Rita POV
alamak..kyun ha...
Hera :kyun ha..stop it..takde gune kau cakap dengan dorang...
Kyun ha :mane boleh..aku dah lame bersabar dengan dorang ni...Se kyung tampar kyun ha..lepas tu dorang gelak..hesh dorang ni dah tak sayang nyawa ke??
Kiteorang tengok kyun ha macam nak bertukar..Hyorin :kyun ha!!kawal diri kau...
Kyungsoo :kyun ha!!Kyun ha :oppa..
aku tengok kyun ha menggeletar...mesti die takut..sebab..die mungkin boleh bunuh e-girlz tu..huh..nasib baik..tiba tiba se kyung pergi dekat luhan sunbae..
Se kyung :oppa!!oppa tengok kyun ha tu..mengada dengan kyungsoo..
Luhan :awak okey tak??
se kyung :tak!kyun ha tolak saye tadi...habis kotor baju ni...
Daeun :lepas tu die tarik pulak rambut kiteorang...
Kyun ha :aku tak buatlah!!kau kenape!!Kali ni..kyun ha betul betul tolak se kyung...lepas tu die tarik rambut daeun..e-girlz yang lain terus pergi dekat kyun ha..dorang tampar and tarik rambut kyun ha..tak kiralah..sekuat mane pon kyun ha..die bukan boleh tahan..sebab ramai yang tengok...
Tapi die bukan nak mengalah..haish..
Tapi..ade something yang menarik perhatian aku..aerin..die berdiri je tengok dorang...takut nak join..
Kiteorang baru nak pergi 'selamatkan'kyun ha..tiba tiba luhan sunbae pergi dekat die..Luhan :stop it!!
E-girlz terus berhenti..kyun ha pulak buat bodo..die tolak se kyung...
Luhan sunbae lempang kyun ha..lagi..Kyun ha :ape masalah kau ni??
Luhan :kau yang bermasalah..kenape kau cari gaduh dengan dorang??
Kyun ha :heh..sape yang cari gaduh dengan sape???kau tak tau ape ape luhan!
Han yu :kyun ha...jom..
Kyun ha :aku tak habis lagi..dengar sini luhan..aku dah nampak sikap kau..yang lebih pentingkan girlfriend kau dari adik sendiri...and..kau tak pernah nak faham orang lain!!Luhan tolak kyun ha...kepala kyun ha kene batu yang ade dekat situ..kiteorang terus pergi dekat kyun ha...
Hyorin :kyun ha!!wehh..kau okey tak??
Kyun ha :aduh..Kyungsoo sunbae pergi dekat luhan..
Kyungsoo :luhan..adik aku tu..
Luhan :kyungsoo..kau sendiri nampak kan..die buat ape??
Kyungsoo :erm...kyun ha..kamu patut behave perangai kamu..Kiteorang terkejut dengar kyungsoo cakap macam tu...
Hera :korang...
Kiteorang pandang hera..die tunjuk darah yang menitik dekat tar..kiteorang pandang kyun ha...hera secara senyap healing die..kyun ha berdiri..
Kyun ha :kalau macam tu..saye akan behave perangai saye...mian oppa...
Kiteorang pandang kyun ha..tau sangat ape yang die rase...tiba tiba song sosaemnie datang...
Mrs song :ape yang kecoh kecoh ni??
Semua :.....
Mrs song :kyun ha..ape kene dengan kamu ni??serabai betul??kamu bergaduh lagi??disebabkan hari ni hari last sekolah...saye akan gantung kamu tahun depan...seminggu!!korang masuk kelas...pelajar graduate..pergi tangkap gambar..bersurai!Kiteorang papah kyun ha...kiteorang pergi bilik kesihatan...
Sujin :wehh..kenape ni??
Kyun ha pusingkan kepala die...die duduk...then hera buat ape yang patut...
Soohyul :kau okey tak ni??
Kyun ha :erm..
Han yu :wehh..aku minta maaf..
kyun ha :tak pelah..aku kan guardian korang..tapi lepas ni..aku tak boleh jadi guardian korang lagi...haih..aku kene ikut cakap oppa aku..aku tak nak hilang die lagi...
eun hee :alaa..tak bestlah macam ni...
Hyemin :sorry...ni semua salah aku..
Kyun ha :dah lah korang ni...asyik nak salah kan diri sendiri je...ni semua...salah kite sendiri...biarlah..
Hyorin :tapi..kau kene gantung..
Kyun ha :tak pelah..tak payah pergi sekolah!!
Hera :kau ni...Kiteorang ketawa...tiba tiba pintu terbuka..
Sujin :hah!!kau nak ape aerin???dah puas dah??
Aerin :aku...mintak maaf...aku dah keluar dari e-girlz tu..dorang teruk sangat..aku betul betul mintak maaf..kepala kau ok kyun ha??aku nampak..kepala kau..berdarah..
Hyemin :die okey...
Aerin :aku mintak maaf hyemin..pasal rantai tu..aku dengar kau dengan kai dah..break..
Hyemin :tak pe lah..
Hyorin :kiteorang maafkan kau..
Eun hee :nasib baik kau dah sedar..
Kyun ha :unnie..congratulation dah graduate!!Kiteorang pandang kyun ha..unnie??
Kyun ha :hahaha..tak payahlah terkejut sangat..i think kite dah kene hormat die..coz die lagi tua dari kite..
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanficPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...