Han Yu P.O.V
Han yu :Eh..sehun sunbae cakap ape sampai kau blush ni???
Hyemin :Haah..abang aku cakap ape??
Sujin :Kau blush marah ke malu ni??
Eun Hee :Eh..korang ni..pening Kyun Ha nak jawab soalan korang..
Kyun Ha :Huh..tulah pasal..haish..marah ade..malu tu ermm..entahlah..kepada gembira..
Soohyul :Okay..first..kenape kau marah??
Kyun Ha :Tak delah marah..geram je sikit..abang kau lah Hyemin..
Hyemin :Sehun oppa??waeyo??
Kyun Ha :Eii..abang kau kene kan aku..dahlah depan Kyungsoo sunbae..
Hyemin :hehehe..aku minta maaf bagi pihak die..die memang nakal sikit...
Sujin :Eh..tapi abang kau comel lah Hyemin..
Hera :kau minat abang hyemin ke??
Sujin :hehehe..aku melihat Hyemin menggeleng kepala..
Hyorin :yang kedua ape pulak??
Kyun Ha :Hehehe..Kyungsoo sunbae senyum kat aku..and die tegur aku..
Han Yu :Kau ni..minat die sangat kan..
Kyun Ha :Hehehe..hah..lagi satu..abang kau asyik tenung aku je
Hyorin :eh..tengok tu..bukan Luhan sunbae ke??
Hera :Ape die buat dengan E-Girlz tu??
Eun Hee :Haish..menyampah pulak aku tengok..aku memandang Luhan Oppa geram..aku menarik Kyun Ha bersama menuju ke arah Luhan oppa..yang lain tercengang melihat tindakan aku..
Han Yu :Luhan sunbae!!!
Luhan : Eh..Han Yu right??
Han Yu :Yes..I am..
Se Kyung :Wait..what do you want from my oppa??aku memandang geram Se Kyung
Kyun Ha :Eh..kau nak buat ape ni Han Yu??jomlah..
Kyun Ha menarik lengan aku..
Han Yu :Wait..what did you say just now??MY OPPA??!!huh!!
Kyun Ha :wei..kau kenape ni Han Yu..jangan buat kecohlah..semua tengah pandang kite..
Han Yu :Shut your mouth Kyun Ha!Kyun Ha terkejut dengan perubahan Han Yu..
Luhan :hei..Han Yu..can you calm down??
Han Yu :calm down??how can I to calm down??
Se kyung :awak nak ape ni??!!cari gaduh pulak..
Han Yu :Kau..jangan nak menggedik eh se kyung..dah lama aku sabar dengan kau...
Luhan :Han yu!
Han Yu :waeyo??
Kyun Ha :okey..aku tak tau ape yang jadi antara korang bertiga..Aku berasa sakit kepala apabila aku bagaikan terdengar ramai orang berkata kata..aku terhenti sekejap..se kyung mengambil peluang untuk menolak aku..aku tersungkur ke lantai..
Han Yu :auww!!
Kyun Ha :Han yu!kau ni kenape nak main tolak tolak pulak??kawan kawan aku dan exo datang ke arah kiteorang..
Rambut Kyun Ha ditarik kuat oleh Daeyun..Hrm..silap lah si Daeyun tu..
kyun ha menahan sakit..Kyun Ha memulas lengan Daeyun..kali ini Daeyun menjerit sakit..aku masih lagi terduduk di atas lantai gim..malas nak bangun..Kyungsoo :err..korang boleh hentikan tak semua ni??
Kyun Ha :(haish..kenapelah kyungsoo sunbae ade kat sini??arghh..lantaklah..Han Yu lagi penting kot..sape suruh cari pasal..)
maaf ye..aku nak tanye ni..yang kau tetiba tarik rambut aku kenape??sakit tau tak??
ni lagi satu..kenape kau tolak Han Yu??die ade tolak kau??aku melihat kyun ha melepas kan tangan Daeyun..Daeyun menggosok lengannya yang sakit..kali ini lengan se kyung pulak menjadi mangsa..tiba-tiba satu tamparan yang agak kuat hinggap di pipi Kyun Ha..kyun ha melepaskan lengan se kyung..hujung bibirnya berdarah..yang lain terkejut dengan tamparan itu..
Kyungsoo :wei!!Kyun Ha..awak okey??
Kyun Ha :hrm..saya nampak okey ke sunbae??sakit tau tak??kyungsoo mengeluarkan sapu tangannye...die mengelap darah kyun ha..muke kyun ha sekali lagi blush..
Aku cube bangun tapi tak boleh..mata aku berair apabila melihat luhan oppa lagi pentingkan se kyung..die mengusap lengan se kyung..air mata aku..aku tahan..aku kecewa dengan abang aku..
Hera dan Hyorin menolong aku bangun..
Kyun Ha :terima kasih sunbae..
kyungsoo :erm..wei luhan..kenapa kau tampar die??
Se kyung :oppa tak nampak ke die pulas tangan kami??
Sehun :kalau awak tak cari pasal..tak de nye..
Baekhyun :okay..can you all just stop it??
Suho :korang dah buat kecoh tau tak..
Kai :And for you..korang kene hormat kiteorang..
Kyun Ha :Takkan lah kiteorang nak hormat E-Girlz ni??dah lah sebaya..mengada nak panggil oppa kenape??
Luhan :kau jeles ke??teringin nak panggil kawan aku oppa??atau lebih tepat..orang yang kau minat..kyungsoo??hrmm..kyungsoo oppa??
Kyungsoo :Luhan...stop it..
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanficPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...