Author P.O.V
rupe rupenye..yang lain dengar perbualan dorang...
Sehun :so..selama ni kite salah fahamlah kan...
Sujin :korang pon fikir bende yang same ke??
Kai :yes..Kyungsoo :kyun ha...kyun ha!!
Chen :weh..kyun ha wehh..
Luhan P.O.V
Kiteorang tengok kyungsoo menepuk nepuk pipi kyun ha yang sudah tak sedarkan diri
chanyeol :kenape dengan die??
Kyungsoo :aku tak tau..tetiba je die pengsan..Aku pandang lay and sehun..dorang angguk..aku mengeluh...haish..dah tiba masanya...aku pergi dekat kyun ha...
Luhan :sorry guys..but i have to do this..
Aku mengambil kyun ha dari kyungsoo..aku bertukar jadi vampire depan dorang semua..aku terus lari dengan kelajuan vampire...aku pergi ke tempat yang ade aku dengan kyun ha jer...
Eun Hee P.O.V
biar betul ape yang kiteorang nampak ni...luhan..die..
Suho :kiteorang nak buat pengakuan...
Kiteorang semua agak terkejut dengar pengakuan exo..so...kiteorang ni bukan manusia biase...
Hyorin :tapi..kenape korang tak bagitau kiteorang??
Kai :takkan nak bagi tau korang..pasal trajed--Kai menutup mulutnya..
Lay :kai!ish kau ni..
Hyemin :trajedi ape??Suho sekali lagi menerangkan ape yang berlaku...
10 tahun lepas...
Lepas kerjaan angel dengan vampire habis perang..sesuatu terjadi di kerajaan fairy...
Chanyeol :eun hee..relaks ok...
Eun hee :macam mane eun hee nak relaks...Habis rumah eun hee dan chanyeol terbakar..eun hee tak dapat kawal kuase die..then semua orang cakap die ancaman..
Kemudian...mereka ingin membunuh eun hee...kawan kawan eun hee pon akan di bunuh..sebab mereka kate..mungkin kawan kawan die pon ancaman...mereka ketakutan..jadi keluarga mereka suruh mereka lari ke dunia manusia....ingatan pallettes dipadamkan...
Mrs park :chanyeol..kamu kene jage adik kamu...but..bile tibe masenye..kamu kene bagitau mereka...pesan dekat kawan kawan kamu sekali...
Chanyeol :baik ma..Flashback end..
Eun hee :sebab saye lah ni??
Suho :awak jangan nak salah kan diri awak eun hee...
Eun hee :but...
Rita :kiteorang tak kesah eun hee..kite kan kawan..
Eun hee :thanks...
Kyungsoo :mane luhan bawak lari adik aku ni??
Chen :kau kan vampire...tak rasa ke??
Kai :tak..kiteorang tak dapat rase die..hurmmm...han yu..
Kyungsoo :yes..hanyu mesti boleh..
Han yu :hah??boleh ape ni?
Chen :kuase awak telekenis..same macam luhan..walaupun sekarang awak tak reti gune..tapi..try je lah..but first awak kene bertukar jadi macam kami..
Hera :macam korang??Then..exo bertukar kepada diri dorang yang sebenar..
Wow..mate kai,kyungsoo,chanyeol,baekhyun, and suho sunbae bertukar merah..and pakaian dorang warna gelap..but lain pulak lay,sehun and chen sunbae bercahaya...pakaian dorang warna cerah..woah..lawa sangat..
Kai :woah..lame tak jadi macam ni...
Sujin :wait..kenape..kai sunbae,lay sunbae,suho sunbae and sehun sunbae ade crown..yang lain takde?
Chen :tu sebab..dorang keluarga diraja...Kai menanggalkan crown tu..yang lain pon same..
Suho :so..boleh korang bertukar?
Sujin :macam mane??
Chanyeol :just..pejam mate korang..tumpukan perhatian betul betul...Then kiteorang buat ape yang oppa aku suruh..kitrorang bertukar..
Sehun :kan boleh tu..
Lay :now..han yu..cube awak cari luhan..
Han yu :okHan yu memandang sekeliling...then die berhenti..die berjalan..
Suho :gaja...kite ikut je die..
Chen :han yu..
Han yu:hrm?
Chen :jauh tak??
Han yu :emm...boleh lah..tapi tempat tu tak jelas sangatlah...
Chanyeol :wait..i think..korang kene berlatih sekejap..try lari sekeliling padang dulu..tumpukan semua perhatian korang untuk lari...Kiteorang buat macam yang disuruh..mule mule biase..then makin laju..sampai kiteorang berlanggar sesame sendiri..
Pallettes :auww!!
Kiteorang pandang sesame sendiri..
Pallettes :hahahaha!!
Sehun :okay..korang dah boleh..so..han yu..please lead the way..Kiteorang lari dengan kelajuan masing masing..ikut han yu...
Kyun ha P.O.V
luhan :kyun ha...kyun ha!
Kyun ha :urghh..aduh..sakitnye...
Luhan :kau okey tak?
Kyun ha :arghh!!!
Luhan :shh..senyap kyun ha!Aku tengok orang depan aku..wait..han sunbae?wow..hensemnye die mate die merah...die pakai baju hitam..
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanfictionPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...