Kyun Ha P.O.VLuhan :What?!hah..ape kate kau bagi je jawapan kau dekat budak ni..haish..penat aku layan budak macam ni..so..what's your answer kyungsoo ahh..
Aku menahan geram..haish..nak je aku belasah die ni..nasib baik die abang Han Yu..kalau tak..aku terhenti apabila luhan membuka mulut lagi..dan ini sangat mengejutkan aku..
Luhan :Haih..kau ade hati nak belasah aku??kau ingat kau kuat sangat ke??
exo terkejut dengan kata-kata luhan..mereka mengeluh..
Luhan :hye...kyungsoo..budak ni nak dengar jawapan kau..
aku memandang kyungsoo sunbaeniem yang diam memandang aku..
kyungsoo :luhan...kau kenape??jangan cari pasal boleh tak??
kyungsoo terus berlalu meninggalkan gim..
kenape die tak jawab ek??die rimas dengan aku ek??err..haish..aku dah buat silap..ni semua luhan punye pasal!!
aku menarik luhan keluar dari gim tu...se kyung cube menghalang..tapi aku memberi pandangan tajam kearah die..yang peliknya..kuatnye aku boleh tarik luhan tu..sebab aku rase die macam melawan pon ade jugak..
sampai tempat yang ade kiteorang berdua je..luhan menyeringai sakit..aku masih tak lepaskan tangan nye..aku mendongak sedikit memandangkan luhan lebih tinggi dari aku..aku memandang tepat ke arah matanya...
Han Yu P.O.V
Hera dan Hyorin memapah aku ke bilik kesihatan..Han Yu :Aku nak bersendirian kejap..
Hera :kau okey tak ni Han yu??
Hyorin :ye weh...risaulah kiteorang tau tak..
Han Yu :Aku okey jer..nak tenang kan diri sikit..lepas ape yang jadi ni..better korang pergi cari Kyun Ha..
Hyorin :Kalau kau dah kate macam tu..kiteorang pergi dulu..
Hera :Hrm...take care..nanti kiteorang datang tengok kau..aku melihat hera dan hyorin keluar dari bilik kesihatan tu..air mata aku mula mengalir laju...kenape luhan oppa buat macam tu..di--die lagi pentingkan se kyung??how could he do that??ish..bukan die nak kesah dekat adik die ni..yang sakit sebab cinta hati die tu..eii..cinta hati??nak muntah aku..aku rase bersalah dekat kyun ha..mesti sakit kene dengan luhan oppa..haih..malas aku nak panggil die oppa lagi..tak macam oppa pon..haih..aku minta maaf kyun ha..
aku memandang seseorang yang berada di pintu bilik kesihatan yang sedikit terbuka..
Kyungsoo :Are you okay??
Han Yu :hrm..ape sunbae buat dekat sini??
Kyungsoo :Just want to know that you are okay or not..
Han yu :sekarang sunbae dah taukan..so..
Kyungsoo :Is it okay if I just stay here for a while??
Han Yu :waeyo sunbae??aku melihat kyungsoo sunbae yang sudah meletakkan kepala di atas katil di sebelah tempat aku baring..aku terdengar hembusan nafasnya yang perlahan menandakan die sudah tidur..lama aku teliti wajah die..
cute jugak eh sunbae ni....eh..ape aku fikir ni..Kyun Ha kan minat die..akhirnya aku pon tertidur jugak..Luhan P.O.V
Apasal pulak minah ni pandang aku lama lama...wait..die nak nangis ke??
Luhan :Kau nak nangis kenape??owh..sebab kyungsoo tak jawab soalan kau ek??
Kyun Ha :eh..macam mane awak tau ni??tapi..saya rase awak dah salah sangka..
Luhan :salah sangka apenye??nampak sangat lah kau minat kyungsoo tu!
Kyun Ha :yang awak nak cari gaduh tu kenape??eii..perempuan ni buat aku benganglah..banyak cakap betul!aku menutup mulut perempuan ni..hah..senyap pon..wait...kenape die blush pulak ni??haih..
tanpa aku sedar aku pon blush jugak..Kyun Ha P.O.V
erk..asal die tutup mulut aku ni..wah..bahaya ni..aku tak pernah rapat macam ni dengan lelaki..aishh..yang die nak blush jugak kenape..sebok jer..
aku menolak tangan die..Kyun Ha :err..maaf..
aku terus berlalu dari situ...
Aishh..malu nye...hrmm tapi comel lah pulak die blush tadi..hehehe..eh..kau merepek ape ni Kyun Ha!!!
Rita P.O.V
Rita :wei..aku risaulah dekat si Kyun Ha tu..mane pulak die pergi??
Sujin :dahlah kite terlepas waktu rehat..dah nak balik dah pon..
Hera :Kau ni..boleh pulak fikir pasal tu..
Sujin :hehehe..sorry..tapi perut aku lapar tau tak!!
Eun Hee :haih..nah makan bekal ni..abang aku buat kan..
Sujin :thanks eun hee you are the best!!
Soohyul :wei..tu kyun ha lah..
Hyorin :Kyun Ha!!!
Kyun Ha :Eh..korang..!!
Hyemin :asal muke kau merah ni??macam sotong bakar!!hahahahComment please..
Sorry if my story is bad...
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanfictionPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...