Hyorin P.O.V
aku tengok hyemin tarik kai sunbae keluar..eh..dah kenape tu..aku nak keluar..then lay sunbae pegang tangan aku..
Lay :nak pergi mane??
Hyorin :nak tengok kai sunbae dengan hyemin..
Lay :saye ikut...Kiteorang berdua menyorok belakang pokok...wahhh.....luahan perasaan...
Tiba tiba ade ulat dekat pokok tu..Hyorin :arghh!!
Buk..buk...buk..
Aku bukak mate...alamak..aku jatuh atas lay sunbae...
Lay :cant we be like them??
Lay sunbae pegang tangan aku...err..die ni tengah confess jugak ke??of course lah aku kate yes!!
Hyorin :are you serious??
Lay :yes i am...
Hyorin :then..my answer is yes...Die kiss aku...hish die ni..kang hyemin nampak habis aku!
Kiteorang masuk balik dewan...
Eun hee :korang pergi mane??baru tadi..kai sunbae dengan hyemin..and now..korang berdua??
Hyorin :nothing...kan..
Lay :erm..korang tak nak menari ke??kalau macam tu baik tak payah datang..jom hyorin...Aku ikut lay sunbae..then baru diorang nak menari sekali...
Tapi..kyun ha dengan luhan sunbae tak..kyun ha duduk je..luhan sunbae pulak dengan se kyung....
Eun hee P.O.V
suho :kenape dengan awak ni...tak reti menari ke??dari tadi pijak kaki saye..sakit tau tak...
Eun hee :ish..tak payah lah marah...ingat saye nak ke pijak kaki awak suho??and...saye memang tak reti menari!Hish..malas aku cakap dengan orang macam ni...aku keluar dari dewan tu...hurgh..kenape lah aku datang..bukan ade ape ape pon...
Suho :Eun Hee....
Eun Hee :hah..nak ape??
Suho :sorry..saye bukan nye nak marah awak..i just..erm..
Eun Hee :just what?suho..boleh tak awak jangan kusut kan fikiran saye??
Suho :kusut kan fikiran awak??saye buat ape??i just want to..erm..
Eun Hee :same ade awak nak cakap ataupon tak..i dont care..just dont bother me...Aku nak blah dari situ..but then..
Suho :wait!!ok..ACTUALLY..I REALY LIKE YOU..
wait..did he just said that he likes me??
Suho pergi dekat aku..die pegang bahu aku..alamak...Suho :so..what's your answer??
Eun hee :you likes me??
Suho :no..Eiii..die ni kenape!!aku tolak suho..die mengaduh..padan muke kau...
Suho :auww..saye tak habis cakap lagi..i dont like you..but..i love you..
Eun hee :eii..jangan lah main main..saye penatlah suho..
Suho :saye tak main main..serious tau tak...
Eun hee :malas saye nak layan awak...Aku blah dari situ..lagi..
Suho :eun hee...janganlah macam ni..i really meant it...
Eun hee :do i care??
Suho :okey..awak nak ape sebenarnye sampai awak percaya ni...nak saye kiss awak baru awak percaya??
Eun Hee :kiss??berani ke awak nak kiss saye..lagi pon..did already you forget??
" saya takkan sesekali kiss seseorang!!"
Suho :awak ingat lagi??mase tu...
Eun hee :stop it suho...Aku blah lagi sekali..hahaha...seronok betul kenekan die ni..
Suho :eun hee...
Eun hee :ape lag--!!Suho :please??
Eun hee :okey..but..dont do that without my permission....
Suho :hahaha....mane ade orang kiss kene mintak permission...
Eun hee :hmp...whatever...Kiteorang masuk balik dewan tu...eh..dah nak tentukan sape queen and king prom lah..
Aku dengan suho duduk dekat tempat masing masing...sujin P.O.V
Mr Lee :and...the queen and king for this year is....kim sujin and oh sehun!!!
Woahh..aku terus peluk sehun..eh..alamak...die peluk aku balik...
Then die hulurkan tangan die..aku sambut..then kiteorang naik pentas..sehun sunbae pakaikan aku tiara...hrmm..lepas tu kiteorang bebas dekat sekolah sampai pukul 10...Sujin :hurghh...woah..tak sangka..dapat jadi queen harini..thanks sunbae...
Sehun :hahaha..i do nothing..ni sebab awak lawa sangat...Haish sunbae ni...
Kyun ha P.O.V
Kyun ha :hello..tak payah nak sweet sangat boleh tak?
Luhan :biarlah dorang..kau kenape??jeles??
Kyun ha :huh..memang aku jeles..kau tengok tuaku tunding dekat eun hee dengan suho sunbae..
Luhan :eh..sejak bile..
Kyun ha :ade lagi..tu..Kali ni hyorin and lay sunbae..
Kyun ha :and all of our friends..kau ni..tak perasan ke??adik sendiri pon tak tau??
Luhan :adik aku aku tau lah!!kalau kau jeles sangat..pergi lah cari boyfriend..
Kyun ha :kau nak aku ade boyfriend??
Luhan :bukannya aku kesah pon..kau ade boyfriend or tak..
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
Hayran KurguPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...