna"
Sadol si ku mne a pobozkal ma. Ja som sa posadila a jednou rukou znovu preryla vlasy.
"Prečo si si nedala croasant?"
Spýtal sa ma a zobral tácku do ruky.
"To je pre mňa?"
"A pre koho iného?"
Usmial sa na mňa a podal mi to. Ja som sa naňho usmiala tiež a odhryzla si z croasanta.
"A teraz mi vysvetli čo sa stalo včera?"
Jednou rukou sa oprel o postel a zaujato na mňa pozrel. Ja som mu prikívla a s plnou pusou som si odpila z kakaa.
"Čakala som na letisku lebo mal prísť Luk nie?"
Dopovedala som aj s gestami a on prikívol.
"No a on tam prišiel aj s inou babou a začali sa tam predo mnou bozkávať. A potom ma poslal do hája. A vieš prečo to spravil?"
Trochu som sa smiala lebo som už bola tak z toho smutná že mi to prišlo smiešne.
"Lebo ma videl s Filipom a myslel si že to je môj frajer"
Začala som sa strašne smiať aj s plnou pusou.
"Am? Si v poho?"
Uisťoval sa.
"Áno. Len mi to prišlo smiešne"
Správala som sa tam ako psychopat. Martin sa ku mne naklonil a chytil mi tvár.
"Si šialená. A to sa mi ľúbi"
A pobozkal ma. Toto som cítila nie len ako bozk ale ako niečo viac. Ja Martina asi ľúbim. Odtiahol sa a zahľadel sa na mňa tými jeho modrými očami. Milujem ich! Ja som si zahryzla a vypila šálku kakaa ale ja som taká šikovná že som sa obliala.
"Hups"
Zhýkla som a podala som mu tácku s prázdnym tanierom a polo prázdnym pohárom. On to položil na nočný stolík a postavil sa.
"Ja som tela"
Mala som od kakaa vlasy aj celé šaty.
"Daj si sprchu"
Usmial sa na mňa a ruky si dal do vačkou.
"Ehm a čo si oblečiem?"
"Požičiam ti tričko"
"No dobre"
Vstala som z postele. On ma zobral a ukázal mi smer po schodoch do kúpelky. Ja som mu dala pusu na líčko a odišla hore. Zapla som si sprchu a nastavila horúcu vodu. Bolo to neskutočne príjemné. Zrazu Martin zaklopal na dvere.
YOU ARE READING
Klamem, keď poviem že mi NECHÝBAŠ✔
Romance"Nie, nechýba mi bol to len obyčajný chalan" Prečo klamem samú seba? Nebol to len obyčajný chalan bol to chalan s najkrajšímy očami na svete. A chýba mi. Komu by nechýbala taká úžasná osoba?