Louis pov;
Ik voel het zonlicht mijn kamer binnendringen. Langzaam open ik mijn ogen. Mijn blik valt gelijk op het mooiste beeld in mijn leven... Michelle... Haar ogen zijn nog dicht. Ik streel voorzichtig haar wang. Ik kan het niet geloven... Wat is ze toch mooi! Ze was ook echt geweldig. Nog steeds vind ik het jammer dat ze zo onzeker over zichzelf is. Michelle vertrekt haar gezicht iets en legt haar hand op mijn hand die nog steeds op haar wang rust. Haar ogen gaan langzaam open en ze kijkt me aan met haar mooie blauwgroene ogen. Ze twinkelen als ik naar haar lach.
Michelle pov;
Louis went zijn blik af en slaat de dekens van zich af. Hij heeft alleen zijn boxer aan. Wat heeft hij toch een goed lichaam. Louis kijkt me weer aan. 'Mies? Kom eens hier...' Zegt hij met een schuine lach. 'Ja, dag! Geef eerst mijn topje en mijn broekje maar die daar liggen!' Ik wijs naar mijn pyjama setje die nog op de grond liggen. 'Jij hebt me ook weer te snel door hè?' Zegt hij lacherig en pakt mijn topje en broekje op en gooit ze naar mij. 'Ik ken je te goed...' Zeg ik lacherig en trek mijn pyjama setje aan nog onder de dekens. Als ik mijn setje weer aan heb, klim ik ook het bed uit. Louis slaat meteen zijn armen om me heen en kijkt me lief aan. Ik geef hem een kusje op zijn perfecte lippen. 'Lou?' Vraag ik dan. 'Zeg het eens babe?' 'We... We hebben best veel meegemaakt samen... Vind je niet?' Louis knikt. 'Maar ik ben blij dat ik er toch wel goed overheen ben gekomen, vooral door jou hulp... Dank je wel! Voor alles Louis!' Louis heeft een grote glimlach op zijn gezicht. 'Graag gedaan, ik deed het met heel mijn hart voor jou!' Louis geeft me een kus op mijn wang. 'Maar er is één ding...' Begin ik. Louis kijkt me gelijk bezorgt aan. 'Beloof me... Dat je me nooit alleen zult laten!' 'Geen enkel haartje op mijn hele lijf zou daar ooit aan durven denken!' Louis brengt zijn lippen weer dichterbij en zoent me zacht op mijn lippen. Een lange, lieve zoen vol passie.
Ik weet het nu zeker! Hij is de jongen die me weer goed liet voelen, die me weer liet lachen, die me liet inzien dat het leven niet altijd negatief is, die gestoorde jongen, maar toch zo ontzettend lief. Hij maakte mijn laatste Kerstmis geweldig, toen ik hem ontmoette! En zijn naam is...
Louis William Tomlinson.
JE LEEST
Last Christmas ~ Louis W. Tomlinson (NL)
FanfictionWat als er wat gebeurd met je eigen vriendje op kerstavond? Het hele jaar was je gebroken... Maar nu is het weer kerst. Je bent op het dieptepunt in je leven... Maar plotseling ontmoet je diegene die je je weer goed laat voelen, die je weer laat lac...