Eun Hee P.O.V
Haish..silap aku....kalau aku tak pukul die tadi...mesti tak jadi macam ni...suho sunbae call yang lain..
Eun Hee :Hyorin..bangunlah wehh..
Hyorin :Ehhh...macam mane aku boleh ade dekat sini??
Suho :korang berdua tertidur...
Lay :ek...tertidur???Han Yu :Hyorin!!
Hyorin :eh..korang semua ade??
Lay :hurghh..penatnye....jom balik..
Baekhyun :orang penat penat cari kau...Tiba tiba....
Guard :hello..ade orang ke dekat sane!!???
Chanyeol :o..oh..baik kite cabut....Soohyul P.O.V
eh..asal chanyeol sunbae tarik tangan aku pulak!!kiteorang berlari...ke arah tembok pemisah..kiteorang semua panjat..and exo sambut kiteorang...lari punye lari..kiteorang baru sedar yang kiteorang dah pergi jauh...
Chen :huh..huh..huh...dah..aku tak larat nak lari lagi...
Hyemin :Haah..betul tu...
Rita :hrmm..kejap ek...Aku tengok Rita pergi ke suatu tempat..tak lame lepas tu die tunjuk plastik beg..semua orang tersenyum..rita menghulurkan air kepada semua orang...
Chen :You're the best Rita sshi..
Rita :hurm..thanks chen sunbae....
Kai :ape kate kite balik rumah..aku rase kite ni dah lewat sangat lah....
Hyorin :haah...jom lah..Kiteorang balik dengan abang masing masing..Hyemin tidur di rumah Han Yu...
Kyun Ha P.O.V
urghhh...asal kepala aku sakit lagi ni??haish..terpaksa bangun jugak ni...
Kiteorang mulekan dengan senaman ringan....then kiteorang bebas untuk melakukan aktiviti fotografi..kiteorang kene buat agsiment untuk kelab kiteorang..kelab fotografi..sebenarnye..kawan kawan aku masuk kelab yang melibat kan sukan atau muzik je..tapi aku teringin nak masuk kelab ni...Haerin :Kyun ha...kau nak tangkap gambar ape??
KyunHa :entahlah..ermm..tengoklah..sebab ape yang kite tangkap ni akan jadi tema untuk festival tahun ni kan...hurm..dah nak habis sekolah kan wehh..
Yoorin :Tu lah..so..tahun ni..tahun last exo sunbae kan..
Minjie :Haah...and tahun last E-Girlz sunbae jugak..
Kyun Ha :ha...baguslah tu..aman hidup kite...
Yoorin :Tapi tak dapatlah nak tengok exo sunbae lagi...
Kyun Ha :Apelah kau ni...dahlah..aku nak cari inspirasi tau tak...dah sane sane..
Minjie :ceh..tak payah lah halau kiteorang..kau nak pergi sorang ke??
Haerin :Macam tak tau je kau ni minjie...die mane suke buat dengan orang...
Kyun Ha :hehehe...aku pergi dulu ek..
Yoorin :weh..hati hati!!!Jangan pergi jauh sangat!!
Kyun Ha :okey!!!Aku masuk ke dalam hutan..hrmm.rase nye..tema haiwan pon sesuai...arghh sakitnye....aku terduduk di tepi pokok...hurgh..kalau dulu mesti nenek ade je bagi aku ubatlah ape lah..walaupun aku tak sakit..tapi sekarang..hrm...rehat japlah..aku tak boleh fikir ni...urghh..sakit pergilah!!
Sehun P.O.V
Aku tengok Kyun Ha tengah berborak dengan kawan kawan die..hrm..eh..apahal muke die pucat semacam je??die ni sakit ke??aku mencari pulak kelibat luhan..haih..mane die ni...tadi kate nak join dorang ni...aku tengok kyun ha dah takde..haish..terlepas pulak..
Luhan :Hunnie!!
Sehun :Kau pergi mane??
Luhan :Haih..aku cari camera aku..nasib baik jumpa..
Sehun :Erm...tapi si Kyun Ha dah takde lah..wait..sampai bile kau tak nak bagi tau die ni??
Luhan :Biarlah die tak tau...kalau boleh..aku tak nak die ingat pon..
Sehun :Tapi bukan ke Lay pernah Ingatkan yang lepas birthday die tahun ni..die akan ingat semuanya..and termasuk yang die tu Angel..
Luhan :Haih..aku rase pon dah tibe mase yang dorang semua tau..sape dorang..dah lah malas aku nak kusut kan diri aku dengan perkara ni..jomlah..cari die..Haerin :Eh..sehun sunbae..boleh tolong kiteorang tak??selalunya Kyun Ha..tapi die tak de pulak..ade junior cedera..terjatuh tadi..tangan die macam tak boleh gerak..
Sehun :Nae..Luhan sorry..kau pergilah dulu..
Luhan :Tak pe..kau pergi je lah..Luhan P.O.V
Haih..aku sebolehnye taknak die ingat balik..
11 tahun yang lalu..mase tu umur aku baru 5 tahun..kuase kiteorang dah ade dah time tu..tapi kuase adik adik kiteorang tak de lagi..waktu tu..tiba tiba je kerajaan vampire dengan angel berperang..aku,Lay ,kai and kyungsoo..tengah main dengan kuase kiteorang....kiteorang terus menyorok..adik kiteorang semua dekat rumah..unless Lay and kai..
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanfictionPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...