part 21

126 7 0
                                    

Lepas 2 jam..kiteorang turun balik...hurhh..wait..mane dorang??urghh..aku lambat sangat ke??aku try kejar dorang..then aku tersungkur..aku jatuh...nasib baik aku jatuh..terus keluar dari hutan tu...semua orang pandang aku risau..then aku pitam...

Flashback end...

Minjie :Yang tolong kau....tu...yang tengah dikelilingi oleh perempuan....

Aku pandang tempat tu...eh..siape??Han sunbae ke...sehun sunbae??

Kyun Ha :sape??
Yoorin :buat buat tak tau pulak..dah ahh..sini aku tunjuk kat kau..

Aku tengok luhan sunbae dengan sehun sunbae pandang aku..ehh..si yoorin ni nak tolak aku kat sape???

Luhan :hah!baru nak bangun..kau tu leader...
sehun :wei..Luhan relakslah..die kan tak sihat semalam...
Luhan :huh...

Hmp!so..dah tentu tentulah bukan die yang tolong aku..mesti sehun sunbae....

Kyun Ha :jom yoorin..aku dah tau sape ynag tolong aku semalam...

Aku menolak yoorin pergi ke tempat kami tadi...

Sehun :die tau...so..asal die macam gembira jer??
Luhan :die tak tau...die pikir kau...
Sehun :ehh..tapi kau yang...
Luhan :forget it....bukannnya aku suke die pon..
Sehun :luhan...
Luhan :haishh...biar je lah die tu..lagipon die suke kyungsoo...remember??

Tak lama lepas tu..kiteorang bebas sebelum balik untuk tangkap gambar...

Aku jalan dengan minjie,haerin dan yoorin...but then sehun sunbae datang..

Sehun :boleh saye pinjam Kyun Ha??
Haerin :boleh..

Haerin menolak aku..nasib baik sehun sunbae pegang aku..kalau tak..mesti aku dah jatuh..

Haerin :mian...

Aku ikut sehun sunbae..rupa rypa nya dekat situ ade photobooth...

Sehun :Kyun Ha..jom tangkap gambar bertiga...
Kyun Ha :semalam kan dah...
Sehun :tu semalam...ini hari ni...gaja!

Aku ikut jer..aku duduk tengah tengah..antara luhan dengan sehun..tapi kali ni aku seronok...ramai jugak junior yang kerek aku..ahh..ade aku kesah??
Ehh..asal sehun sunbae pergi pulak??

CM :Korang..rapat sikit...

Aku gerak sikit...

CM :rapat lagi...

Eh..camera man ni kang...

Tiba tiba luhan sunbae peluk bahu aku..die tunjuk muke nakal dekat camera..then..one shot...

CM :hah..macam tu lah..okey..cik....buat muke nakal jugak..

Owhh..nakal ehh..siap kau..

Luhan sunbae pandang aku..aku tersengih...pastu aku cubit hidung die...then aku gelak...die buat muke marah...die usap hidung die...pastu die tarik rambut aku..then die buat lagi muke nakal die...

Ishh..sakitlah!

Entah macam mane aku boleh peluk leher die...mata kiteorang bertentang..

Hah...berhenti pon...erkkk..

Klik!klik!klik!

Aku terus lepas kan pelukan aku...aku terus blah dari situ...

Woi..kyun ha!!kau buat ape tadi tu???dah depan peminat die...mati kau lepas ni...

Aku terus masuk dalam bas...erghh..baik aku tidur..malu ahh nak tengok die...

Luhan P.O.V

owhh..kau cubit hidung aku ehh..hah...ambik...
Aku tarik rambut die..padan muke..but thenn..

Die..peluk aku??erkkk..aku dengar bunyi camera...die terus blah bile die sedar...aku usap tengkuk aku...aku pandang sehun..die tengah tersengih..aku siku perut die..

Sehun :ouch..sakitlah
Luhan :senyap ahh...

Aku masuk dalam bas lepas semua junior masuk...ehhh..mane kyun ha??

Sehun :kalau kau cari permaisuri hati kau...die dah tidur...tu dekat belakang...
Luhan :eii..kau ni kang!

Aku pandang kyun ha yang dah tidur...tiba tiba sehun pergi kearah minjie...die ajak minjie duduk belakang kyun ha dengan die...aku pergi dekat sehun...

Luhan :weii..kalau kau duduk dengan minjie...aku nak duduk dengan sape??
Sehun :Luhan..cube kau tengok sekeliling bas....ade tempat kosong tak??hari ni..aku terasa nak duduk dengan orang lain selain kaulah..hehehe..

Aku tengok kalau kalau ade tempat kosong..then aku pandang kerusi sebelah aku...haish..srhun ni saje je...aku duduk sebelah kyun ha..die still tidur...ahh..lantak die lah...

Kyun Ha P.O.V

Hurghh....syok nye tidur..hrmm dah sampai tempat rehat...ehh..aku pandang luar tingkap..eh minjie ni..tidur atas bahu aku pulak..haih..die bukannya jenis yang suke tidur...

But then aku terpandang minjie,yoorin,haerin and sehun sunbae...err..mane han sunbae???and...kalau minjie dekat bawah..sape sebelah aku??

Our Complicated Love (Exo FF)Where stories live. Discover now