"Ostávam tu." prišla som k mame ktorá sedela v obývačke s tetou Ginny. Usmiala sa na mňa
"Vedela som, že si vyberieš správne."
"Správne? Mami povedz mi čo je na tom správne. Bude to, to najhoršie leto." vlastne bolo aj horšie ale o tom nik nevie.
"Klameš samu seba Rose." vložila sa do rozhovoru teta Ginny. Bola som prekvapená čo povedala. Neklamem samú seba, to by som vedela.
"V čom?"
"V tom so Scorpiusom. Keď som vás vtedy videla spolu v kuchyni a čo si mi odmietla pomôcť, som sa s ním porozprávala. Je to veľmi milý chalan na Malfoya." mama aj teta Ginny sa zasmiali. Fakt vtipné.
"Je to obyčajný idiot. Ostávam tu kvôli Katherine."
"O tú sa starať nemusíš, robí to za teba Albus." aha, jasné. Zabudla som, že Albus teraz údajné chodí s Kath po tom čo ju znásilnil. Všetko okolo mňa sa nejako rýchlo rúca. Všetko ničím ja. Oh Merlin. Do očí sa mi nahrnuli slzy.
"Dobre, vďaka za info." rýchlo som odpovedala a rozbehla som sa preč na dvor. Slzám som nechala voľný pád. Všetko je až tak zlé? Nič mi nepraje byť šťastnou. Keď som začula že niekto beží, utrela som si oči a nahodila úsmev.
"Hej Rose, prišla ti pošta." kričala na mňa Lily. Super, pošta. Zobrala som si ju od nej a začala otvárať. Lily si ku mne prisadla a čakala čo to bude. Tiež som bola zvedavá. Vlastne ani som nevedela od koho to je. "Nieje tu napísané od koho to je." no to hej. Keď som to otvorila obálku som podala Lily a keď som si všimla písmo vedela som, že to neznamená nič dobré.
Dopočul som sa, že Scorpius je pri vás na prázdninách. Pozor na ruky. Dotkneš sa ho a najbližšie budeš kvôli nim trpieť. Vieme všetko.
Rýchlo som ten papier skrčila a podpálila. Čo to dopekla malo zmamenať? "Prečo si to podpálila."
"Nejaký idiot si myslí, že písať mi sprostosti je vtipné." plná hnevu som odišla dnu. Rýchlo som sa pozrela do obývačky. Stále tam sedela mama s tetou Ginny. Usmiala som sa na ich a rozbehla som sa hore schodmi. Už som bola pred dverami Lilynej izbe keď som sa otočila a zaklopala na Albusovu izbu. Dvere otvoril polonahý Albus.
"Hej Al. Počuj je tu tvoj milovaný kamarát. Mám problém, hmm, vlastne on má problém, oj.."
"Máte problém. Dobre Rose." už ani vykoktať som sa nevedela. Čo sa to so mnou deje! Ahrrr! Vošiel dnu a potom otvoril dvere dokorán. Scorpius sedel na posteli a čítal si. Pohľad mi padol na knihu ktorú čital. Moju obľúbenú Rómeo a Júlia.
Oh Scorpius.
Keď zdvihol pohľad hneď zavrel knihu a postavil sa. Usmial sa na mňa. Ja aom to nedokázala. Bola som stále vyvedená z mieri kvôli tomu listu a z toho, čo som práve videla. Je to stále ten istý Scorpius Malfoy. Nieje! Presviedčala som samú seba. Musím, nieje iná možnosť.
"Chcela som ísť vlastne za Jamesom, no nejako som tu." Albus sa zasmial, Scorpius si vzal okuliare slnečné a zavrel dvere.
"Poď von." povedal a objala sme sa vybrali von. Keď som prechádzala okolo obývačky ani som sa tam nepozrela. Bolo to oveľa ľahšie potom čeliť obom matkám.
Obaja sme sa rozhodli, že sa budeme prechádzať keďže von bolo nádherne. Milujem, keď slnko zapadá. Šli sme vedľa seba mlčky. Prečo nič nehovorím? Veď to ja som za ním prišla. "Vieš, je tu taký problém. Veď som ti hovorila, že som chcela ísť za Jamesom ale neprišla som tam. Vôbec neviem prečo som prišla za tebou." lebo mu dôveruješ. To je fakt. Dôverujem mu aj keď sa spolu nebavíme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Môžme dať tomu všetkému šancu Rose?
Hayran KurguScorpius a Rose ❤ Spojilo ich priateľstvo, rozdelil ich alkohol a znova ich spojila ich bolesť. Všetko sa zomlelo rýchlo a Rose ja na konci 6 ročníka na Rokforte. Čaká ju posledný ročník ktorý jej Scorpius nezľahčí. Ako bude Rose reagovať na všet...