Kiteorang pandang kyun ha pelik..dah kenape budak ni..exo pon dah pelik..tiba tiba jer die lari..kiteorang tengok die lari...
Kyun ha :hahaha....nak kene kan aku konon!!sebenarnye..aku yang ketawa!!!
Pallettes :KYUN HA!!!!kiteorang kejar die..aku sempat pandang kyungsoo sunbae yang menggeleng kepala..
Buk!
Kiteorang berhenti...kiteorang pandang sesame sendiri...
Pallettes :kyun ha!
Kiteorang tengok kyun ha duduk dekat jalan..die kene langgar dengan kereta...kereta tu terus blah...kiteorang lari pergi dekat die..
Kyun ha :auww!!
Hera :kyun ha...kau ok tak ni???
Kyun ha :ok...
Rita :banyaklah kau ok....ni kepala berdarah kau kate ok...jom pergi hospital...
Kyun ha :tak nak...aku tak suke hospital...Then exo datang...
Luhan P.O.V
Kyungsoo :kyun ha...jangan jadi budak kecik boleh tak...jom...
Kyun ha tak peduli kan kiteorang..die bangun lepas tu terus jalan balik..darah die menitik nitik dekat jalan..kyungsoo pergi dekat kyun ha..
Kyungsoo :hei...jom pergi hospital..habis baju tu kene darah...
Kyun ha :nanti balik basuh lah...kyun ha tak suke hospital..
Kyungsoo :ok..wait..oppa suruh lay healing kamu..
Kyun ha :erm..Erghh...kau jangan nak jadi sekarang pulak!!aku kawal diri aku...asal aku rase nak minum je darah si kyun ha ni...
Han yu :oppa..oppa ok tak ni??mate oppa dah bertukarlah...
Luhan :hah??op..oppa ok...
Han yu :jangan cedera kan kyun ha..Aku tegok han yu pergi dekat kyun ha..lay healing die..then kiteorang balik ke rumah masing masing...
Eun hee P.O.V
hrmm...prom night...ahh..tak sabar nye aku...
Aku bukak line...@Eun_Dream invite luck_yu,soo_water,sweet_ra,hun_jin,kyun_art,Princess_min,ri_light and vam_hyo
To the prom night conversation@Eun_Dream :weh...tak sabar aku nak pergi prom night...
@luck_yu :kiteorang pon...
@vam_hyo :korang dah ade dress ke??
@princess_min :hehehe..of course!
@kyun_art :weh..bukan prom night kene bawak pasangan ke??
@hun_jin :haahlah..so..korang ade pasangan ke??
@sweet_ra :aku ade!
@ri_light :kau ade??sape??tak bagi tau pon..
@sweet_ra :erm..baekhyun sunbae...
@ri_light :hah??oppa aku??
@sweet_ra :hehehe..yup..erm..kiteorang couple time..kite pergi karaoke dulu..
@kyun_art :wahh..erm..han yu..kau pon ade kan...
@hun_jin :tak cakap pon kan...korang ni...by the way..kau dengan sape han yu??
@luck_yu :erm...dengan oppa kyun ha...
@eun_dream :wah..dapat jugak dengan orang yang kau suke ek..
@luck_yu :macam mane kau tau??kyun ha!!!
@kyun_art :hehehe..jangan lah marah
@soo_water :so..sape je yang takde pasangn ni??
@kyun_ha :yang ade dua orang budak tu jer...pergi dengan oppa masing masing lah..dorang takde pasangan kan??
@ri_light :macam mane...hera pergi dengan oppa aku...
@vam_hyo :alah..kite pergi jelah..nanti dah sampai..kite tarik je sape sape yang takde pasangan...
@soo_water :okLepas tu..banyak lagi yang kiteorang cakap..then masing masing left...kiteorang masuk tidur...
Aku tengok chanyeol oppa dah bersiap nak ke prom night tu..
Eun hee :oppa...otte??
Chanyeol :wah..yeppo...
Eunhee:hehehe..gomawo..urmm...oppa..oppa ade pasangan ke??
Chanyeol :ermm..takde..tapi oppa pergi je lah..haih..tetibe pulak..tahun ni..mr lee tak bagi pasangan dengan adik beradik..macam tau tau je...
Eun hee :laa..ye ke...baru ingat nak pergi dengan oppa..
Chanyeol :gaja...mesti diorang dah tunggu kite...
Eun hee :erm...Kiteorang sampai sekolah...wah....segaknye suho...haish..ape aku merepek ni...tapi...aku akui lah..yang exo memang hensem..patutlah ramai yang tergila gila kan diorang..
Sujin :sampai pon...so..macam mane ni..kite bukannya ade pasangan pon..
Hyemin :tak boleh ke kite masuk je,?
Kyun ha :I think...the answer is no..kau tengok lah tu...diorang tulis name diorang dekat kertas tu..
Soohyul :aku rase..tu mesti untuk queen and king malam ni...Kai :kenape korang tercegat lagi dekat sini??
Hyorin :hish oppa ni..kan hyorin dah cakap tadi...kiteorang takde pasangan...
Kai :ye ke??hrm..kalau macam tu..korang pasangan je lah dengan kiteorang...habis cerite...
Rita :hah??tapi...
Chen :no buts...jom...
Rita :ehhh....Chen sunbae tarik tangan rita...
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanficPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...