Hyemin P.O.V
Hyemin :sunbae..thanks temankan saya...kitorang balik dulu..gaja oppa
Sehun :Thanks kai...bye..yahh..Hyemin ahh..wait for oppa!!
Hyemin :Dah habis ke??
Sehun :Dahlah..Hyemin ahh..Oppa nak bubble tea!
Hyemin :Hrm..nae..chocolate flavour satu..
Sehun :Yehet!!Thanks Hyemin ahh..Kami berdua pulang ke rumah berkongsi payung dan juga bubble tea..
Kyungsoo P.O.V
Aku memandag sepi bilik makcik aku...baru tadi aku dapat berita yang die dah takde...terlibat dalam kemalangan bersama nenek aku...now..I'm completely alone..wait..Kyun Ha!!..aku berlari ke rumah nenek aku yang tak jauh dari situ..aku melihat kyun ha menangis teresak esak di luar rumah..nak je aku pergi kat die..dah lah hujan..tapi aku ambil keputusan untuk pulang..
Kyun Ha P.O.V
sekarang aku dah takde sesiape...huh..aku mengelap air mata yang dari tadi tak berhenti..esok aku nak pergi kem..so..dorang kebumikan mayat malam ni..
Aku bersiap ke tempat pengebumian..disana aku ternampak kyungsoo sunbae..eh..kenape die ade kat sini pulak??
Selepas semua orang pulang..aku duduk termenung...Kyungsoo :er..Kyun Ha..are you okay??
Kyun Ha :Eh...kyungsoo sunbae..kenape kyungsoo sunbae ade kat sini??
Kyungsoo :Err..makcik saya...so..sekarang saya tinggal sorang..
Kyun Ha :ermm..samelah..saya pon tinggal sorang..
Aku tak dapat nak tahan air nata aku..kyungsoo sunbae memeluk aku..aku agak terkejut..Kyungsoo :Jangan risau..oppa ade dengan kamu..
Kyun Ha :Oppa??
Kyungsoo :eh..saye minta maaf..saya teringat adik saya..
Kyun Ha :sunbae ade adik ke??
Kyungsoo :ade..tapi die tak tau saya abang die..and..saya takut nak cakap dengan die..
Kyun Ha :beruntung die ade sunbae tanpa die sedar..yelah..sunbae mesti sentiase care pasal die dalam diam..
Kyungsoo :Erm...saya balik dulu..take care..and jangan lama lama sangat..dah lewat malam...
Kyun Ha :erm..thanks sunbae..take care jugak..Aku melihat kyungsoo sunbae berjalan keluar dari tempat ini...aku juga balik ke rumah..pack barang untuk kem..then aku terus tidur...
Sehun P.O.V
Haerin :wei..mane si Kyun Ha ni...kenape die tak sampai lagi??
Yoorin :Tulah..bas dah nak gerak..kau tengok muka luhan sunbae tu..takut aku..Mane kyun ha ni...aku menerpa ke arah sujin apabila ternampak die yang baru datang sekolah..lambat lagi lah tu..
Sehun :sujin sshi!!
Sujin :oh..annyeong sehun sunbaeniem..
Sehun :Annyeong..nampak kyun ha??
Sujin :Ani..waeyo??is she still not here yet??Aku menggeleng kepala...aku mendengar luhan menjerit name aku..aku meminta diri..junior lain semua dah naik bas..aku masih menunggu..kot..kot kyun ha dah sampai ke..
Luhan :yah!!Hunnie!!
Sehun :luhan...
Luhan :kau tak payah lah buang mase tunggu die..die memang tak nak datang tu..Akhirnya aku ikut langkah luhan masuk ke dalam bas...bas bergerak ke luar dari kawasan sekolah..
Kyun Ha P.O.V
urghh..peningnye kepala aku..hah!!dah pukul 8??aduh...aku cepat cepat siap ke sekolah..aku berlari selaju yang boleh..lagi beberapa meter nak sampai..aku nampak bas sekolah aku dah bergerak keluar..
Kyun Ha :Heii!!tunggu!!!
Luhan P.O.V
hrm??aku macam dengar suara orang..dekat jer..aku mengimbas satu bas..tapi bukan dari dorang..
Sehun :kenape??
Luhan :aku rase pelik lah...Aku melihat ke luar tingkap..aku nampak kyun ha sedang mengejar bas ini..nak tergelak pon ade...sape suruh kau lambat...sehun turut melihat keluar tingkap..
Sehun :yah!!do...asal kau tak bagitau??pakcik...berhenti kejap..ade peserta tertinggal...
Kyun Ha P.O.V
huh..penatnye..eh..bas dah berhenti...aku tengok sehun sunbae turun dari bas...huh nasib baik die perasan..
Sehun :Kyun Ha sshi!!
Kyun Ha :huh..huh..ma..maaf sunbae...
Sehun :Takpe..masuklah cepat..Aku terus naik ke dalam bas..mata aku bertentang dengan Han sunbae..segera aku mengalihkan pandangan..aku duduk di sebbelah minjie..
Minjie :Are you okay Kyun Ha??
Minjie menghulurkan air..die mengelap peluh yang turun..
Kyun Ha :erm..sorry aku lambat..
Haerin :Nasib baik sempat..
Yoorin :Wei..muke luhan sunbae ketat jerr..takut aku..
Kyun Ha :Lantak die lah..Sepanjang perjalanan aku tidur je..pening kepala masih tak hilang...
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanfictionPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...