Chanyeol P.O.V
Chanyeol :Luhan...lain kali cover lah sikit...
Luhan :yelah...dah die tu buat aku geram..
Baekhyun :Eh..yang kau blush ni kenape??
Kai :Jangan cakap yang kau dah lekat kat adik kyungsoo...
Luhan :huh??ape korang merepek ni???tak mungkin!!!
Lay :yelah tu..dari tadi kau masuk sini asyik tersenyum jerr
Suho :die suke lah tu...
Luhan :lantak korang lah..
Sehun :mane si Kyungsoo ni??
Chanyeol :aku pergi cari die kejap..Soohyul P.O.V
soohyul :wehh..aku nak pergi...tandas kejaplah..
Aku pergi ke tandas..kemudian ketika pulang dari tandas..aku terserempak chanyeol sunbae..
Chanyeol :oh..soohyul-ssi
die tau name aku..ermm..mestilah die tau..
Soohyul :nae sunbae...sunbae tengah cari siape??
Chanyeol :ahhh....kyungsoo..did you see him??
Soohyul :ani...owh ye..saye nak masuk bilik ni..han yu ade kat dalam..bye..
baru sahaja chanyeol sunbae mahu beredar..aku memanggil namenye...Soohyul :Chanyeol sunbae!!
Chanyeol :oh..waeyo soohyul-ssi??
Soohyul :Kyungsoo sunbaeniem...kami berdua melihat kyungsoo sunbae dan Han yu yang sedang lena tidur...tiba tiba chanyeol sunbae ingin bersin..automatik tangan aku menutup hidungnya...
die tersengih...ape yang kyungsoo sunbae buat dekat sini???
Chanyeol :Kyungsoo ahh..
kyungsoo :erm...eh..chanyeol ahh...
Soohyul :err..annyeong sunbae..Han yu turut bangun...die memanndang aku..aku meminta pandangan penjelasan...
Han Yu :err...
Kyungsoo :oh..sorry..aku tertidur pulak..jom chanyeollie...kyungsoo sunbae dan chanyeol sunbae meninggalkan bilik kesihatan itu
Han Yu :Err..kiteorang tak buat ape apelah..kyungsoo sunbae cume penat..so..die tidur sekejap dekat sini..and aku pon penat..aku tidurlah..tapikan..aku macam nampak bayangan Kyun Ha lah..dalam fikiran die...
Soohyul :Kau merepek ape ni...
Han Yu :Aku tak tipu lah..kadang kadang..aku boleh teka tau ape yang kau fikir..
Soohyul :Okay..ape yang aku tengah fikir sekarang..(ermm..die tak mungkin...hrmm dah lama aku suke chanyeol..kau boleh dengar tak han yu??)
Han Yu :erghh...hah..wait..ka--kau--kau tak pernah cakap pon yang kau suke chanyeol sunbae..
Soohyul :wait...kau betul betul boleh teka lah..wahh..hebatnye kau..
Han Yu :Hrm..kan aku dah cakap..eh..kau series ke..kau suke die??
Soohyul :hrm..dah lama dah...tapi..tak naklah..die tu dah lah abang Eun Hee...kau jangan bagi tau dorang pulak ek..
Han Yu :hrmm..yelah..tapi..kadang kadang je aku boleh buat..
Soohyul :hrmm..jom masuk kelas..ke kau nak minta izin balik??
Han Yu :tak pelah..jom masuk kelas..kiteorang berdua masuk ke kelas..
Hyemin P.O.V
Hyorin :ha..kau dah okey ke Han yu??
Han Yu :okey...eh..
Kyun Ha :huh..lain kali aku kenekan cukup cukup si E-girlz tu..name pon gedik!!
Han yu :thanks kyun ha..and sorry..mesti sakit kene dengan abang aku kan..
Hyorin :alahh..kyun ha bukan nye kesah pon..releks lah han yu..kalau kiteorang pon..kiteorang akan buat bende yang same tau tak...kami semua tersenyum..aku melihat hera meneliti luka kyun ha..huish..lebam jugak tu..mau ambik mase seminggu nak pulih..
sedar tak sedar dah habis kelas..kiteorang berpecah ke rumah masing-masing..
haih...mane abang aku ni...dah lama aku tunggu..eh..tu exo kan..tapi..asal abang aku tak de??
Hyemin :Exo sunbaeniem!
Kai :eh..Hyemin-sshi..
Chen :waeyo??
Hyemin :erm..sehun oppa mane??
Chen :ahh..die ade perjumpaan untuk kem esok..kyun ha tak bagi tau ke??
Hyemin :erm..tak..kalau macam tu saya balik dulu lah..aku berjalan perlahan meninggalkan exo..tiba-tiba kai sunbaeniem berjalan di sebelah aku..
Hyemin :eh..kai sunbae..
Kai :waeyo??
Hyemin :sunbae tak balik dengan exo sunbae ke??aku berhenti memandang exo sunbaniem yang melambai tangan ke arah kami..kai sunbae menolak aku supaya meneruskan perjalanan..
Hyemin :Eh..sunbae ni kenape..??
Kai :kenape..??salah ke saya nak balik dengan awak Hyemin??
Hyemin :hah??
Kai :hahaha..saye gurau je..rumah saya dengan rumah awak kan dekat je...so..balik sekali lah..tapi kenape awak tak balik dengan Hyorin??
Hyemin :owh..saya ingat nak balik dengan sehun oppa..and hyorin kate die nak balik cepat..
Kai :owhh..Tiba-tiba hujan turun...
YOU ARE READING
Our Complicated Love (Exo FF)
FanfictionPallettes-ahli mereka ialah adik kepada exo..memori mengenai diri mereka yang sebenar dipadam...9 orang gadis... Exo-9 orang lelaki yang sangat popular di sekolah...abang kepada ahli pallettes..merahsiakan identiti mereka dari adik mereka...