Pozerala som vystrašene na doktorku a v ociach sa mi začali ukladať slzy. Pozrela na mňa nie moc vytešeným výrazom.
"Stratil príliž veľa krvi. Budeme si ho tu musieť nechať týždeň. Pri toľkej strate krvi sa čudujeme že vôbec prežil. Pár krát sa mu zatočí hlava a odpadne. Preto si ho tu necháme"
Chytila som si ústa a začala plakať. Nezmohla som sa nato aby som jej poďakovala. Filip prisiel ku mne a chytil ma za plecia.
"Ďakujeme, veľmi si vážime co pre nás robíte"
Poďakoval. Ona prikívla hlavou a odišla. Filip ma posadil a začal mi hľadkať chrbát.
"Am, on bude v poriadku uvidíš"
Snazil sa ma utešovať ale ja som naňho zvrieskla.
"Nebude! Nepočul si doktorku! Stratil veľa krvi!"
Rozplakala som sa a pokračovala.
"A to všetko kvôli mne! Ja som ho tam strčila! Ja som tam skoro vybehla! Zachránil mi život!! Prepáč Filip ale ja som už zúfalá!"
Otočila som sa k nemu. On ma obaj a silno stiskol. Mala som pocit že aj jemu vybehla slza. Zrazu z boku vyšla Sarah.
"Už viete čo mu je?"
Sadla si na Filipa a dala si ruky na stehná.
"Poviem ti otom doma Sarah"
Usmial sa naňu.
"Filip..."
"Áno?"
"Dnes ostanem tu s Martinom. Sarah kľudne môže prespať u nás"
Usmiala som sa naňho celá uplakaná.
"Dobre Am"
Postavili sa a chytili sa za ruky.
"Zvládneš to tu teda?"
Ujistoval sa.
"Áno, ahojte"
"No tak ahoj"
Povedali naraz a začali sa smiať. Odišli. Oni dvaja sú spolu neskutočne zlatý. Aj ja s Martinom ale teraz je na lôžku v nemocnici. Postavila som sa a išla za ním. Ležal tam bez mocne a nehybne. Prisunula som si stoličku, oprela si oňho hlavu a začala plakať. Tentokrát ma nechytil za hlavu ani neobjal ale ležal na lôžku. Nepovedal mi že to bude dobré ale nehybne ležal na lôžku.
Pohľad Filipa
"Dáš si niečo?"
Spýtal som sa Sarah ked som si nalieval kofolu. On sa pozrela spoza gauča a prikívla. Bolo mi jasné že chce tiež kofolu. Nalial som aj jej a položil som jej to na stôl do obývačky.
"Nech sa páči"
"Ďakujem"
Odpila si s kofoly a zahľadene pozerala na simpsonovcov.
"Pozerávaš"
Objal som ju zo zadu a pošuškal do ucha.
"Áno"
Otočila sa na mňa a pobozkala ma. Znovu sa otočila a pozerala tv. Ja som ju začal bozkávať po krku a rukou jej šiel pod šortky. Ona sa nebránila. Potom som jej siel pod nohavičky a...
"Filip... ešte nie som pripravená"
Vytiahla mi ruku a pozrela sa na mňa. Ja som sa zamračil a zahryzol ju do ucha. Chytil som ju za pás a znovu bozkával po krku.
ESTÁS LEYENDO
Klamem, keď poviem že mi NECHÝBAŠ✔
Romance"Nie, nechýba mi bol to len obyčajný chalan" Prečo klamem samú seba? Nebol to len obyčajný chalan bol to chalan s najkrajšímy očami na svete. A chýba mi. Komu by nechýbala taká úžasná osoba?