Mr lee :kyun ha??
Kyun ha :yes saem??
mr lee :kenape dengan bibir kamu tu??
Kyun ha :err..saye terlanggar tiang...
Mr lee :haish..lain kali hati hati lah..ni..saye nak bagi tau kamu..yang gambar kamu tu..got the first place untuk the best art award..
Kyun ha :betul ke???thanks saem!!!
Mr lee :saye tak buat ape ape pon...saye just masuk kan kamu jer..nah..ni hadiah nye..Aku sambut sampul yang mr lee hulurkan..wow...banyaknye!!!
Mr lee :gambar kamu akan diletakkan di best award board...andia.i really like that photo..pandai awak cari model..
Kyun ha :hehehe...kamsahamnida saem..
Mr lee :nae...Aku keluar dari bilik tu..time aku nak masuk kelas..aku lalu depan board tu..aku tengok gambar yang aku tangkap time kem tu..got the first place..aku tenung gambar luhan dengan deer time dalam hutan dulu..then baru aku masuk kelas..besar pulak tu gambarnye..
Aku masuk kelas...then tetibe je semua orang senyap...
Kyun ha :asal ni??
Hyemin :diorang kate..kau menang the best art award tu...betul ke??
Kyun ha :hehehe...Aku tunjuk sampul yang aku dapat...then diorang menjerit...
Hyorin :wooh!!!cayalah kyun ha..mane gambar nye??
Kyun ha :dekat award board...nanti korang tengoklah...
Hera :of course!!mane boleh tak tengok..Then kiteorang belajar macam biase..
Ting tong teng!!
Hyorin P.O.V
Hyemin :jom pergi tengok lukisan tu!!
Rita :jom!!
Soohyul :weh..kyun ha ni..dari tadi die tidur..
Hyorin :nak buat kerje jahat tak??
Eun hee :kerje jahat??kau ni..pelik pelik jer..
Hyorin :hehe..ape kate..kite tinggalkan die..hadiah pemenang kononye...
Hera :good idea...hehehe..sekali sekala...Kiteorang jalan senyap senyap keluar..harini..semua orang balik awal...kiteorang rase macam ade kiteorang je dekat sekolah ni..
hyemin :weh...gambar luhan sunbae lah!
Han yu :tu lah..series lawa nye..pandai betul die tangkap..Kiteorang tergelak..bile fikir balik..dahlah gambar luhan sunbae dengan deer...maksud name die pon deer...
Pap..pap...
Rita :weh..kenape ni??kenape tetiba takde elektrik ni??
sujin :takkanlah sekolah tak bayar elektrik pulak...Aku ketuk kepala sujin..
Hyorin :eii..kau ni..tak logik la...
Sujin :tak eh??sorry...Hahahahahahah
Kiteorang senyap...
Eun hee :korang dengar tak ape yang aku dengar??
Kiteorang masing masing dah peluk tangan sesama sendiri....
Hahahahaha....
Soohyul :weh..apebende tu??
Kiteorang terdengar banyak bubyi tapak kaki...
Hyemin :arghhhhhhhhh!!!!
Kiteorang senua jerit dan terus lari bile hyemin jerit...
Buk!buk!buk!buk!buk!buk!buk!buk!buk!
Pallettes :auw!!
Exo :aduh...Luhan :pallettes kan?
Hyemin :err..exo sunbae ke??
Kai :korang ni...kenape jerit jerit ni??
Sehun :haah..korang ni nampak hantu ke??
Hyorin :tak...tapi kiteorang debgar ade orang gelak...
Sujin :yup!oppa!!
Chen :yes sujin??tak payah takut..pergi jalan dengan sehun...
Sujin :eh..kenape pulak kene jalan dengan sunbae??sujin jalan dengan oppa lah...
Chen :oppa tak nak jalan dengan sujin..oppa nak jalan dengan...erm...rita sshi..jom..Aku tengok chen sunbae pefang tangan rita...then..dorang terus jalan pergi dari situ..kiteorang jalan berpasangan kecuali luhan sunbae...
Kai-hyemin
Kyungsoo-han yu
Lay-hyorin
Sehun-sujin
Baekhyun-hera
Chen-rita
Chanyeol-soohyul
Suho-eun hee
Luhan-aloneWait..
Bukan sepatutnye..semua ade patner ke???Luhan :hrm??korang....ni..
Rita :oh...tu gambar yang kyun ha tangkap..got the first place for the best art award..eh...takkan sunbae tak tau??die kan gune gambar sunbae...
Luhan :err..tak saye tak tau pon..
Hyorin :korang!
soohyul :kenape hyorin??
Hyorin :we forgot something...
Pallettes :kyun ha!!
Sehun :kenape dengan kyun ha??
Hyemin :kiteorang terlupe yang..kiteorang tinggalkan die dekat kelas...Hahahahahahahah....
Eun hee :wehh..die bunyi lagi....
Kiteorang semua lari keluar dari sekolah...kiteorang keluar je..lampu terbukak...
Then kyun ha keluar dengan selamba....Sujin :kyun ha....
Kyun ha :aku dengar korang menjerit..asal??
han yu :weh...kau tak dengar ke ade bende gelak??
Eun hee :tulah...dahlah takde elektrik...kau boleh keluar dengan selambe je??
Kyun ha :hahahahaha😂😂fffff
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanfictionPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...