Chen pov
Chen :saya nak minta maaf..ye lah..saya tak banyak habiskan masa dengan awak...
Rita :sunbae..bagi saya..kita pergi holiday,dapat jumpa macam ni pon dah cukup tau..
Chen :ye lah...tapi...
Rita :okaylah...balik ni..kita pergi dating..
Chen :okay!eh..sepatutnya..saya yang ajak awak!
Rita :hehehe...Aku pegang tangan rita...
Chen :gomawo...saranghae...
Rita :hehe..nado...Kiteorang berjalan sambil berpegangan tangan ke istana...hari ni kiteorang akan balik ke dunia manusia...and...kiteorang boleh tinggal dekat sane..selamanya...jun mendapat takhta...kerajaan angel pula ray...kerajaan demon benji and kerajaan fairy gunmin..diorang semua sepupu royal...
Suho pov
Aku lupa..rasenye..pallettes tak tau yang aku dengan eun hee dah putus..aku pandang eun hee..
Eun hee :kenape?
Suho :awak tak bagitau pallettes lagikan pasal kite...
Eun hee :pasal kita?
Suho :yang kite dah putus..
Eun hee :owh..balik ni saya bagitau lah..awak jangan risaulah...
Suho :eh..saya rasa..awak tak perlu bagi tau..
Eun hee :why?wait..saya yang putuskan hubunga ni..bukan awak..
Suho :i know you still love me..dont you?minho dah bagi tau saya semuanya..
Eun hee:hah..er..sa..saya minta diri dulu ye...Belum sempat eun hee nak pergi..aku peluk die dari belakang
Eun hee :yah!!!orang nampak lah nanti...
Suho :mengaku dulu...
Eun hee :sejak bile awak pandai mengugut ni?
Suho :hehehe...kalau awak tak mengaku..saya tak lepas...
Eun hee :eii..ye...saya masih sayangkan awak!Aku lepaskan pelukan aku..haha..tau takut...
Suho :nado..mianhae eun hee..
Eun hee :eem..lain kali..awak jangan buat macam tu lagi!
Suho :tengoklah..tak janji...
Eun hee :yah~~
Suho :gaja..rasenye..diorang dah tunggu kot...Aku tarik tangan eun hee..
Chanyeol :eh?korang bukan dah putus ke?
pallettes :putus??
Eun hee :eh..ape oppa merepek ni??bile mase kiteorang putus kan..suho??
Suho :haah..kau ni..merepek lah chanyeol..Kiteorang tergelak..aku bisik dekat exo..
Suho :dah ok dah..die tak bagitau pallettes pon kiteorang putus..
Exo :owhh..Hyemin pov
Hera :hyemin!!
Hyemin :o..waegure?
Hera :nah...aku dah batul kan..
Hyemin :hera...gomawo!!patutlah hilang..aku cari merata tau tak...Aku simpan dalam poket..
Hera :eh..asal tak pakai?
Hyemin :hemm..there's no for...kiteorang kan dah putus..
Hera :alah..pakai je lah..sini..
Hyemin :eh..Hera ambik rantai tu..die pakaikan dekat aku..
Hera :kan lawa tu!!
Kai :hurm??
Hyemin :sunbae...hera..kan aku dah cakap tak payah...Aku nak bukak rantai tu tapi kai halang..
Kai :mian..
Hera :err..aku pergi dulu lah..
Kai :saya cuba lupakan awak...but tak boleh...tapi..saya tau awak tak lan bagi peluang kedua..
Hyemin :hurm..let me explain first....time graduate tu..e girlz serang daya and diorang rosak kan rantai ni..time tu..kai sunbae datang marah marah tak nak saya explain...and now..
Kai :nan..jongmal mianhae..can we be..urm..friends?
Hyemin :no..
Kai :oh..okay..
Hyemin :because..me neither vant forget about you...Aku tersenyum...kai sunbae senyum..die kiss pipi aku..then kiteorang balik...
Sampai je dekat rumah masing masing...kiteorang duduk diruang tamu...
Soohyul :wah...akhirnya...
Sujin :ye wehh...
Kyun ha :jom keluar esok...
Hyemin :x boleh..kai sunbae ajak date..
Rita :me too!
Kyun ha :kau yang tak selalu keluar pon ade date?Soohyul menjawab telefonnya...
Soohyul :err..aku pon...
Eun hee :nado..
Kyun ha :korang semua ade date ke esok??Kiteorang angguk...
Kyun ha :alaa....
Han yu :eh...kyun ha..aku lupa nak cakap..song saem..err..batalkan lah..die kate kau kene masuk sekolah..lagi 2 hari..kirenye..lambat sehari dari kiteorang..and..ade private teacher datang...
Kyun ha :alaaa....korang x de kat rumah..takkan kiteorang berdua je nanti..
Sujin :hehe..ape kate..kau lupakan luhan sunbae..and..pikat saem tu..
Hyemin :kyun ha tak nak tu..die kan still sayang teman bergaduh die...Kyun ha bertukar..
Kyun ha :oh hyemin!!neol...chugusseo!!
Aku terus lari masuk bilik...
Kyun ha pov
Ei..hyemin ni...aku masuk bilik aku...aku teringat perbualan aku dengan luhan...haih...
Han yu :kyun ha..neol..gwenchana?
Kyun ha :ermm...
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanfictionPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...