part 15

132 7 0
                                    

Hyemin

Kai :princess!!lompat je lah..tak sakit pon kalau jatuh..ni rumput je..bukan nye tar..
Hyemin :Ishh..yelah yelah..saye tau lah..

Huh..Hyemin..tahan je lah..aku terus lompat..eh..aku ni dah jejak tanah ke belum??aku bukak mata..wah!!kai sunbae??die sambut aku??urghh..dekat nye muke kiteorang..

Han yu P.O.V

Han Yu :Ohh...mesti kai sunbae dah prepare kan..

Aku bisik dekat Hera..die pon senyum je..

Soohyul :korang cepatlah turun...
Han Yu :kau ade abang kau...
Kai :Aku dah sambut sorang..sape nak sambut lagi dua orang..takkan aku lagi kot..princess ni pon dah macam gajah..

Aku tengok Hyemin memukul kai sunbae..

Hyemin :Saye tak suruh pon kan..
Kyungsoo :haih korang ni..jangan lah gaduh..ok..sape nak sambut Han yu ni??
Han Yu :Err..tak pe lah...saye boleh turun sendiri...
Eun Hee :Banyaklah kau..kalau tunggu kau turun sampai esok pon tak turun turun..
Kyungsoo :so..err..biar saye je lah yang sambut awak...
Han yu :Eh...err..

Kalau kyun ha tau ni..mau die mengamuk..sorry kyun ha..
Aku lompat..and kyungsoo sunbae sambut aku..dah lah muke kiteorang rapat giler..ahh..aku boleh rase yang muke aku tengah blush..aku turun dari dukungan die..

Han Yu :kamsahamnida..kyungsoo sunbae..
Kyungsoo :ahh..aniya..

Hera P.O.V

ahh..tak sukenye..tinggal aku sorang je..

Baekhyun :lompat lah..oppa sambut..
Chen :oppa??
Chanyeol :bukan adik kau rita ke?
Rita :memang lah..Hera adik angkat baekhyun oppa..kan..
Baekhyun :yup..
Suho :okey..kalau macam tu..kite masuk dulu...cepat sikit tau..

Aku tengok dorang semua dah masuk bangunan sekolah..aku pandang baekhyun sunbae..die senyum macam selalu..so aku pon lompatlah..tapi time aku lompat tu..baekhyun sunbae tak sedia lagi..

Eh..asal..macam pelik je tempat yang aku jatuh ni..aku bukak mata aku..ek!!!
Aku terus bangun dari baekhyun sunbae..kiteorang terbaring atas rumput tu..dua dua gelabah..aku terus lari masuk bangunan sekolah...ahhh..no..no..no..macam mane aku nak jumpa die lepas ni...ahh..tak boleh!!

Baekhyun P.O.V

haish....macam mane ni...aku tengok Hera yang sudah bersama dengan kawan kawannya..

Suho :wei...baekhyun..kau okey tak ni??
Baekhyun :ha...eh..aku okey..
Chen :korang rase..dekat mane agaknya dorang akan gubah lagu??
Rita :Erm..bilik muzik..

Kiteorang pergi ke bilik muzik..hrm..takde..

Chanyeol :Tak silap aku kan..sekolah kite ni hunted tau...
Eun Hee :Oppa!!janganlah...
Soohyul :Eun Hee ni dah penakut..
Suho :macam soohyul tak jerr..

Eun Hee P.O.V

Hehehehehehehe......hehehehe...hehehehe..

Eun Hee:Chanyeol oppa..janganlah main main...

Senyap....

Eun Hee :korang...

Senyap....

Rita P.O.V

Lepas chanyeol sunbae usik Eun Hee..kiteorang keluar dari bilik muzik sebab dorang takde kiteorang berhenti di depan kelas exo..

Suho P.O.V

huh..aku ambik kesempatan ni untuk kire...kiteorang tak patut bepecah..susah nanti..lagi lagi kat sini ade yang penakut...

1,2,3,........12,13..

13!!!wait..kiteorang ade 14 orang...haish..sape yang tak de ni??hrmm....ha...Eun Hee...penakut pulak tu..

Suho :korang Eun.....korang!!!

Haish...dorang ni pon satu...aku dah lah tak bawa lampu suluh..semua dorang nak ambik..apapun..baik aku cari Eun Hee dulu..

Eun Hee P.O.V

Urghh..mane dorang ni..nape tak de sorang pon yang datang ni..dorang tak sedar ke??

Tap..tap..tap...tap..

Eh..sape punye tapak kaki pulak tu....tiba tiba aku terase ade bende pegang aku

Eun Hee :Arghhhh!!!
Suho Arghh!!!

Buk!!kiteorang jatuh..dahlah gelap..erk...aku rase.....ahhh!!!!

Suho :Eun Hee...awak ke ni?
Eun Hee :Haah!!suho sunbae??
Suho :ye ni saye...

Aku terus peluk suho sunbae...kiteorang keluar dari bilik itu..kiteorang berjalan ke bilik kelab exo...

Suho :sebenarnye..tadi..saya jatuh dekat awak kene mane??
Eun Hee :Ha!!Err...dekat...dekat...
Suho :oh'....Lay...Hyorin..

Aku tengok dalam bilik yang lampunye sudah terpasang....Lay sunbae sedang tidur bersebelahan dengan Hyorin...

Eun Hee :Cutenye dorang tidur....dahlah berpandangan...
Suho :Eii..tolong kejut dorang cepat...saya tak suke tengok...lagi lagi kalau kiss..erghh..gelilah...saya takkan sesekali kiss seseorang!!
Eun Hee :ye..ye..

Our Complicated Love (Exo FF)Where stories live. Discover now