Eun hee pov
Eun hee :bu..bunuh?
Minho :awak jangan risau..ni bukan arahan keluarga diraja..tapi..pegawai keselamatan je..saye takkan bunuh awak..cume..Hurm
..betul jugak cakap die..kalau aku terus dengan suho..aku takut..bile bile mase je aku boleh cederakan die...Eun hee :saye faham..tapi..boleh bagi saye masa?
Minho :saye tau ni berat untuk awak..awak ambil lah masa...tapi..awak masih boleh rapat dengan soohyul..saye tau awak memang kawan rapat dengan die...
Eun hee :thanks...Aku balik lepas makan...huh...aku call suho..mane boleh lambatkan..kalau nak suho selamat...
Eun hee :suho...
Suho :nae..waeyo eunhee??
Eun hee :jom date..
Suho :jiguem?
Eun hee :nae...I just have a one day with you..
Kiteorang berjumpa dekat lotte world..
Suho :eun hee!!
Eun hee :suho...Aku terus peluk die..
Suho :yah..gwenchanayo?
Eun hee :nae...gaja...Kiteorang banyak bermain...walaupon depan die aku senyum..tapi..ishh..kau tak boleh macam ni...last kali kiteorang tangkap gambar...
Suho :awak nampak penat..jom kite balik...
Eun hee :suho...
Suho :nae?
Eun hee :saye...umm...saye tak boleh terus kan hubungan ni...
Suho :mwo?
Eun hee :saye tak rase..saye masih cintakan awak..saye ajak awak hari ni pon..nak ucap selamat tinggal...
Suho :saye tak sangka yang awak jenis..urghh..kenape saye jatuh cinta pada orang macam awak?saye menyesal..urghhh...Suho terus pergi...aku rase..kaki aku lemah sangat..huh..aku hampir jatuh..tapi ade orang sambut aku..
Minho :gwenchanayo??
Eun hee :minho...Air aku mengalir..minho peluk aku..huh...
Eun hee :gomawo...
Minho :mianhae..
Eun hee :tak pelah...saye memang patut jauhkan diri dari die..tak kesah lah..die nak fikir ape..
Minho :saye harap...hidup awak akan aman..
Eun hee :thanks...Aku balik rumah...
Suho pov
Arghhh!!!aku pandang gambar yang berbingkai cantik....gambar eun hee...aku terus campak...
Chen :yah...kau kenape ni??
Suho :tak de ape..
Sehun :takkan lah takde ape kalau sampai campak bingkai tu....chanyeol...pergi ambik..kang..tak pasal pasal ade jugak yang cedera..
Suho :kalau ade pon..lay boleh healing...
Chanyeol :gambar...eun hee??wei..kau...
Chen :did you two have a figh?
Suho :no..kiteorang dah takde hubungan..Aku turun..pergi ambik kotak..then..aku masukkan semua gambar kiteorang berdua...
Aku simpan dekat stor...Chanyeol pov
Sehun :baik jangan kacau..aku tak pernah nampak die macam ni..
Chanyeol :ape yang adik aku buat ni??aku yakin sangat yang die memang suke suho..
Chen :masalah dorang..aku tak rase kite patut masuk campur..
Sehun :hrm..aku pon rase macam tu...
Chanyeol :haih..yelah..
Chen :weh....jom keluar..biarlah die gune bilik ni sorang...Kiteorang bertiga keluar...haish...nak tanye eun hee ke tak???nanti aku tanyelah...
Kyungsoo :korang!
Sehun :waeyo??
Luhan :kiteorang dengar bunyi bising tadi...ape bende tu??
chanyeol :shh...suho dengan eun hee dah putus..suho campak gamnar adik aku weh..habis pecah...
Luhan :laa...sorang lagi??
Kyungsoo :sorang lagi??means??
Luhan :eh...tak de ape....
Chen :baik kau cakap!
Luhan :ok..tapi..jangan sampai kai tau..actually...die dengan hyemin...dah putus..time graduate tu...
Chen :mwo?!
Chanyeol :eotteohge al ass seo??
Luhan :simple...ingat tak time graduate tu..ade ribut...
Sehun :ingat..
Luhan :ha!
Kyungsoo :so..ribut tu...daripada hyemin??
Luhan :yup!Kai :korang bincang ape tu??tertunduk tunduk...
Chanyeol :tak de ape...just..cakap pasal suho tu lah...aku pelik...
Kai :tak semestinya eun hee betul betul suke die..or..dah tak suke die..Ceh...bukan nak bagi tau kiteorang...hurm...
Kai :weh..aku ade idea...
Hyorin pov
Yeay..dah lama aku tunggu hari ni...baik aku keluar senyap senyap..kang terbangun pulak diorang ni...
Aku tunggu oppa aku...
Kai :hyorin!
Hyorin :oppa!!
Kai :gaja....
Hyorin :erm...Kiteorang sampai dekat resort...wahh..ehh????
Kai :korang!
chanyeol :ingatkan sesat...
Kai :hehe..
Hyorin :oppa..neol..yah!!!
Kai :heheheh...mian...mian...oppa mane boleh tinggalkan member oppa...
Hyorin :huh...
Lay :dont worry hyorin...see...Aku pandang tempat lay tunjuk..
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
Fiksi PenggemarPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...