Han Yu P.O.V
Wushh.....wush...
Aku pandang luar tingkap..
Hyorin :wehh..kuatnye ribut...mane hyemin ni??
Ting tong!!
"Perhatian kepada semua pelajar..anda semia dinasihati agar tidak berada di luar kelas..pelajar graduasi sila masuk ke dalam dewan segera.."
Soohyul :tadi die cakap nak jumpa kai sunbae..
Han yu :wait...
Eun hee :kau dengar ape ape ke han yu??
Han Yu :erm...hyemin...aku rase..Aku pandang sekeliling..
Han yu :jom pergi tempat lain..lagipon..sekarang saem semua tengah sibuk...
Kiteorang keluar dari kelas..kiteorang masuk stor sukan..
Han yu :aku rase..ribut ni..hyemin yang buat..sebab..aku dengar die menangis..
Eun hee :tapi..kite tak tau pon die dekat mane...nasib baik ribut jer...
Sujin :biar aku cari die...Sujin keluar dari stor sukan...
Makin lame makin kuat pulak ribut dekat luar tu..."Han yu...are you hear me??"
Aku senyap..wait..luhan oppa..
Han yu :erm..korang..luhan oppa buat mind contact pulak..aku cakap kejap dengan die..
Soohyul :erm..Aku pejam mata..
"Yes..i hear you oppa.."
"Hyemin ke??"
"I think so..jangan bagi tau exo..sebab..kiteorang talnak risaukan korang..just anggap ribut biase..please..."
"Okey..tapi...ape ape news..bagi tau okey??
"Will do oppa"Kyun ha :die cakap ape??
Han yu :die pon dapat rase ni hyemin yang buat...tapi aku suruh die rahsiakan..Sujin POV
aduh..kuat beyul angin ni...
Sujin :hyemin!!hyemin!!!
At last..aku jumpa die..tengah menangis..
Sujin :hyemin!!
Hyemin :sujin....
Sujin :waegure hyemin ahh??
Hyemin :kai....kai sunbae...Hyemin terus peluk aku...die cerite kan aku..
Hyemin POV
flashback
Hyemin :sunbae....saye tak--
Kai :enough hyemin...i think..kite tak sesuai bersama..we break..Dengan ayat tu..kai sunbae terus perhi..aku terduduk..aku menangis...tanpa aku sedar aku dah buat ribut taufan..nasib baik tak kuat sangat..then aku dengar sujin panggil aku..
Flashback end..
Sujin :what??!!die buat macam tu dekat kau??
Hyemin :actually...geng e-girlz yang rentap rantai aku..aku nak cakap jer die potong...
Sujin :eii..Dengan ribut yang aku buat..sujin tambah dengan kilat petir...
Han yu POV
Han yu :weh..dah teruk ni..mesti sujin tambah...jom korang...
Kiteorang keluar cari sujin and hyemin.....
Han yu :korang!!
Hyorin tepuk kepala sujin..
Sujin :auww!!!
Hyorin :kau ni..orang suruh legakan..kau tambah buat ape??
sujin :eh..mian...kau dengar duli cerite nye...baru kau faham...Kiteorang dengar citer hyemin...
Makin menjadi ribut ni...si kyun ha tambah bergegar...eun hee pulak aku tengok tangan die dah keluarkan api sikit...arghh..susahlah dorang ni..Splash!!
Soohyul :korang ni...nasib baik aku percikkan jer air..kalau aku simbah satu badan korang baru tau...
Diorang tersengih...
Hyorin :aku mintak maaf...
Hyemin :takpelah..bukan salah kau..aku yang careless sangat...tu yang kene tangkap dengan E-girlz tu...
Kyun ha :tak boleh diam je...aku sebagai guardian pallettes..takkan berdiam..Han yu :kyun ha!!!
Kyun ha blah dari sini lepas cakap macam tu..aduh..ape die nak buat ni...kiteorang cari kyun ha...sujin dengan soohyul bawak hyemin pergi bilik kesihatan...aduh..susahlah..sunbae yang graduate semua dah keluar balik dari dewan...
Hera :wehh..mane kite nak cari die ni??
Rita :hurmm...aku rase...
Pallettes :E-girlz!!!
Eun hee :habislah....
Han yu :aku tak nak...die kene lagi dengan oppa aku sebab e-girlz tuu...
Hyorin :baik kite cepat...Tak lame lepas tu..kiteorang jumpa kyun ha..o..oh...
Kyun Ha POV
Kyun ha :hei!!
Se kyung :kau lagi...
Jung Ae :kyun ha kan??
Kyun ha :eii..ape yang korang tak puas hati dekat kawan kawan aku??
Daeun :whoah...garang nampak...
Kyun ha :aku dah pernah bagi amaran kan sebelum ni??jangan kacau kawan kawan aku!
Aerin :hahaha...macam lah kiteorang takut...
Se kyung :tak puas lagi kene dengan luhan oppa??
Kyun ha :luhan oppa??tolong lah...aku dah pernah kene lagi teruk dari ape yang die buat depan mate kau...kau ingat aku takut sangat ke dengan oppa korang tu??
Daeun :kau ni!!Daeun pergi kearah aku...hish..nak je aku gune kuase aku..Daeun tarik rambut aku..hushh..sakitlah!!
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanficPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...