Chytil ma za boky a pichol mi jazyk do pusy. Začali sme sa vášnivo bozkávať. Pomaly sa jeho ruky približovali k môjmu zadku. Strašne ma to vzrušovalo. Ruky som si obmotala okolo jeho krku. On mi schytil nohy a vyložil na seba. Ja som sa snimi okolo neho omotala. Zobral ma do jeho izby. Posadil ma na postel a začal mi vyzliekať šaty. Bola som vtom tak unesená že som si ani neuvedomovala čo robím. PRESTAŇ! Zakričalo mi podvedomie. Po chvíli mi to všetko doplo. Bola som len v podprsenke a nohavičkách.
"Martin"
Vzdychala som.
"Prosím ťa prestaň, to nemôžeme"
"Prečo?"
A ďalej ma bozkával po krku.
"Mám len 15 a rodičia by ma zabili keby zistili že už niesom panna"
Odtiahol sa a usmial sa.
"Chápem ťa, ale ja po tebe strašne túžim"
A začal ma zas bozkávať. Nechala som sa tým unášať lebo sa mi to lúbilo. No ja som ho musela odtiahnuť.
"Martin prepáč ale radšej sa vráťme"
"No dobre, nebudem ťa dotoho nútiť"
Vzdychol si a postavil sa. Ja som si zobrala šaty z postele.
"Máš strašne sexy postavu"
A zahryzol si do pery. Ja som si zahryzla tiež a obliekla si šaty. Keď sme vychádzali z izby martin mi začal stláčať zadok. Ja som sa mu snažila utiecť ale stihol ma chytiť a ešte raz vášnivo bozkávať. Štipla som ho do ruky a so smiechom utiekla do klubovme. Alex a Luk sedeli na stoličkách. Podišla som k Alex a vyzvala ju k tanci.
"Madam Alex môžem vás požiadať o tanec?"
"Prepáčte pane ja som až moc veľká dáma aby som išla s takýmto zúfalcom"
A odstrčila hlavu.
"Tak si vyserte oko"
Začali sme sa smiať. Ja som išla tancovať sama so sebou. Akurát dávali i like to move it.
"Tak teraz si dáme Makarenu!!"
Povedal Andrej do mikrofónu a začala som tancovať potom sa pripojila Alex ale aj Luk a Martin.
"Am, nauč ma to"
Pošuškal mi Luk do ucha.
"Ty to nevieš?"
"Nie tak naučíš ma to?"
"Hej ukáž takže..."
Začala som mu to vysvetlovať a následne tancovať bavilo ma to hrať sa na učitelku tanca. Postavili sme sa do radu a Luk bol za mňou hneď nato mi tak pleskol po zadku že som sa prevrátila na Alex. S Lex sme s začali smiať a padli sme na zem. Luk a Martin na nás len nechápavo pozerali. Postavili sme sa a ďalej tancovali.
***
"Am, idem si už lahnúť dobrú""Oki dobrú"
Išla si lahnúť no mne zapípal mobil. Radšej som si vypla zvonenie a pozrela si správu.
Martin: Am, čo robíš?
Ja: ležím a ty?
Martin: myslím na tvoje úžasné telo
O môj bože. To myslí vážne?
Asi hej ty tela. On ma chce ale iba na sex. Možno nie. Možno áno. Odpíš mu už!Ja: ehm... Ďakujem
Martin: chcem ťa znovu bozkávať
Dosť! Nemôžem už!
Ja: martin prosím ťa nehovorme otom, idem radšej spať dobrú
Martin: dobru
Ten martin myslí len na sex. Zúfalo som sa otočila hlavou do vankúša. Mobil som mala pod bruchom.
"Aaa"
Začal mi vybrovať pod bruchom. Volala mi Alex. Nezdvihla som jej. Šla som rovno knej do izby. Sedela na posteli a plakala. Sadla som si vedla ňu a začala ju hladkať po pleciach.
"Čo sa deje Alex?"
"Mamina mi volala že je tehotná"
A vzlykala. Nechápavo som naňu pozrela.
"Ale veď to je dobre nie?"
"Veď je"
"Tak prečo plačeš?"
"Od šťastia"
Obímula ma a začala viacej plakať. Silno som ju stisla.
"Budem mať súrodenca"
"Teším sa stebou"
"Budeme ho vychovávať spolu"
Zasmiali sme sa a Alex si utierala slzy.
"Choď už spať je vela hodín, zajtra skoro vstávame"
"Dobre, dobre, dobrú noc"
"Dobrú"
Zhasla som jej svetlo. Vošla do izby a tiež si lahla do postele a zaspala.
Ahojte prepáčte že dnes to je také krátke ale musela som to ukončiť v jednom dni :/
YOU ARE READING
Klamem, keď poviem že mi NECHÝBAŠ✔
Romance"Nie, nechýba mi bol to len obyčajný chalan" Prečo klamem samú seba? Nebol to len obyčajný chalan bol to chalan s najkrajšímy očami na svete. A chýba mi. Komu by nechýbala taká úžasná osoba?