"Budíík"
Prišli knám do izby Timotej a Andrej(druhý vedúci). Začali trúbiť.
"Božeee... Ste normálny?"
"Zvykni si zlatíčko"
A zatrúbil znova. Postavila som sa z postele. Prevrátila na nich oči a šla do skrine. Oni s rehotom odišli. Dala som si ružové tepláky a čierne tielko. Išla som do kúpelky, spravila si drdol, umyla zuby, obula prezúvky a čakala na Alex. Prekvapivo vyšla už upravená. Mala čierne nasrávaky s bielim nápisom cool a biele polotričko. Tentokrát si obula prezúvky. Zošli sme dole už do jedálne. Hana a Annie už sedeli na mieste.
"Ahojte baby"
S Alex sme sa pozdravili.
"Čaute"
Zrazu ma niekto poťukal po pleci. Otočila som sa a to ma ťukal Luk.
"Ahoj Am prepáč mi za ten včerajšok ja som nech..."
Prerušila som ho a chytila som mu ústa.
"Neospravedlňuj sa. Nechcel si chápem. To mne prepáč za tú facku"
Usmiala som sa naňho a otočila naspäť k babám.
"Tak dobré ráno, najecte sa lebo dnes nás čaká náročný deň. Pôjdeme pozrieť vodopády. Keďže sme v tatrách tak tam bude vela kameňov. Takže si zoberte pevnú obuv. Desiatu si zoberete, keď sa nejete. Môžte si tu napustiť aj teplý čaj či malinovku. O 10:00 tu na chodbe"
Ukázala na chodbu a išla do vnútra.
"Ble"
Prehovorila Hana.
"Čo sa deje?"
Spýtala sa jej Alex.
"Vyzerá to hrozne... Ja to nechcem"
A posunula to do stredu stola. Ja som si to posunula k sebe.
"To myslíš vážne? To sa do teba zmestí veď si štíhla jak palička"
Prekvapene na mňa pozeraa Annie.
"Ona je nato zvyknutá. Ani nie dávno som jej musela priniesť jesť knej domov"
Alex dopovedala a všetky sme sa začali smiať.
***
Už sme stáli na chodbe ja v športových bielich šortkách, čiernom úzkom tielku, bielych športových teniskách, s bielou šiltovkou s čiernym nápisom SWAG a čiernym vakom so strapcami. Alex mala čierne športové kraťase, červené tričko, čierne športové tenisky s bielou podrážkou, s športovou šiltovkou a červený vak."Ahoj ja som Scarlett"
Podala nám ruku baba velmi dobre vypracovaného tela. Mala úzke ružové tielko s velkým výstrihom, kde jej bolo vidieť jej velé prsia. Mala biele šortky s okrajmi ružovej krátke po pol zadku. Bola strašne chudá a úzka. Vlasy čisto blond farby mala rozpustené a na hlave slnečné okuliare s ružovými rámmi. Hotová barbie. Alex na ňu len zazrela vraždiacim pohľadom.
"Ahoj ja som Amber a toto je Allex"
Zo slušnosti som jej ju podala tiež.
"Dneska bude teplo"
Obzerala sa.
"Hej bude, ehm niekoho hľadáš?"
"Nie, kdeže idem tak vidíme sa potom"
Usmiala sa a medzi tým prežúvala žuvačku.
"Fuj, ku..."
Skočila som jej do reči
YOU ARE READING
Klamem, keď poviem že mi NECHÝBAŠ✔
Romance"Nie, nechýba mi bol to len obyčajný chalan" Prečo klamem samú seba? Nebol to len obyčajný chalan bol to chalan s najkrajšímy očami na svete. A chýba mi. Komu by nechýbala taká úžasná osoba?