Hyemin pov
Kiteorang berjalan menuju ke arah hyorin yang terpinga pinga..hahaha..tu lah..ingat kiteorang tak tau date die dengan...hurgh..malas nak sebut name die..faham faham je lah..
Rita :hyorin...!!
Hyorin :korang?
Sujin :hahaha...ingat kau je??
Hyorin :oppa!!!
Kai :mian...tak pelahkan...
Hyorin :eiii...tak sukelah kene tipu....
Kai :eh hyorin...Hyorin keluar dari resort...la...merajuk pulak..die nak pergi kejar hyorin..tapi aku dah lari pergi dekat hyorin dulu...
Hyemin :wei..relaks lah..
Hyorin :macam mane aku nak relaks je...ish...macam orang bodo je aku teruje nak pwrgi berdua..sekali..semua die bawak...
hyemin :oh...so...kau tak nak kiteorang join sekali lah ni...ok..fine!Aku terus patah balik pergi dekat pallettes...biar kau pulak pujuk aku...
Kai pov
Lah..dah kenape pulak tu??
Hyemin ni..menyusahkan lah...Aku tarik tangan hyemin...hyemin terus tarik balik tangan die...
Hyemin :woah...nak ape??tak payah nak pegang...
Kai :hmp...saya suruh awak pujuk die..yang awak merajuk kenape??
Hyemin :my style...tepi!Eh...main tolak tolak pulak..aku tolak kau kang...eiii...hyorin jalan dekat aku...
Hyorin :oppa...mian...
Kai :eh??
Hyorin :mian...sebab macam budak budak..hari ni..
Kai :err...Ni rupenye style hyemin...
Hyorin :oppa!
Kai :hah??
Kyun ha :cepatlah kai..takkan sampai esok nak buat drama tak langsung ni...
Lay :jom kai...Aku terus lead dorang...eh..bukan aku..macam biase..mestilah leader kiteorang..aku bagi kunci bilik dekat kyun ha...aku pon tak taulah sape leader dorang...macam kyun ha..tapi entahlah..
Malam tu kiteorang berkumpul dekat restoran..
Chanyeol :lay..ade piano tu..tak nak try..dah lame tak dengar sejak graduate tu..
Lay :hehe..macam tau tau je..Lay bangun..die minta kebenaran owner..lepas tu die main piano..lagu baby dont cry...hmp..untuk hyorin ahh tu...
Hyorin pov
Hera :woo...oppa aku main piano..lame aku tak dengar..
Soohyul :tak jeles ke hyorin?
Hyorin :nak jeles ape??main piano je kot...
Eun hee :nope...tengok dulu..Aku pusing..sebab aku membelakangi lay..mwo!!eii..huh..kuat nye jeles aku ni...
Han yu :kate tak...
Hyorin :tu lain..kyun ha..nak bet??
Kyun ha :my pleasure..
Hyorin :hmp..tengok ni...Aku terus pergi dekat lay..ceh..tak gune kyun ha..ingat aku ni lemah ke??aku takkan kalah kali ni...
Aku terus duduk sebelah lay..lay pandang aku..aku senyum dekat peminat die...
Tang!
Diorang terus turun dari situ....hahahha...aku menang!
Lay :jeles?
Hyorin :nope..kyun ha cabar...
Lay :mwo?!
Hyorin :owh..memang nak buat saye jeles lah ni sebenarnye??pandai...eii...Aku pukul bahu lay...die mengaduh...
Lay :mian..mian..biar saye main satu lagu untuk awak!
hyorin :so sweet....gomawo...Lepas tu..kiteorang berdua turun...
Pergi meja masing masing...Sujin :cayalah hyorin...
Hyorin :hehhe...eh..kyun ha..hrm..mane kyun ha??
Han yu :hahah..die dah lari...
Hyorin :yah!Kyun ha pov
Hahaha..nasib kaulah hyorin...hurm...
Aku duduk dekat bangku yang disediakan dekat pantai ni...
Wah..lawanya...hurm..bile fikir balik...macam mane semua ni boleh jadi ek??haish...lepas balik ni..aku sorang je lah dekat rumah tu...hurmm...ni semua luhan punye pasal..kalau tak mesti aku pergi sekolah jugak...haish...
Hera :kyun ha!!
Kyun ha :hera...rita..waeyo?
Rita :gaja..kite jalan tepi pantai...yang lain dah tunggu..Kiteorang berjalan tepi pantai..2 lampu je..satu eun hee satu soohyul..dah dorang paling penakur..kiteorang biase jelah..
Sujin pov
Sujin :hah..seronoknye dilamun cinta ni..kan??
Rita :haha..not bad..
Hyemin :hello...tak best ok...
Hera :kau cakapacam tu sebab kau dah putus...lain lah macam kiteorang..kan eun hee?
Eun hee :ha..err...haah..
Hyemin :korang ni kann
Kyun ha :hahahaha...
Sujin :kau jangan nnak gelak sangat kyun ha...kau pon same je...dah lah tak dapat first love..kene reject lagi...hahah..
Kyun ha :yah!!!neol..jugeullae??Aku terus lari..hahaha..best betul malam ni...
Buk!
Dont tell me that i have kiss someone...no!!
Sehun :auww...
Sujin : sehun?
Sehun :sujin?
Kyun ha :yah..yah...il eona
Sehun :huh..nasib baik awak terlanggar saye..kalau orang lain tadi..
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanfictionPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...