Hyorin pov
Sujin :KIM HYORIN!!!!!
Hyemin :yah..yah..waegurae?
Sujin :kau tengok ni...Hyemin :something??
Sujin :aku rase...mesti yang sebelum ni pon die tipu...siap lah die...
Hyemin :err...sujin...kau nak hancurkan bilik kite ke??kilat kau dah keluar tu..
Sujin :heheh..miann...Aku terus pergi studio exo...
Hyorin :annyeong Lay sunbae!!
Chen :die lagi??
Kai :Yah...hyorin...neol...Oppa aku datang dekat dengan aku...aku terus teleport pergi depan lay sunbae...
Kai :yah!!!
Hyorin :Lay sunbae..gaja...Aku tarik tangan Lay sunbae...but die tak berganjak...sunbae...kite tak banyak maselah...
Lay :Hyorin...
Hyorin :nae sunbae??
Lay :saya tak boleh hari ni...
Hyorin :andwae...gaja...Aku malas nak tunggu..aku terus teleport kiteorang berdua ke mall...
Lay :yah!!
Hyorin :!!!Huh..terkejut aku...
Lay :neol wae irae??
Hyorin :saya nak date lah...
Lay :awak tau kan yang saya sibuk sekarang??lepas audition ni..kite date lah puas puas...
Hyorin :saya tak boleh tunggu lepas audition..
Lay :boleh tak awak jangan pentingkan diri??audition ni..penting..awak pon tau...
Hyorin :owh..audition ni lagi penting dari saya kan??
Lay :hyorin...awak tak faham ke??saya tak banyak mase tau tak??sebab awak..saya cube untuk skip practise...tapi..ini dah melampau...
Hyorin :ani..saya yang tak cukup masa...please sunbae...
Lay :mian...Lay sunbae berjalan pergi...
Hyorin :sunbae!!
Lay :hyorin...
Hyorin :sunbae..jebal...aunbae kate sunbae sayang saye...kenape sunbae..pentingkan audition tu dari saye??
Lay :huh...hyorin...kalau awak terus kan berperangai macam ni...kite putus...awak pon tak nak kann??so..please..
Hyorin :sunbae...please...saya merayu..tolong lah date dengan saya...audition tu tak penting!saya tak kesah kalau sunbae jadi ape pon...sunbae tetap orang yang saya suke..
Lay :kalau saya terlepas audition ni...takde kali kedua..and..kite pon..belum tentu akan kahwin kan?so...saya tak boleh terus kan hubungan..awak menghalang masa depan saya dengan date ni!Lay sunbae terus pergi....
Aku kejar sunbae..but..akhirnya aku jatuh...aku bangun..aku terus balik ke rumah..
Aku bertukar jadi vampire...
Argh!!aku baling patung yang lay sunbae bagi...aku tolak semua barang barang aku dari meja....
Aku menangis lagi...wae!wae!
Die memang tak sayang aku!aku ingat die...and...die kate ape?' kite pon..belum tentu akan kahwin kan?'
Yes!memang kite takkan kahwin sebab...aku akan kahwin dengan orang lain...minggu depan!
Rita :hyorin??
Hyorin :rita...
Rita :yah..kenape kau transform ni??
Hera :yah!!
eun hee :kenape kau sepahkan semua ni??
Rita :korang...
Hera :hyorin...kau nangis ke??
Hyorin :korang!!Aku terus peluk dorang..aku nangis dan nangis sampai benhkak mata aku..
Eun hee :kau kenape ni??
Hera :cube story kat kiteorang...
Rita :hyorin...Aku cerite semuanya dekat diorang..then aku nangis lagi...
Rita :kenape kau tak cakap je yang kau akan kahwin?
Hyorin :aku tak nak..aku sayangkan die..
Hera :hyorin...dah tu sekarang ni..kau putus dengan die....tak rase sama je ke??
Hyorin :huh...
Eun hee :kau kene kuat hyorin...kau tengok hyemin...kyun ha..
Hyorin :i'll try..
Rita :ok..now..kau rest kat bilik aku..kiteorang kemas semua ni..ok?
Hyorin:gomawo...and..mian..
Hera :dah..baik kau tukar jadi diri kau balik..jom..aku teman kau..Aku bertukar jadi normal..then hera teman aku pergi bilik rita..
Hyorin :Hera..kenape korang balik awal?
Hera :Han yu suruh kiteorang ponteng sekolah...
Hyorin :yah!!
Hera :hehe...Han yu kate..die dapat rase something yang tak kene..so..kiteorang pon balik lah..kiteorang dah bagitau saem...
Hyorin :gomawo..
Hera :we're pallettes right?dah..rest ahh..Aku tertidur akhirnya...
Kyun ha pov
Huh...huh...huh...
V :kyun ha!
Kyun ha :v...
V :neol gwenchana?
kyun ha :nae..err..v..
V :hrm?
Kyun ha :gomawo...
V :gwenchana...kau tau tak kau mengamuk??habis kau bu...err...kau buat kiteorang risau...
Kyun ha :yah...did..i just kill someone?
V :mane ade...
Kyun ha :v...
V :alaa...kau bunuh raksasa dalam dark forest tu...kan aku cakap jangan masuk..mesti oppa kau risau...
Kyun ha :huh..aku mane ade oppa..
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
Fiksi PenggemarPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...