Chapter 36

637 22 0
                                    

Louis pakt een sandwich en houdt hem voor mijn neus. Ik wil hem pakken, als hij hem terugtrekt. Ik kijkt hem teleurstellend aan. 'Awh, sorry babe...' Zegt hij en wrijft met de rug van zijn hand over mijn wang. Louis schuifelt wat meer naar mij toe en drukt een kus op mijn lippen. Hij houdt de sandwich voor mijn neus. Weer probeer ik hem te pakken, maar Louis verliest zijn evenwicht en belandt bovenop me, waardoor ik in het zand lig. 'Wauw, goeie move Tomlinson!' Zeg ik lachend. Louis kijkt me aan. Hij is maar een paar centimeter bij me verwijderd. Ik twijfel niet en verbreek die laatste paar centimeter. Louis' lippen zijn weer op de mijne. Met mijn hand ga ik door zijn haar. 'Aw!' Piept Louis als hij zijn lippen van de mijne afhaalt. Louis' been! 'Sorry, gaat het? Ik had je ook niet moeten zoenen, maar helpen met weer goed te gaan zitten!' Zeg ik gemeend. Louis zit alweer goed. 'Nee joh! Geeft niet... Het zou toch belachelijk zijn als ik jou geen kus zou kunnen geven door dat verdomde been!' Louis pakt de sandwich die net nog in zijn hand zat, maar nu op het kleed was gevallen. 'Wil je hem nog?' Ik knik en Louis geeft me de sandwich. Ik neem er een hap van en Louis kijkt me nieuwsgierig aan. 'Smaakt het?' Vraagt hij. Ik knik en steek mijn duim op. 'Mooi! Met dank aan Zayn! Ik had geen tijd om broodjes te maken en ik denk niet dat ze dan zo lekker waren geweest!' Lacht hij. Ik krijg ook een lach op mijn gezicht. 'Ik heb dit gemist Lou...' Zeg ik en kijk hem aan. 'Ik ook...' Zegt hij geeft me een kusje op mijn neus.

Zayn pov;

Ik heb Vera opgehaald uit haar hotel hier in de buurt en samen met haar loop ik naar een parkje waar depri Harry is gaan zitten op een bankje. 'Vera... Weet jij wat er met Harry is?' Vraag ik ongerust. Ze schudt haar hoofd, waardoor een lok van haar haar voor haar gezicht zit. Ze brengt de lok weer terug op zijn plaats. Ik kijk weer vooruit en zie dat we in het park zijn. De geur van vers gemaaid gras, dringt mijn neusholtes binnen en het gefluit van de vogeltjes, mijn oren. Het is echt bijna Lente, je merkt het. Ik kijk om me heen en merk dat het best wel druk is. Hier en daar spelen kinderen en wandelen oude, nog steeds stapelverliefde, stelletjes. Zouden Michelle en ik er later ook er zo bij lopen? Ik hoop het! Dan valt mijn blik op iemand die alleen en teruggetrokken op een bankje aan de waterkant zit. 'HARRY!' Roept Vera meteen. Harry kijkt meteen op en zijn mondhoeken krullen een beetje omhoog als hij Vera ziet. Vera gaat naast Harry op het bankje zitten. Hier sta ik dan... Alsof ik alles moet regelen voor die jongens... Oké, Louis was een uitzondering, want die kan gewoon bijna niks! Iedereen lijkt gelukkig...

Michelle en Louis... Michelle zorgt met heel haar hart voor Louis, maar helemaal de oude kan ze natuurlijk nog niet zijn. Louis houdt van haar, dat zie je! Ik wens ze al het geluk toe. En Vera en Harry? Dat komt wel goed, ook al vind ik dat Harry nogal vreemd doet. Vera is echt heel lief voor hem, dus aan haar kan het niet liggen. Mijn gedachten malen rondjes, totdat er opeens iemand vol tegen me aan knalt. 'Kan je niet uitkijken!?' Roep ik geërgerd. 'Sorry, ik lette niet op!' Een jongen met bruin haar en bruine ogen kijkt me aan. 'Geeft niet...' Verontschuldig ik me. De jongen knikt en kijkt weer hevig om zich heen. 'Zoek je iets?' Vraag ik dan. De jongen knikt. 'Eigenlijk iemand...' 'Iemand, misschien kan je iets specifieker zijn, misschien heb ik die 'iemand' wel gezien!' Zeg ik lacherig. 'Een meisje, bruin lang haar, groene ogen en ongeveer zo lang.' De jongen houdt zijn hand iets lager dan hem en duidt de lengte van het meisje ermee aan. 'Oké! Vind je haar soms leuk?' Vraag ik plagerig. 'Nee, ik heb al een vriendin! Maar ze komt vaak bij mij op de begraafplaats voor haar ex-vriendje!' Mijn hersenen werken op volle toeren. Is het...? Is hij dan...? 'Weet je hoe ze heet?' Vraag ik voor een bevestigend antwoord. 'Ja, Michelle.' 'Dan is het de vriendin van één van mijn beste vrienden!' De jongen kijkt me verward aan. 'Je bedoelt... Louis? Is hij jouw vriend?' Ik knik. 'En als het goed is... Moet jij dan Ryan zijn?' 'Klopt, heeft ze wel eens over me verteld dan?' Lacht hij. 'Ja, soms. Over hoe aardig ze je vond!' Ryan lacht weer. 'Maar, weetje waar ik haar kan vinden?' 'Op het strand, maar ze heeft een date met Louis. Is het zo belangrijk dat je haar moet storen?' Ik zie Ryan twijfelen. 'Ik denk dat het voor Michelle wel belangrijk is.' Antwoord hij dan. 'Ik weet dat het niet mijn zaken zijn, maar wat is er als ik vragen mag?' Weer zie ik hem twijfelen. 'Oké, maar ik wil het Michelle persoonlijk vertellen...' Ik knik als antwoord.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eindelijk weer een hoofdstukje, want ik ben terug!! :)

Er is echt veel gebeurd!! Zayn en Perrie zijn verloofd heb ik gehoord? EN DE PREMIÈRE VAN THIS IS US WAS AFGELOPEN DINSDAG EN DAT HEB IK NATUURLIJK WEER GEMIST... -__- Maar wel foto's teruggekeken enz...

Nou, ik hoop dat dit hoofdstukje ook een beetje goed is... Helaas komt het einde al een beetje in zicht... ;'(

Vote/Comment? :) Als welkom-thuis-cadeau...? XD

xxx Love you all sweet lovely readers! <3

Last Christmas ~ Louis W. Tomlinson (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu