(stále ta istá doba ako v minulej časti)
"Dnes sa rozdelíme do dvojíc, v ktorých budeme až dokonca štúdia. Verím, že všetci ostaneme až do 7. ročníka a pokusy o zmenu spoločníka sú nezvratné." usmial sa na nás profesor Slughorn. Aspoň myslím, že sa tak volal.
Moja prvá hodina boli Elixíry. Tešila som sa, pretože čítala som už našu knihu a bola zaujímavá. Po tom včerajšku som bola dosť rozhodená, ale povedala som si, že to nedám najavo. James ma nahneval tak ako aj moje spolubývajúce.
Všetky sa chichúňali nad všetkým čo urobil Albus. Šla mi z nich hlava vybuchnúť. Slughorn nás poprosil, aby sme sa všetci postavili a on nás bude po jednom usádzať.
"Sam Feigrová a Michel Ceenl, Julia Gastová a Christina Saquliová." A tak to šlo rad po rade. Albus sedel s Elízou. Ďalšou babou s mojej izby. A zostali sme len ja Katherine tá spôsobená z trojice, Scorpius a Fénix. Merlin len nech to dobre skončí.
"Slečna Katherine budeme sedieť s Fénixom." takže to znamená, že ja a Scorpio spolu sedíme. Bola som šťastná. Keby som mala sedieť s Katherine asi by ma šľahlo. To, že sedela s Fénixom bolo pre ňu vykúpenie inak pri mne na elixíroch by neprežila.
Sadla som si do poslednej lavice a Scorpius si ku mne prisadol. Bol celý sklesnutý. Jemne som do neho štuchla, ale on na mňa pomaly ani nereagoval. Nechápala som čo sa to deje, ale bolo to zlé. "Hej Scorpius čo sa deje?"
"Nič?"
"Fajn." celú hodinu som si zapisovala poznámky a neriešila Scorpiusovu náladu. James. Čo mu zasa povedal. Hnevalo ma to, ale nedávala som to najavo, pretože fakt by to nebolo správne, nechať sa oblbnúť týmto.
"Slečna Weasleyová ste veľmi nadaná po svojej matke." povedal mi Slughorn po hodine, keď si ma dal zavolať. Poznal moju mamu a to ma prekvapilo. Učil toľko veľa žiakov a on si pamätá na moju mamu.
"Ďakujem veľmi pekne." usmiala som sa na neho a ešte chvíľu sme sa spolu rozprávali. Povedala som mu, že som už prečítala učebnice a on mi dal nejaké ďalšie zaujímavé knihy. Milujem knihy presne ako moja mama.
Na obed som hľadala Scorpia vo Veľkej sieni, ale zbytočne. Napochodovala som za Jamesom a jemne ho poťukala. Pozrel na mňa, ale späť sa otočil. "Merlin James čo si urobil." pozrel na mňa neveriacky.
"Chceš to riešiť tu?" rozhodil rukami. Dobre, je to môj bratranec, mám pred ním rešpekt, ale miešať sa mi to života nemusí.
"Budem to riešiť všade James. Ja sa viem ochrániť aj sama, ale nedovoľuješ mi to." otočila som sa a odišla som preč. Nemohla som viac zniesť jeho pohľad. Viem, že mi chce dobre, ale neznesiem toľko ochrany. Som tu len druhý deň a cítim sa ako vo väzení.
*
Späť do reality. Do izby sa vrútila Katherina a za pätami mala Sam a Elízu. Rýchlo som zodvihla hlavu z postele a prekvapene na ne pozrela. Nechápala som čo sa deje, ale nevyzeralo to dobre. "Čo to má byť?"pozrela som sa na ne.
"Vieš, zasa nám niekto zablúdil tam kam nemá." Katherine. Mala problém s tým, že ešte stále bola zamilovaná do Albusa. Je to taký istý fagan ako Malfoy dnes. Vymetači večierkou a všetkého toho okolo.
"Katherine."prišla som k nej a objala ju. Vedela som, aké to má ťažké pretože ona jediná mi bola k srdcu najbližšia. "Je to hlupák a ty vieš, že nemá rozum."
"Je to tvoja rodina."
"Bol moja rodina, pokiaľ sa nepridal k Malfoyovi." mala som ho veľmi rada tak ako aj Malfoya, ale zmenil ich alkohol. Niečo odporné a hnusné. "Poď sa prejsť." chytila som ju za ruku a odišli sme na školský pozemok. Milovala som to tu celé, aj keď všetko mi tu pripomínalo našu minulosť. Niečo magické čo sme spolu zažili.
YOU ARE READING
Môžme dať tomu všetkému šancu Rose?
FanfictionScorpius a Rose ❤ Spojilo ich priateľstvo, rozdelil ich alkohol a znova ich spojila ich bolesť. Všetko sa zomlelo rýchlo a Rose ja na konci 6 ročníka na Rokforte. Čaká ju posledný ročník ktorý jej Scorpius nezľahčí. Ako bude Rose reagovať na všet...